1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ergens in een blad een heel stuk over Mirai gelezen, heb het nu voor me!

2. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Man, dat hele ding weespiegelt... ook in het gedeelte waar hij aan staat. Is niet erg, maar draai er gewoon niet omheen. En wij zullen wel geluk hebben met goede breking van het licht :{ Ons hele huis is een klap licht (veel dakramen), en waar je hem ook zet, overal hebben wij het geluk dat het licht goed breekt... juist.|:-

3. otter

otter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    seda, je bent niet goed wijs man! ik zie helemaal niets weerspiegeld:confused:

4. JeePee

JeePee Guest

Tja, die gozer heeft een tijd geleden een hekel aan mij gekregen omdat ik in een Forza vs. GT4 discussie gewikkeld zat. Sinsdien is alles wat ik in mijn bezit heb slecht en ziet hij dingen die er niet zijn. Hij loopt alleen maar tegen mij te roepen dat ik mij er niet uit moet lullen. Maar ik vraag me dan af wáár ik mij uit zou moeten lullen, aangezien ik zelf nog nooit een onderbouwde mening of bewering in zijn posts gezien heb.

5. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je speciale boxen bij je HD TV kopen of zitten die al in de TV

6. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ligt aan de TV die je koopt. Staat wel in de specificaties. De meeste hebben gewoon 2 geintegreerde speakers.

7. JeePee

JeePee Guest

Dat verschilt per model, maar in 90% van de HDTV's zullen wel boxen inbegrepen zitten. Je kan ook altijd bij de specificaties zien hoeveel watt ze dan zijn e.d.

8. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en wat voor twee 8)

9. JeePee

JeePee Guest

Ik weet niet helemaal wat het geluid van een gemiddelde flat-screen is, maar ik zit nu naar een Linkin Park DVD te kijken/luisteren en ik wil er de moeite niet eens voor doen om mijn stereo aan te zetten, gewoonweg omdat het geluid erg goed klinkt.

10. Yuri_Ehv

Yuri_Ehv Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ..foutje

Laatst bewerkt: 6 jun 2006
  11. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf dat onze Sharp LC-26 GA6E niet al tebest geluid heeft.
    Maar geeft niks, hangt toch een 5.1 setje aan 8)

12. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je zeker Virtual Surround mode?

13. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Géén idéé.

14. Yuri_Ehv

Yuri_Ehv Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wilde eigenlijk voor de Samsung LE-40R71B gaan,maar nu las ik elders ook een aantal goeie dingen over Toshiba...
    Nu kwam ik de Toshiba 37WL66Z tegen op internet,ging even kijken op kieskeurig,maar daar zijn nog geen reviews van.
    Kan iemand mij vertellen of dit een goeie tv is? Al die cijfertjes die erbij staan zeggen mij namelijk niet echt veel,ben niet zo'n techneut :)
    Hij is dan wel iets kleiner dan de Samsung,maar ook een stuk goedkoper.
    Hier de link van kieskeurig van de Toshiba :

http://www.kieskeurig.nl/product/73888EE9D3D6BD69C12571340043DF83.htm

Is dit iets? Of is het verstandiger om er iets meer geld voor uit te geven en voor de samsung te gaan?

15. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Was voor JeePee :)

@Yuri

Ik weet niks van ervaringen .. Maar google er even naar vind je misschien wel wat. De samsung is zoiezo een goeie optie..

16. JeePee

JeePee Guest

Ja. Denk het wel. Geluidsmodus staat momenteel op: 'Surround - TrueBass'. In elk geval beter dan alle SDTV'tjes hier in huis :)

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  18. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de kwaliteit goed genoeg om er lekker mee tv te kijken.

Maar een dvd'tje kijken is een andere zaak dan sluit ik hem wel op mijn surround aan(en dat zullen de buren weten ook)}:]
    Ik kreeg vandaag btw ook een foldertje door de bus gedouwt met een lcd tv meubel.
    Het was als het ware een meubel met een metalen pilaar erachter waar je televisie aan op kan hangen zodat je geen gaten hoeft te boren in de muur.
    Ik vond het er wel mooi uitzien plus je hebt er weer 3 glazen plankjes bij.
    Zit nog te twijfelen of ik hem koop miss net te krap voor mijn kamer|:-

19. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben een redelijk grote woonkamer en daar zijn die twee boxjes niet goed genoeg voor :)

20. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    @Toxic

Welke winkel? Ben zelf ook beetje aan het orienteren.. Heb er ook wel eens een paar gezien waar dit mogelijk is

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina