1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe hoog is de responsetijd?
     
  2. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Da kan toch niet da beelden blijven haken bij felle kleuren want hij heeft 7 ms reactietijd:confused:Ik weet niet je moet eigenlijk keer in een winkel een voetbalwedstrijd zien met rood en oranje;)
     
  3. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Of de reactietijd is toch hoger...
     
  4. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Perfecte tv! (nouja, bijna dan) Super scherp beeld, mooie kleuren en perfecte instellingsmogelijkheden.
    Ik zou voor de zwarte gaan ;)

    Rood is inderdaad erg lastige kleur voor (alle) lcd's, vaak te opdringerig. Maar dat je die kleur na ziet slepen ligt aan het signaal. Op je 360 heb je daar denk ik echt geen last van.
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Bedankt allemaal voor jullie reactie. Toch beter om iets tehoren dan helemaal niks :). Me moeder heb ik al over gehaald dus, one left and Objective Completed *Bling*Achievement Unlocked* 8)
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Zal wel door de gebruikte mpeg compressie van de digitale tv (door de kabelboer) komen ofzo
     
  7. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 7 jul 2006
  8. :: hmr`::

    :: hmr`:: chris

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
  9. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er geen ervaringen mee, Maar geloof me dat je super beeld krijgt te zien! Je kijkt de ogen uit. Let wel op de schakelaar op HD-TV zetten
     
  10. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, ik heb zelf nog geen 360.

    Had laatst de 360 van een vriend aangesloten aan mijn LCD, hij wilde eigenlijk alleen nog maar bij mij 360-en}:] .

    Vondt het zelf wel meevallen de graphics...of ik ben al teveel gewend...:9


    P.s: Joost hou je ook zo van Samo Chips\o/
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2006
  11. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh nee, had jij dat topic geopend?
     
  12. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Bravia bezitters;

    Wat zijn jullie beeld instellingen? Ik krijg het niet optimaal.

    KLV-S32
     
  13. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie het TV-instel thread!
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Gister nog es even naar de MM geweest, valt me eerlijk gezegt wel wat dingen op bij alle lcd schermen. Hadden ze een stukje voetbal erop, bij alle, maar dan ook alle schermen van 1000-5000 euro vond ik het er slecht uitzien, de bal als die werd weg getrapt werd gewoon super vaag8) Bij het ene scherm erger dan het andere, vooral de grotere schermen viel het nog meer op, zelfs bij een 5000 euro dure philips... erg jammer, niet dat ik veel voetbal ga kijken, maar had beter verwacht. Irriteert jullie dit niet? (vraag aan lcd owners)
     
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Is heel erg afhankelijk van het bronsignaal. Zeker in een toko zoals Media Markt is dat vaak erg slecht. Heb het WK voetbal tot nu toe via de kabel bekeken, en ik had geen last van vage voetballen e.d. :).
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nou dat is bij onze bravia dus 100% niet het geval.


    Maarja zal wel deels komen door de aansluiting @ mediamarkt
     
  17. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga me bij arjan aansluiten, Ik heb het WK ook gewoon via de analoge kabel gezien op een 32"R71 en vond het beeld gewoon goed om naar te kijken, heb daar ook totaal geen last van gehad!

    Mischien dat de winkel zoveel signaal verlies heeft, dat het er belabberd uitziet.. Want ik neem aan dat de MM, het beeld niet optimaal heeft aangesloten, ieder geval niet zo goed als in een speciaalzaak. Dus schijn bedriegt, wat hier bij mij thuis en anderen is het niet het geval.
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ze gebruiken wel zo'n 'hd-speler' met hd bronnen, maar misschien is die gesplitst voor meerdere lcd's, maar het viel mij erg op en andere mensen blijkbaar ook want die hoorde ik het ook al zeggen.

    Als jullie er geen last van hebben dan vertrouw ik erop dat het gewoon de klote setup bij de MM is, maak ik me verder er geen zorgen om, komt mijn lcd er binnenkort ook aan :)
     
  19. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben er nog heel weinig tegengekomen die last hebben van degelijke problemen, dus idd de setup bij die MM is niet helemaal optimaal. waarschijnlijk hebben ze 1 HD setup box, en die gesplitst op veel televisies, Dan is het ook niet gek dat er beduidend veel kwaliteitsverlies is
     
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    in de MM staat alle apparatuur aangesloten op maar enkele bronnen, vandaar dat je bij bijna overal dezelfde beelden ziet en dat er veel maar dan ook heel veel signaal verlies is! De tv's die de MM het snelst hoopt te verkopen zit als primair aangesloten op de bron, zodat het lijkt dat deze tv het beste is.

    maarja wie koopt er dan ook bij de MM, stelletje dozenschuivers..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina