1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heeft mijn Toshiba WL66Z wel 2 HDMI aansluitingen :D
     
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe bevalt ie? Zou je aub eens een paar foto's willen maken van deze tv? ga hem binnenkort ook halen, maar ben zo nieuwsgierig naar de xbox 360 in actie met deze tv :)
     
  3. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga nu gelijk wat foto's maken! Verwacht ze over klein uurtje erop!
     
  4. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga een HDMI splitter kopen, Of een reciever met meerdere HDMI ingangen, en waar van uit er 1 naar de TV gaat.. Maar ieder geval zoiezo een splittet, of de reciever. Ik ga niet altijd alles los halen!
     
  5. ON 360

    ON 360 Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Testje

    hoi,

    ik ben ook van plan een lcd tv te kopen (samsung LE32M71 zodra deze uitkomt) maar zou graag eerst eens goed willen zien wat nu het verschil is met de xbox 360 in verhouding met een normale tv. Is er iemand in de omgeving meppel waarbij ik is een keertje mag komen kijken naar het verschil (liefst een samung LE 26 of LE 32)om me geheel over de streep te trekken om een lcd tv te kopen. PM me

    BVD
     
  6. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je wel naar mijn sig verwijzen:thumbs:
     
  7. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig ook enig idee hoe duur zo'n splitter is?
     
  8. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt ze van gefen, zo rond de 200euro.. En er zijn goedkopere van rond de 100, Als ik straks thuis ben stuur ik wat links
     
  9. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    De tv bevalt uitstekend!!! Veel beter dan ik had verwacht. De eerste paar dagen blijf je verbazen over de verschillende opties in het fine tunen van het beeld. Zoals gezegd volgen hieronder wat foto's. Vergeef me voor de slechte kwaliteit maar het was een heel gedoe met mijn digicam. Ik kon geen flits gebruiken vanwege de reflectie in het beeld en zonder flits heb ik automatisch een lange sluitertijd waardoor bewegend beeld nogal wazig kan uitzien.
    En ik heb bij sommige foto's me kamer donker moeten maken omdat de foto's anders overbelicht werden. Hoop dat je er wat aan hebt!

    P.S. De ruis op sommige foto's ligt aan de camera en niet aan de TV!

    TOSHIBA WL66Z

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Dit zijn niet alle foto's, de overige kun je HIERZO vinden.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2006
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Tip: Maak 2 foto's vanaf hetzelfde standpunt. Één met flits en één zonder. Plak daarna het scherm zonder flits in de foto met flits.
     
  11. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Mooie TV Benjamin, heb net even snel op je site zitten kijken en weet nu ook waar je nick vandaan komt.

    Mvg,

    Sjoerd
     
  12. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel haha!

    Jah mijn nickname komt omdat ik indd blauwe ogen heb en donkere huid.

    Zo werd Benjamin al snel Ben en dat werd weer B.E.N. (Blue Eyed Nigga) :D
     
  13. Mattor

    Mattor Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, ziet er echt goed uit, mooie TV!
     
  14. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    He, die speakers had ik vroeger ook...maar vondt ze persoonlijk niet echt goed, helemaal niet zelfs...
     
  15. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik ben ook stilletjes aan het rondkijken voor andere speakers. Zat te denken aan de Logitech Z-5500. Aangezien je dan wel 5.1 geluid op je 360 hebt ipv stereo.

    Jij misschien nog een tip voor een goede audioset waarover me 360 5.1 kan afspelen?

    P.S. Voor mensen die nieuw zijn op deze thread, zie vorige pagina voor foto's van de Toshiba WL66Z HDTV in aktie!
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2006
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Sony Bravia (kheb nog geen xbox360 dus wat je nu ziet is een dvdtje, aangesloten via component dus 576p):

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Moet de tv nog altijd goed afstellen, maarja.

    Je ziet wat ruis hier en daar, maar komt door mijn camera. Enkel kleiner gemaakt met ps.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2006
  17. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Logitech Z-5500 is een super keus, ik hoor hier erg veel mensen over. Schijnt enorm goed geluid te hebben.
    Heeft o.a DD 5.1, DTS, DTS 96/24 en DD Pro-logic 2.

    Is zelfs THX gecertificeerd: Het THX®-certificaat is de 'zegel van goedkeuring' voor luidsprekerkwaliteit. Het is de absolute waarborg dat deze luidsprekers de volledige sonische ervaring van een bioscoop accuraat weergeven. De Z-5500 Digital behoort tot een uitgelezen set luidsprekersystemen die aan de rigoureuze standaarden voor ongeëvenaarde THX-geluidskwaliteit voldoen.
     
  18. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan wordt het ff doorsparen voor dat setje! Had ook al veel positieve reacties gehoord/gelezen hierover. En voor maar € 285 is het geen geld!

    Enige nadeel van dit setje is dat ik niet weet waar ik met die enorme subwoofer heen moet! Heb hem namelijk al meerdere malen in het echt gezien en hij is gewoon te groot voor hem in mijn tv kastje weg te werken! Maar daar vind ik dan wel een oplossing voor.
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Maarja THX moet je niet teveel waarde aan hechten, als ik jou was zou ik even doorsparen en beginnen met de aankoop van een receiver en een "fatsoenlijk" satteliet setje. De luidsprekers kan je dan steeds vervangen voor degelijke speakers etc. Goedkoop is meestal Duurkoop ;)

    Enfin, bedankt voor de foto's ! Ga hem binnenkort dan eindelijk bestellen! Can't Wait :D


    Tis niet echt handig om een sub in je tv kast te plaatsen ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2006
  20. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog wat pic's van mijn tv(LE32R72B):

    Final Fantasy: Advent Children:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Black Hawk Down:
    [​IMG]
    [​IMG]


    En me fatboy:
    [​IMG]

    Ik heb bij alle foto's die ik maak van me tv, dat me tv er zo klein uit ziet. Hebben jullie dat ook bij mij foto's?
    Het is toch echt een 32 inch*) . De foto's van "Lange-jan" zien er bijvorbeeld veel beter uit, als je kijkt naar de grootte van zijn tv, die komen in zijn pic''s veel beter tot stand.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina