1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Koop een HDTV en een goede DVD van een Flamenco gitarist, dat verzacht de pijn.

2. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze TV heb ik ook sinds een paar weekjes.. ik geniet er elke dag weer van! :thumbs: _O_

3. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, geniet er ook nog elke dag van!!! In 1 woord geweldig :thumbs:

De Tv is idd wel een stofmagneet, maar dat mag de pret niet bedrukken!!!

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454

Ow, dat zijn goede berichten ;)

Morgen ligt hier dan thuis :cool:. Nog 1 dag wachten 8)...

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb sinds zaterdag dan een HD LCD, helaas heb ik gisteravond een dode pixel ontdekt. Je ziet het alleen als je op een paar centimer van het scherm staat tijdens het gamen en je dan een zwart beeld of blauw beeld hebt. Als ik gewoon tv kijk zie je het helemaal niet (ook niet als je dichtbij staat). Ik zie het verder ook niet als ik gewoon op de bank zit te gamen..

Ik baal er toch een beetje van, maar volgens mij kun je daar niets aan veranderen (het is ook niet in het midden van het scherm, het ziet ongeveer 20 centimer linksboven).

6. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan altijd even bellen natuurlijk met je leverancier/fabrikant. Niet geschoten is altijd mis.

7. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0

Zeker even de fabrikant bellen, Valt zoiezo wel onder garantie

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Er staat in mijn boekje dat een dode pixel altijd wel kan voorkomen, vandaar dat ik niet zo goed weet wat te doen. Ik denk wel dat ik ze even ga bellen (moet ik dan mijn televisie opsturen haha) om te vragen hoe dat nou zit. Tevens krijg ik mijn scherm niet zo goed schoon, het lijkt alsof er op sommige plekken stof in het scherm zit en niet erop?

9. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Bellen, alles uitleggen.. sturen ze mischien wel iemand langs. En ik zou het zoiezo niet pikken als ze je afschepen, want een dode pixel is natuurlijk niet de bedoeling!!

10. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Dode pixels vallen niet onder garantie. Zelfs in de handleiding staat dat er dode pixels kunnen voorkomen. Als dit slechts 2 of 3 pixels zijn heb je kans dat je leverancier er niks aan doet. Pas bij 5 of meer pixels krijg je een andere TV.

In de praktijk valt dit allemaal mee. Een beetje leverancier ruilt de TV wel om bij 1 dode pixel. Je kan het beste naar de leverancier gaan en vragen wat ze doen. Soms moet je een beetje door zeuren, maar uiteindelijk krijg je een andere TV. :)

11. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sony ruilt alleen bij 5 of meer. heb er zelf ook 1.

12. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ja het ligt aan de leverancier hoeveel dode (sub)pixels je mag hebben voor je hem mag ruilen. Als je extra garantie hebt genomen, bijv pixelgarantie kan je hem al bij 1 dode ruilen. Maar ik zou zowiezo even de leverancier bellen en zeuren aan hun hoofd ;)
    Trouwen er zijn toch ook pc programmatjes waarmee je dode pixels tot leven kan wekken. Dan moet je even je tv op je pc aansluiten en die programmatjes proberen.

13. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, naam van programma weet ik even niet... Heb hem thuis wel ergens, zoek anders ff op google... Iets met pixelmaker ofzo

14. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
  15. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn ze dus!!

16. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey hallo.Ben ik weer:pHeb effe een vraag.Ik ga binnenkort een hd tv halen en ik zag nu iets van microsoft wat me handig lijkt: http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/x/xbox360vgahdcable/ Een vga kabel voor de xbox360.Het enigste wat ik zo zie wa handig is da er minder kabels zijn.Maar wat is er nog meer handig aan zo vga kabel?

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Grote pluim voor Media Markt hoor. Ben vanavond naar de service center daar geweest en kon zo mijn toestel inruilen voor een nieuwe. Ik zei gewoon dat ik een dode pixel erin had zitten en dat ik daar met het gamen last van had. Ik wilde geen EUR 1300 neertellen voor een televisie met een defect. De medewerker die mij hielp was ook een gamer dus dat was zo geregeld. Ik kon zelfs een nieuw model meenemen maar die vond ik niet mooi (weet niet welke het was, er zat een zilveren rand onderop en het was niet de R72B). Dus ik heb weer een gloednieuwe pixelvrije LCD televisie.

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    SupremeNL en joostpolletje moet je de tv ook nog instellen? Zodat het met gamen/tv kijken beter lijkt en etc. :)

19. otter

otter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ;) pixelvrij? dan zal je geen last meer hebben van dode pixels dacht ik zo haha

20. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    haha, maar wel goeie service van mediamarkt, maar daar betaal je dan ook extra voor heh ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina