1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is een speciale Media Center Thread voor!!!

Want het is nogal een vage omschrijving.. Dus kan je er hier niet verder mee helpen.. Zet je vraag even in de speciale Thread

Edit: Ik zie dat je hem daar al gesteld heb...

2. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat kastje van de IKEA hier ook staan (zwart). Is zekers een chill ding. Ik heb em alweer een tijdje, 2 jaar. Mijn tv die erop staat is wel wat zwaarder (65kg) dan het max. gewicht van 60 kg dat het kastje officieel kjan verdragen. \o/

3. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    -edit- reactie op psv2u verwijdert...

Nu moet ik alleen nog een stevige muur hebben om de beugel aan te bevestigen....

Laatst bewerkt: 6 jun 2006
  4. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Is er geen mogelijkheid om iets aan het plafond te maken? Die is wel stevig, en hem dan met een "arm"naar beneden te laten hangen..

5. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt dan wel een hele constructie...:+

Misschien dat ik een extra plaat oid tegen de muur aan maak. Of aan de andere kant van de muur iets bedenk. Misschien is de muur ook wel stevig genoeg :D Moet mijn pa maar eens vragen die heeft er nog enigzins verstand van ;)

6. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Vaders weten veel he.. die dingen laat ik ook altijd over aan mij ouweheer ;)

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn vorige Philips Matchline breedbeeld 28" woog meer dan 70kg.
    De Samsung LCD 32" die ik nu heb weegt nog geen 15kg.

8. Govert

Govert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sony Bravia is toch het beste wat je tot nu ongeveer kan kopen?

9. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hoeveel inch is dat scherm, heb dat kastje namelijk ook. Maar daar staat ook al een subwoofer op, de 360 en mijn huidige tv.
    De 360 kan ik wel verplaatsen, maar die subwoofer niet....zal een 32inch scherm er nog wel bij passen (ipv de oude tv)....?

10. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Een subwoofer op een kastje?? 8)

11. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik ook, omdat ik de hele tijd zo hoor van: "LCD-TV van het jaar!" etc. Maar later zag ik dat er 1 type is van Sony (32") die LCD-TV van het jaar is geworden en die is wel een stuk duurder dan de LE32R71B bijvoorbeeld. Zeg dat de Samsung voor 1499 euro staat, dan staat die Sony voor 1999 euro. Het belangrijkste vind ik dat het beeld van de Xbox360 mooi is en dan komt de Samsung weer beter uit de tests.

12. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja ik kon die subwoofer (van de logitec z-680) anders nergens kwijt...

13. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Das nog een best groot beestje wat je dan op je kastje heb staan.. Is niet de beste oplossing, bevordert ook zeker niet je laag... Is er geen andere plek?

Je zou het wel redden als je de TV in de hoek van het kastje hebt staan. En dan de sub ernaast.. Maar ik zal die sub zo snel mogelijk van het kastje halen..

14. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt de KDL-32V2000 van Sony? Die kan je online vinden voor 1565,- en dan heeft men bij Sony ook nog eens een 100,- retour actie. De samsung kan je online vinden voor 1097,-.

Heb je toevallig links naar deze tests? Ben ik erg benieuwd naar. Lees ook eens de gebruikerservaringen op kieskeurig. Niet iedereen is bijvoorbeeld even blij met het dynamische contrast.

15. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    dyn contrast kan je uitzetten.

16. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt idd van die prijzen, maar ik had gewoon de adviesprijzen gepakt. Die 100 euro retour actie is ook leuk idd, maar bij Samsung heb je weer een Fatboy erbij. Het is maar net wat je wil.

Ik heb de Samsung LE32R71b en ik heb het Dynamische Contrast uit staan. Op dit moment zit ik zelf nog iets te dicht bij de TV om het Dynamische Contrast aan te zetten, het komt namelijk best fel over. Ik ben wel van mening dat op het moment dat de TV in een grotere ruimte staat en wanneer er HD uitzendingen zijn, het Dynamisch Contrast beter tot zijn recht komt. Bij een analoog signaal zie je namelijk alle ruis in het beeld extra goed met het Dynamische Contrast aan.

17. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt, best apart dat al die technische snufjes zoals dynamisch contrast, pixelplus etc etc vaak het beeld juist verslechteren. Ik zie dan ook vaak het advies om al die 'hulp middeltjes' gewoon allemaal uit te zetten.

Had je toevallig nog links naar online tests? Eigenlijk mag je wat betreft LCD tv's bijna wel stellen dat een digitale decoder voor de normale tv zendingen haast een vereiste is wil je niet achteruit gaan in beeldkwaliteit als je een 32" CRT bak gewend bent.

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2006
  18. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen links. Meestal zoek ik gewoon een beetje rond en lees ik reviews. In het laatste Xbox Magazine staat een test van HDTV's welke het is voor de 360.

Het beeld bij analoge TV is gewoon slecht als je er dicht op zit of staat. Als ik op een afstand van 3 meter naar mijn HDTV scherm kijk, dan zie ik gewoon een mooi helder en scherp beeld.

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2006
  19. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, gisteren viel dat mij ook nog eens op. Het analoge signaal is vanaf een afstandje nog best redelijk.

20. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij mediamarkt geweest en daar koste hij 1499 euro. Daarna gekeken op pixmania en daar kost hij maar 1099!

Heb hem gelijk besteld en verwacht hem binnen een week bij mij thuis! Ik zal dan een kleine omschrijving geven van mijn bevindingen en misschien wat foto's mocht dit lukken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina