1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke lcd`s?
     
  2. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46

    zeker voor de 32inch gaan. Ik heb een ruime kamer en zit 2.3 meter van mijn scherm en het beeld is optimaal. Ik zat ook te twijvelen tussen een 26 en 32. Als ik voor een 26 was gegaan had ik zeker spijt gehad.
    Een 37inch is zelfs niet te groot voor 2meter afstand.
     
  3. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren de Panasonic 32LX60F gehaald. Eindelijk een hdtv en wat een beeld. Nu kan je tenminste alles scherp zien in elk spel.
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb een 26'' inch en hij verbaasde me qua grote (in postieve zin). Ik denk dat het voor een slaapkamer echt ruim voldoende is en voor een woonkamer is het ook prima. Ik heb mijne ook besteld via internet, op www.plovershop.nl. Werd goed op de hoogte gehouden, kon snel afhalen, top :)
     
  5. John14

    John14 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    2
    zit er bij games op de xbox 360 ook zo veel verschil [​IMG]

    zoals hier ?
    als je een gewone tv hebt he :p en niet een hd tv
     
  6. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ja met sommige games wel, alleen soms zie je dat niet altijd omdat het allemaal erg snel beweegt allemaal. Je ziet het vooral goed met trailers die in 720p lopen.
     
  7. John14

    John14 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    2
    zoals welke trailers ?
    maarja had het erger verwacht
     
  8. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    John

    Dit zijn wel de algemene verschillen tussen HD en analoog

    Je moet dit opvatten als een verschil, De echte verschillen zitten hem in: Meer diepte, Kleurijker, Scherper, Strakker beeld, Betere details. Dus totaal beter beeld om het zo maar te noemen,

    Mits de bron natuurlijk niet scherp is, Met de 360 is dit niet het geval, omdat die 720p wordt aangestuurd. DVD zijn ook prima, Analoog signaal via de kabel, is beduidend minder
     
  9. John14

    John14 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    2
    sorry maar het onderste snap ik niet helemaal
    ik krijg waarschijnelijk een xbox 360 maar ik heb wel dingen gelezen dat het echt stukken minder is op een gewone tv dan op een hdtv
    dus mijn vraag was hoeveel verschil zit er echt tussen zijn daar geen screens van want ik heb nou niet echt verstand van tv's enz

    alvast bedankt
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2006
  10. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nu een normale 51cm tv hebt staan ofzo hoef je je echt geen zorgen te maken want de games zien er niet opeens 100x beter en mooier uit ofzo. Alles ziet er al goed uit op een normale tv maar op een HDTV krijg je net wat meer details, maar dat mag ook wel voor de prijs die je daar voor neer mag leggen.
     
  11. John14

    John14 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    2
    ok
    ik heb een best wel oude tv maar onder hebben wel een goeie te staan
    ik ga het dan wel uitproberen

    bedankt he !
     
  12. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    anders kan je over een tijdje altijd nog kijken naar een nieuwe tv, maar om nou geen 360 te halen omdat je een oude tv hebt. Dat moet je niet doen.
     
  13. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Op marketplace heb je hd movietrailers.En echt ik kreeg kippenvel ervan echt mooi .Er stond een trailer op van pirates of the caribean 2, ice age 2(die was echt grappig lag in een deuk:)) mission imposible 3 en meer(je moet da eigenlijk een keer bij iemand zien die een hd tv heeft).Eentje was wel dom da was the simpson movie.je zag 5 sec homer in beeld en die zei:eek:oh no whats the text?I forgot it.

    Anders maak ik wel een fototje van ice age 2 ofzo?
    p.s ik zie nu pas da ik een pagina terug keek.Sorry dan:9Ik zie al da mensen je al verder hebben geholpen;)
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2006
  14. .cHaosZ!

    .cHaosZ! Master Chief

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om de Samsung LE26R72 te gaan halen
    Is er nog iets wat ik er bij moet halen of rekening moet houden ?
    Misschien een betere kabel ?
    Sorry misschien is deze vraag vaak gevraagd maar dit is de eerste keer dat ik een Lcd tv koop :9
     
  15. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk gezegd; waar je rekening mee moet houden is dat deze TV tegen gaat vallen. Ik weet niet precies in welke prijsklasse 'ie valt maar tegenover andere 26"-ers in verschillende winkels vind ik 'm tegenvallen; zelf vond ik de LG 26LC2R aanzienlijk beter op HDMI/Component-signaal maar dat is puur persoonlijk.

    Maar, als antwoord op je vraag: wat wil je er allemaal op aansluiten want per apparaat kan er een wereld van verschil zijn. Zelfde geldt voor andere input-devices, dus eigenlijk is de belangrijkste vraag die je jezelf moet stellen: wat moet er allemaal op worden aangesloten, wat gebruik ik het meeste en past het allemaal aan de achterkant van mijn aan te schaffen LE26R72.
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2006
  16. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent waarschijnlijk niet in het bezit van een HD-ready tv!! :)

    Want het ziet er wel degelijk veel mooier uit, Meer diepte, Kleurijker, Scherper, Strakker beeld, Betere details.

    Je hebt gelijk dat het er op een normale tv al goed uitziet, Maar op een HD-ready Tv, is het schitterend!!

    TV is wel degelijk mooi, Ook zijn er nog andere alternatieven, Zoals de Panasonic, JVC, Toshiba.

    Ik ben in het bezit van de 32" En ben er net als velen, goed tevreden over!!
    Wat ga je allemaal aansluiten?
    De 360 sluit je aan met de bijgeleverde component kabel!
    Wat is je plan verder?
     
  17. .cHaosZ!

    .cHaosZ! Master Chief

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah een Xbox 360 jah :)
    En gewoon tv kijken haha we hebben geen digitale verbinding ofzo voor de tv :)
    Mijn budget rond de tv is 1000 euro
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2006
  18. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, de 360 sluit je via de bijgeleverde kabel aan, Wel switch op HD-TV zetten!

    Tv komt met scart dan, Of gewone kabel

    R71 is prima keuze
     
  19. .cHaosZ!

    .cHaosZ! Master Chief

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt :D
    Wil optimaal genieten van me Xbox vooral nu dat Gears Of War uitkomt :thumbs:
     
  20. double u 2

    double u 2 Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Eeh. ik ben ook nog altijd op zoek naar mijn thuisbioscoopgevoel maar heb ik even wat vraagjes.

    Zat te denken aan de Samsung 26'' of 32'' R71 gewoon omdat ik em er strak uit vind zien en uit reacties van dit forum ook erg goed bevalt.

    Nu nog een receiver + speakers. Dan is het natuurlijk net van wat wil ik hebben natuurlijk. Maar hebben jullie wat tips. Ben een nederlander dus mag niet te duur. En hoeft ook niet een wereld instellingen te hebben want daar snap ik toch niks van. Gewoon een mooi instapmodel receiver en dan nog wat bijpassende speakers.

    Ik ben van plan om mijn dvd's gewoon op de 360 af te draaien. Want om daar nou een losse speler voor te halen heb ik het nut nog nooit van gesnapt. Misschien kan iemand daar een voordeel van noemen.

    En dan nog de vraag van hoe sluit ik deze apparatuur aan. Ik heb op de site van joostpolletje(mooie site pol) gezien dat ie dit met een monster game kabel doet. Welke moet ik hier voor hebben want ik kwam op www.lookenlisten.nl wel 6 verschillende tegen.

    En ben ik dan nog wat vergeten??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina