1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff snel vraagje @ ruttyx hoe krijg jij waar xbox live staat dat plaatje van feeding frenzy?
     
  2. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    dasgwoon reclame heb iedereen tog?
     
  3. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb toch altijd het idee dat iedereen het merk dat hij/zij zelf thuis heeft staan het beste vind. Dat is ook logisch anders stond het apparaat niet bij je thuis. Ik vind Samsung prima, ik heb hem zelf, en er zullen vast LCD televisies zijn met beter beeld, ca va..... Ik ben happy met de mijne iig. Niemand hier (met een HD televisie) geeft hier volledig objectief zijn mening. Tuurlijk weet ik dat er betere schermen zijn hoor, maar toch vind ik mijn Samsung LE32R71b prachtig en het beeld is perfect. Dat Piet zijn Sony nog mooier is vind ik hartstikke fijn voor Piet.

    Maar Samsung schermen zijn zeker niet goedkoper dan andere merken hoor. Mijn Samsung zat nu niet bepaald in de goedkoopste klasse verder, ik zag diverse televisies (32" inch toestellen met heel wat mindere specificaties) van ongeveer dezelfde prijsklasse, en ja.... Sony inclusief) die goedkoper waren.

    Wat beter is is ook afhankelijk van wat je wilt. Ik wil gewoon scherp beeld en HD kunnen gamen. Dat kan gewoon met mijn televisie.......
     
  5. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    @Cyrax; niet helemaal. Ik heb thuis een JVC LT37S60S staan maar die heb ik alleen maar gekocht omdat 'ie binnen mijn budget de beste was. Ik had ook liever een Philips of Loewe gehad van 37" maar dat ging gewoon niet binnen dat budget.

    Ik denk dat het een langdurige discussie wordt als we voor elke persoon apart moeten beoordelen of zijn/haar budget gebonden kan worden aan "de beste TV in die klasse" maar het zal uiteindelijk een middenweg worden van prestaties, grootte en design gebaseerd op de keuze van de koper.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tuurlijk heeft het ook met je budget te maken, maar we hebben allemaal wel een merk waarvan we denken dat die het beste is. Waar dat verder op gebaseerd is doet er dan niet echt toe.
     
  7. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn voorkeur ging ook liever uit naar een Philips LCD.
    Maar Pixel Plus HD en Ambilight 2 kosten een vermogen.

    Nu ik de LE32R71B heb , mis ik de functies van de Philips niet eens.

    Ben blij dat ik voor de Samsung ben gegaan want de HD-decoder van Samsung werkt perfect met deze LCD.
     
  9. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal goed toch? :thumbs:

    Het is inderdaad: vermogen tegen wensen. Daarom is het eigenlijk ook essentieel dat men eerst nadenkt: welke aansluitingen heb ik nodig, wat komt er de komende 5 jaar in mijn leven (bijvoorbeeld je kabel-bedrijf met HDTV of een HD-DVDspeler) en hoe dichtbij/veraf wil ik zitten. In mijn ogen moet je daarna pas gaan kijken naar een merk en beelddiagonaal die aan die wensen/eisen voldoet en daarna pas kijken wat ze kosten en daarna een beslissing nemen.
     
  10. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Das de juiste volgorde ja
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik had ook een lijstje gemaakt met voorkeuren.
    Totdat ik bij de MM kwam en zag dat de Samsung ineens €350 goedkoper was geworden.
    Voor mij was de keus gauw gemaakt.
     
  12. .cHaosZ!

    .cHaosZ! Master Chief

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Oow dat ziet er zeker strak uit man :) !
    Vooral Master Chief _O_
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Toch lijkt me dat 'piano lak' erg lastig. Zie je jezelf niet erin weerspiegelt? En niet aanraken want je ziet het er meteen op. Lijkt wel mode te worden dat piano lak zwart.. zie meerdere merken er nu dit jaar mee beginnen=(

    Maar verder ziet et er strak uit.
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2006
  14. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Heeft de Samsung LEr26/32R71(B) een bepaalde mode om films of games ofzo beter af te spelen? Ik kan me zoiets van een samsung herinneren.. Zo ja, is dit handig?
     
  15. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Samsung heeft de Game-Mode
    dit maakt het beeld rustiger, en mooie met games.
    Verder zit er de film- modus op, een instelling voor films, die gefinetuned moet worden
     
  16. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou hoop ik dat ik een niet al te stomme vraag stel

    Heb een maand of 2 geleden de Samsung LE40R71 aangeschaft

    Vorige week is daar een laptopje bij gekomen.

    Ik kan nou mijn laptop (als ik de uitgang gebruik waar ik ook een monitor op aan kan sluiten) op de LCD aansluiten toch???

    En dan vervolgens alle mogelijke bestanden via Windows Media Player Classic afspelen op mijn LCD?????

    (als iemand een linkje heeft met de benodigde stappen die ik moet nemen zou helemaal top zijn)
     
  17. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    een DVI > HDMI kabeltje
    of via
    VGA

    Dit is aansluiten, en je hebt beeld, even de resolutie juist zetten, en prima!
     
  18. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben een half jaartje in Azie geweest dus heb de thread niet echt meer gevolgd. Zit er echt een groot verschil tussen de LE..R51 en de LE..R71 ? Vandaag de demo van Saint Row gespeeld maar als ik rondjes draai met de camera zie je een soort van vertraging (hetzelfde als bij PDZ). Maar bij PDZ lag het aan het spel, maar nu weet ik het niet zeker :)
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2006
  19. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Gasten, ik heb ff een vraag. Ik heb een Samsung le32m61b. Nu wil ik mijn pc op deze monitor aansluiten. Deze pc heeft echter alleen DVI uitgangen. Ik heb nu een DVI-->VGA connector. Vanuit hier loopt hij naar mijn TV. Alleen is dit nu wel mogelijk om beeld te krijgen? Want er staat in de manuel, DVI niet ondersteund..... Ik heb een GeForce 7900GS. Alvast bedankt, Seda.
     
  20. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook een DVI>HDMI kabel kopen,

    Anders via VGA VGA aansluiten, en de PC resolutie instellen op 1366x768
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina