1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Juist ja [​IMG]

Geef dan iig een linkje naar wat posts zodat ik weet waarop jij je baseert als je iemand een optisch kabeltje van €70,- adviseert?

2. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Vindt dit zo`n nutteloze discussie waar ik ook elke in trap om mezelf mee te bemoeien.

Een feit is dat een optische kabel een digitale kabel is, waardoor dus 1-0 gaan.
    Ander feit is dat door analoge kabels een signaal gaat en geen digitaal signaal.

Logisch dat het dus bij analoog belangrijk is om een goede kabel te hebben omdt je anders signaal verlies krijgt.
    Logisch ook dat dit bij digitaal niet uitmaakt omdat het signaal geen geluid is of video maar een DIGITAAL signaal.

Geef dan ieder geval wat feiten op ipv je nergens op gebaseerde mening te geven.

Lees eens wat info op hifi.nl of andere leuke websites dan schroef je die mening vast wel bij.

Leuk dingetje wat daar ook staat is dat het allemaal (digitale kabels) Psychisch is de een denkt dat het beter klint omdat hij dat nu eenmaal in zijn hoofd heeft.
    Dus op dat moment is dat ook zo en vindt hij zijn dure kabel beter klinken omdat hij dit zichzelf waarmaakt, betekent niet dat het zo is natuurlijk.

Leukere discussie is of je analoog (tulpjes) beter vindt klinken dan digitaal (optisch of coax) dan kun je met feiten gooien, digitaal met digitaal vergelijken is een beetje zozo....

Laatst bewerkt: 3 jul 2006
  3. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Monkey
    Wie gaat zijn mening bijstellen?

Ik vind dit een discussie waar een punt achter gezet kan worden.

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Mensen, hebben jullie al opgemerkt dat (iig de Samsung LE26R71B) tv's in prijs zijn verlaagt, bij de meeste zo'n 80€. Nu weet ik zeker dat ik er één ga halen :9.

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zag hem Zaterdag staan bij de MM (Hengelo) voor € 949

Het is een Sony SACD/DVD speler.
    Was helaas iets te snel , deze speler heeft helaas geen component |:-
    Ik wist nog dat één van spelers een component aansluiting had , dacht aan de Sony maar had het helaas mis.

Gelukkig stond op zolder nog mijn Hiteker HE-940 Divx DVD speler.
    Deze heeft wel Component en Progressive scan hoewel de manual hierover niets verteld.
    Morgen alleen even naar de MM voor een Component- en Digitale Coax-kabel.

Laatst bewerkt: 3 jul 2006
  6. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Ikke niet :) maar het blijft een leuke discussie :) toch

7. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou ook van discussies hoor :thumbs:

P.S

Ik ook niet;)

8. Xiaoie

Xiaoie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien ook een HD-Dvd speler die ook zo'n beetje alles afspeelt maar toch nog een redelijke prijs heeft:9

9. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga je nog ff wachten.... Of je moet een speler kopen die zijn beeld upscalt naar 720p/1080i , Dus let op 1080i het niet P. Dan kom je op een goeie van rond de 300 van Denon de 1920, en budget/ mindere kwaliteit de samsung HD850/950 rond de 150

10. Pimp

Pimp Guest

Als je zo'n aankoop doet, kan je het beter meteen goed doen lijkt mij..Dan maar even wachten.

11. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    300->1200, is te overdenken

12. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met Pimp eens, het is altijd leuk om in het bezit te zijn van een apparaat dat HD ondersteunt, maar als je hem alleen koopt om hem te hebben dan krijg je er denk ik spijt van, dus daarom zou ik ook wachten.

Uiteraard weet ik niet wat Xiaoie een redelijke prijs vind. Maar er zijn genoeg vergelijkingssites.

13. Pimp

Pimp Guest

Voor 300 euro haal je meuk binnen :)

14. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Is ook zo, als je nog ff wacht dan haal de een echte HD-DVDspeler

15. Pimp

Pimp Guest

Exactly ;)

16. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Meuk ben ik het niet mee eens!!

17. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij was ik dat. :9 Maar ik had er best lang last van, maar uiteindelijk, na ongeveer 20 min opwarmen was alles weg. Toch bij mijn vorige paneel van een R51 had ik dit niet. Je moet dus echt geluk hebben welk paneel je krijgt (komt je ook bekend voor toch, Arjen :b: ) Hierna ben ik voor de M61 gegaan, deze heeft het ook niet en is dan ook super te noemen!

18. Xiaoie

Xiaoie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik ook nog wel even wacht voordat ik een HD-DVD speler haal:)

19. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is aan jouw de keuze

20. Yuco

Yuco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, ik ben in het bezit van een xbox premium pack. Ik schaf binnenkort een hd ready lcd tv aan. Moet ik dan een aparte kabel aanschaffen om van hd te genieten of is de kabel die in het premium pakket zit kwalitatief al erg goed?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina