Hallo iedereen.
Ik ben een complete noob als het op die nieuwerwetse hdtv's aankomt, maar ik vind ze er toch wel strak uitzien, en ook omdat ik optimaal op m'n 360 wil gamen heb ik besloten er eentje te kopen.
Ik heb er nu twee op het oog, maar ik zou graag advies willen van mede-360 bezitters over wat nou de beste optie is.
Ten eerste de
samsung LE27S71. Hij is betaalbaar (850 euro bij de mycom, maar ik zal nog rondkijken of ie niet ergens anders goedkoper is), 69cm, 1366x768, HDMI en component ingangen, en een zgn "game mode". Ik begrijp nog niet precies wat die game mode doet, maar kennelijk zet dat je tv automatisch op de ideale instellingen om met je 360 te gamen (dynamic contrast wordt bijvoorbeeld uitgezet)
Ten tweede de
LG 26LC2R. Hij is 50euro duurder, maar hij heeft wel een inkijkhoek van 178, ipv 170 bij de Samsung, en het contrast is 1200:1. Bij de Samsung staat alleen de dynamic contrast vermeldt (3000:1) maar ik vermoed dat dat 800:1 betekent voor het gewone contrast. De LG is wel 3cm kleiner (66cm dus).
Ik weet niet zo goed waar ik nou het beste op kan letten, maar deze twee zijn betaalbaar en HDReady. Boven de 1000euro is bij mij geen optie.
Is er iemand hier die ervaring heeft met een van beide toestellen, of die in dezelfde prijsklasse een nog betere hdtv weet? Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...