1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Om welk model gaat het?
     
  2. drazic2005nl

    drazic2005nl Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    de LE32R71B het gekke is dat het alleen erg ghost als hij net aan staat? Lijkt het wel want nu is het opeens zo goed als weg?
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2006
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Zou heel goed kunnen, dan moet de lamp eerst 'opwarmen'. Eigenlijk zou je er niets van mogen merken, maar het lijkt sporadisch voor te komen.
     
  4. drazic2005nl

    drazic2005nl Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha ja het lijkt erop dat dat het is.... Dus je denkt niet dat er iets mis is? Oh ik doe de tv altijd echt uit (stopcontact eruit) ipv op standby. Kan dat er iets mee te maken hebben??
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2006
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is niet zo dat je tv kapot is, maar je zou er eigenlijk niets van mogen merken, en zeker niet met deze zomerse temperaturen :p. Er is op dit forum nog iemand die hetzelfde probleem heeft gehad. Het ging wel om de R51 serie, maar verder precies dezelfde klachten. Anders zou je maandag even contact op kunnen nemen met de helpdesk van Samsung. Hoe lang duurt het eigenlijk voordat het beeld weer normaal wordt?
     
  6. drazic2005nl

    drazic2005nl Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou net ongeveer 10 min... Ik denk wel dat het niet op standby zetten ermee te maken heeft? Ik zal maandag anders wel eens even bellen...
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat zou geen invloed mogen hebben op het scherm nee. Zou zeker even met ze bellen, want het hoort niet!
     
  8. drazic2005nl

    drazic2005nl Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ga ik doen. Vervelend dat ik dit weer heb maar goed, zal wel weer in orde komen. Bedankt. Ik ga slapen :)
     
  9. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het alleen bij fifa? En staat je 360 op 720p of 1080i ingesteld
     
  10. drazic2005nl

    drazic2005nl Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    720 p nu maar ik heb het ook bij 1080i. Ik heb het ook bij ghost recon...
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Neem dat 6000:1 contrast maar met een korreltje zout, dat is alleen als je de dynamische contrast functie aanzet. En als ik jou was zou ik die zo en zo uitzetten zeg, pff :) Voordat de M71 uitkomt, zijn we al enkele maandjes verder...( nog steeds niet leverbaar )
     
  12. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens op de russische site, Daar staat het werkelijke contrast, 1000:1 wordt het dan geloof ik. Idd het is een lokkertje van samsung met hun hoge contrast. Dyn contrast staat uit inde filmmodus! En je kan hem uiteraard in het hoofdmenu uitzetten, is niet aan te raden dat zelf te doen!!
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    De sony die wij hebben heeft daar ook last van, dat de lamp moet opwarmen. Geen ghosting though
     
  14. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik heb gister mijn toshiba 32wl66z binnen gekregen. Het eerste wat opviel was het strakke design. Veel mooier in het echt dan op de plaatjes, ik had hem namelijk nog nooit in het echt aanschouwd :)

    Na hem uitgepakt te hebben sloot ik hem aan om mijn kabel. Mijn verwachtingen waren zeer laag voor analoge kabel. Maar tot mijn verbazing viel het ontzettend mee. Ik heb gewoon de standaard kabels en geen versterkers en de kabel is bovendien gesplits met een andere tv. Het beeld is gewoon goed, helemaal geen ruis. Alleen soms wat doffigheid, omdat analoge tv gewoon een te lage resolutie heeft.

    Het geluid heb ik nog niet uitgebreid getest, maar ik ben al niet veel gewend t.o.v. mijn vorige tv, dus ik ben al snel tevreden :) Wat ik tot nu toe hoor is perfect voor mij. Films stream ik toch via mijn pc en 5.1 box setje.

    Ik heb de tosh nog niet op de pc kunnen aansluiten, omdat ik de kabels nog niet heb. Ik heb wel gehoord dat het een bitch is om deze met perfect beeld aan te sluiten op de pc.

    Gamen op deze lcd is een genot :) Niks op aan te merken, het beeld is zo scherp en gedetailleerd. Het is een hele nieuwe ervaring.

    Misschien dat ik nog wat pics maak, maar dan wel met een w800i, dus kwaliteit zal niet al te hoog zijn.
    _0/
     
  15. Xiaoie

    Xiaoie Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje om de PC op een LCD aan te sluite:
    Als je het via VGA moet aansluiten, kan je dan gewoon de kabel gebruiken die je normaal gebruikt om de PC op de PC monitor aan te sluiten?
     
  16. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan of de PC op een monitor met VGA aansluiting hebt aangesloten of je de PC op een monitor met DVI aansluiting hebt aangesloten natuurlijk ;)

    VGA = http://www15.serrahost.com/la-cablecom/catalog/IBM-VGA-MM_LARGE.gif
    DVI = http://www.zpluscable.com/images/products/cmd1889-dvi-end.jpg
     
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    wat ik me ook afvraag wat het beste beeld geeft.
    DVI > HDMI
    DVI > VGA
    VGA > VGA

    of zit daar nauwelijk verschil in?
     
  18. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Je schijnt verschil te kunnen zien, maar eerlijk gezegt zie ik geen verschil. Kwestie van proberen en dan kiezen welke aan de eisen voldoet :) Ik heb hem gewoon via VGA aangesloten op de native resolutie van de tv.

    Daarnaast is een DVI/HDMI kabel 10x zo duur als een VGA kabel...;)
     
  19. drazic2005nl

    drazic2005nl Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ghosting op een lcdtv erger worden?
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor mijn HD-decoder was ik wel verplicht om een HDMI kabel te kopen.
    De component wordt namelijk gebruikt voor mijn Xbox360.

    Oehlbach 1½m HDMI koste mij € 79,99
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina