1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kabel is al goed, Ik heb zelf de monster game kabel. Met optische kabel, en van hoogwaardige kwaliteit. Kosten 85,-

    Maar de premium kabel is ook voldoende. vind zelf de monster nog wat beter...
     
  2. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
  3. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    14ms is aan de te hoge kant voor games, er zal heel snel tearing/ghosting ontstaan, dus een lager ms is een pré.


    Ja dat is een Full-HD, hij kan 1080p weergeven, lees wel ff de review de eerste die man zegt dat die wel eerst goed ingesteld moet worden
     
  4. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een toch niet ik zit maxmiaal 3 meter van me tv en om dan een 94 cm te nemen;)Maja ik las wel dat iemand er een meter van afzat en goed beeld heeft. maar ik ga denk toch gewoon voor de panasonic 26 inch, goeie formaat voor mij.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    14MS is wel te doen, vanaf 16MS kan je last gaan krijgen. Die 2MS maakt best een aardig verschil, maar bij 12/8MS heb je er bijna geen last meer van.

    Ik ken btw iemand die een van de eerste LCD-TV's heeft van Sony en wat de waarde precies is weet ik niet, maar daar werd je zowat misselijk van dat beeld... echt niet normaal zeg! 8)
     
  6. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken btw iemand die een van de eerste LCD-TV's heeft van Sony en wat de waarde precies is weet ik niet, maar daar werd je zowat misselijk van dat beeld... echt niet normaal zeg!

    whhahaha.:)Post een keer een foto als je wil;).
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zal 's kijken wat ik kan doen, maar bij iets snellere bewegingen was het beeld verneukt. In ieder geval geen genot voor je ogen! =(
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Op internet zijn ze bij diverse shops 780-800 €. (LE26R71)
     
  9. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Internet is altijd goedkoper ja...
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  11. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Beste HD TV freaks :thumbs:

    Al lang geleden dat ik in deze thread een blik heb geworpen maar ik heb voor een vriend ff jullie hulp nodig.
    Vorig jaar vertelde ik hem dat hij het best een Samsung LCD kon kopen om aan zn nog te kopen 360 te hangen...

    Nu is hij komend weekend van plan de Samsung LE32M61B aan te schaffen... Hebben jullie een beetje kijk op deze tv?
    Ik heb deze thread wel doorzocht maar kon zo gauw niet iets concreets vinden over deze specifieke tv.... (en ik houd de thread ook niet zo goed bij dus weet niet waar te zoeken :'-( )

    Dus, graag jullie reacties op deze aan te schaffen HD TV :b:
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat model wordt in onder andere het officiele HDTV Magazine als een van de best buys gezien, vanwege zijn erg goede prijs-kwaliteits verhouding. Lijkt me dus niet dat je daar een miskoop mee maakt als je die aanschaft :b:
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2006
  13. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk, van een HD kenner had ik ook het liefs zo'n soort reactie verwacht \o/

    Kan ik een goede vriend ook ff complimenteren met zn keuze :thumbs:

    Ach ja, en wilde vorig jaar de eerste zijn van mn vrienden met een HD TV en koos voor de Mycom 32 inch :D Nog steeds super blij mee maar die Samsung heeft wat betreft de uiterlijke looks de beste kaarten in huis (en de rest ga ik binnenkort bij hem checken).

    Thanks!
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    No problemo dude :cool:
     
  15. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar gaat die een hoop plezier van beleven.. Hij had ook nog naar de R versie kunnen kijken, Of wachten op deM71... met twee HDMI ingangen...
     
  16. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    kvind persoonlijk 2 HDMI ingangen overrated. 1 is plenty. simpelweg ook omdat component net zo goed 720p (max van de tv anyway) kan weergeven.
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Em omdat dikke kabels natuurlijk stoer staan :+

    PS ik meen dat bij 1 van mijn component kabels een breuke je de blauwe plug zit, kan je dat solderen?

    Kzal ff een foto maken.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2006
  18. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik dus totaal niet, HDMI wordt de nieuwe standaard!! Straks met de PS3, HD-DVD drive! Hoe meer hoe beter
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    [​IMG]

    Onder dat plasticje zit de kabel dus los van de kop. (kabel breuk) Ik moet de kabel dan goed positioneren zodat hij tegen de plug aan komt. Dan werkt alles prima.

    Toch zonde, prima kabel (PRO- X-1 professionele component videokabel )
    schijnt beter te zijn dan oehlbach componente kabel

    solderen mogelijk?
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2006
  20. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe was jij dat van plan te doen, als je een PS3, 360 en een HD-Speler op je LCD wil aansluiten? Aangezien we dezelfde soort LCD hebben en de onze er maar 1 HDMI heeft.

    Extra kast? met meerdere HDMI aansluitingen? Wil namelijk ook meerdere electronica's erop aansluitingen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina