1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

basovich Guest

ik zit in een crisis:cool::

ik zit te dubben tussen een HD-Beamer en en HD-tv..

Voor een normale goede HD-beamer leg ik minder weg dan een HD-tv..
    maar na (rond de) 4 jaar moet ik wel weer een nieuwe lamp gaan kopen van c.a €400.-
    En ik kan met de HD-beamer gewoon de grote zelf instellen (veraf, dichtbij)..maar als ik nou volle resolutie wil hebben, hoe weet je dan bij een HD beamer wanneer hij echt op zijn scherpst staat, of maakt dat niet uit?
    weet iemand wat ik nou beter kan kopen: een HD-tv of HD- beamer?!

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zit er geen stoornis in de buurt? probeer je tv eens ergens anders neer te zetten, bijvoorbeeld in een andere kamer...

3. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @basovich: Voor specs van projectoren kun je het beste hier: http://www.projectorcentral.com/projectors.cfm kijken. Hier kun voor alle beamers ook bekijken of deze in jouw situatie bruikbaar zijn. Je hebt namelijk short-throw en long-throw beamers, wat je nodig hebt is afhankelijk van hoe ver de beamer van het scherm komt te staan en hoe groot je wilt projecteren.

4. basovich

basovich Guest

ja ik koop hem nu nog niet want ik zit nu tijdelijk (een jaar|:- ) in een huurhuis, dus ga hem pas als het nieuwe huis er is kopen, maar daar heb ik ook nog een probleem8)..want ik krijg daar in muh kamer een plafond van !!5 meter!! hoog (nutteloos :{..) dus bestaad er een stang o.i.d die je dus kan ophangen en de beamer eraan kan hangen..zodat ik van bovenaf de beamer heb je hem dan op de muur kan laten schijnen?

5. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt allerlei constructies maken natuurlijk, zal wat lastiger worden om daar een standaard oplossing voor te vinden.

6. basovich

basovich Guest

oké, nja ik koop hem toch pas volgend jaar en dan kan het best zijn dat er een zwevende is ofzo 8)..en dan zie ik het wel..is altijd wel rlxt :)..hoef hier namelijk geen BTW voor te betalen en dat scheelt dan wel 200 á 300 euro omdat 's pap hem via de zaak kan kopen, wat dan met een HD tv waarschijnlijk niet kan.

7. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er daar niet de mogelijkheid om hem aan de achterste muur te hangen, dus niet aan het plafond, en anders een "arm"aan het plafond hangen, het moet wel lukken!

8. basovich

basovich Guest

jep dat zou ook kunnen maar ik weet nog gineens hoe mijn kamer eruit komt te zien (wel dattie circa 5x5x5 wordt) en dat het dus wel erg groot wordt om hem dan tegen de achterste muur aan te zetten..(het beeld)

9. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Op projectorcentral had je gekeken he? Ik denk dat het nog geeneens zo'n heel groot probleem moet worden.

10. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo jongens.Ik lees veel goeds over panasonic bij kieskeurig, somige zeggen dat het beeld scherper is dan sony en samsung maar ik zag ook nadelen.Zoals dat progessive scan niet altijd goed werkt volgens somige mensen en volgens somige mensen maakt ie na een tijdje een zoemgeluid de tv, en somige zeggen dat het beeld in het midden mooi is en links en rechts niet zo.Maar ik denk ook weer het kan ook dat het aan die mensen ligt.Maar ik ben al in verschillende electonica winkel geweest zoals bcc en mikro elektro en daar hadden ze geen panasonic.Bij micro wel maar niet het type die ik wou.Ik heb hier 2 tvs: http://www.kieskeurig.nl/nl/product...71320052A051~B8831AD6FA13D0C9C125717300392E5D waar ik over twijfel.

11. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zelf voor de samsung gaan, iets betere specs, Pc ingang DVI, Design is veel schoner. En zoals je hoort aardig wat klachten, over de panasonic. en zal best een kern van waarheid is alles zitten.

12. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja Samsung is ook niet altijd zaligmakend hoor, zo heeft elk merk wel wat. Samsung heeft er ook handje van om producten vol met bugs op de markt te brengen.

13. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke, dat is waar. Mijn intentie was ook niet te melden dat samsung het altijd super aflevert.. Maar ik doelde puur op de ervaringen nu even over die betreffende panasonic. Samsung heeft zoiezo iets betere specs! En niemand die hem hier heeft(behoorlijk wat) hebben er problemen mee!
    @Raven
    Zie mijn sig voor foto's en ervaringen van de 32"

14. Raven Shield

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat had ik al gezien.Jij hebt de 71 zie ik.Mijn vader heeft ook samsung 32 inch maar wat oudere maar het beeld ziet er perfect uit(y).Vooral via digitaale tv:).Heb ook een keer me xbox op aangeslote en wow.Da geluid ook.Heeveel mensen zeggen dat het geluid slecht is van samsung maar ik vind het niet zo erg slecht hoor.Ik las dit op kieskeurig: Verschil met de 72 zit hem in de digitale ipv een analoge tuner. Met een speciale verloopkaart is het mogelijk digitene signaal te ontvangen zonder een decoder.Dus als ik een digitale tv abonement neem heb ik geen decoder nodig?:confused:En ik zag een ander nieuw model, ook een samsung maar die heeft 20 wat volume alleen het contrast is 2000 minder.Maja ik hoor ook vaak van draait niet om geluid.En volgens mij is da wel waar.Neem wel mooi surroundset bij;)

15. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog wel een 5.1 set boxen voor je te koop, kan je pm-en als je wilt. De Samsung is idd zeer schitterend kwa beeld. Het design is zoiezo heel mooi!

Ik heb thuis een stuk over die DVB tuners!

16. Raven Shield

Leuk Bevonden:
    0
  17. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die is cool ja!

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    JVC

Denk dat dit hem uiteindelijk word. :cool: Of de zilvere of de zwarte.

Zat eerst de hele tijd tussen Samsung en de Sony bravia....

19. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    JVC maakt mooie schermen

20. Raven Shield

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit wel echter een nadeel aan denk ik lees bij keiskeurig bij best veel mensen dat ze last hebben bij somige kleuren.Mooi lcd, eenvoudig in de bediening. Ik heb gisteren voetbal gekeken en was goed om naar te kijken. Alleen bij Groningen - AZ bleven inderdaad de shirtjes van AZ soms even hangen. Bij AJAX - Feyenoord had ik hier helemaal geen last van.maaj ik wil je keuze niet beinvloeden maar wou je er effe voor waarschuwen;)

Bij rood en oranje blijft het shirt 'achter' bij snelle camera bewegingen las ik.

Laatst bewerkt: 7 jul 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina