1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    morge me tvtje hale \o/
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Natuurlijk wel een Samsung hé :cool:
     
  3. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    :) :) :) :)
    :) :) :) :)
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Tsjonge jullie kunnen wel een samsung inkoop actie hier houden, 99% van de mensen hier haalt een samsung zie ik:eek: :+
     
  5. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    :) LE26R71 € 847.00 bij mokio.nl
     
  6. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0

    HEb ik nu niets meer aan..

    Die prijzen zakken wel rap, Ik heb hem toen de 32" voor 1500 gekocht
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zo gaat dat met alles. Ben blij dat ik 'moest' wachten tot m'n kamer wat klaar was en dat het scherm dat ik ga halen 300 euro goedkoper is geworden, geen samsung btw;)
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kocht de zelfde LCD voor € 1189 :9

    Daarom koop ik bijna niets meer bij de release want je betaald er veelste voor.
    Heb altijd al een digitale spiegelreflex camera willen hebben.,
    Totdat ik een folder van de MM in huis kreeg , Canon 300D + Canon 105mm Zoomlens voor € 599.
    Dat laat ik me niet 2x zeggen en heb hem meteen gekocht
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2006
  9. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat viel mij ook op, maar ach ik ben blij met mijn BENQ DV3251 koste mij wel €1050 :'-(
     
  10. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Heeft samsung eigelijk ook een soort van Bravia of InteriArt ofzo? Of iets anders of is dat niet nodig, of hoe gaat dat precies?

    Cheers

    Edit: Na veel denken en rondsnuffellen ben ik tot de conclusie gekomen om over een paar maand de Samsung LE32R71W te kopen. ( Met als back-up de LE3R71B.)
    Ik heb beelden gezien van deze tv en het was schitterend, ook het uiterlijk.
    Maar toenet las ik op de samsung site dat de tv speakers bevat die een echte cinema gevoel geven. Mij lijkt dit niet, je bent toch beter af met een surroundsetje ofniet?
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2006
  11. Technoblade

    Technoblade Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb een vraag. Ik heb sinds kort een nieuwe HDtv gekocht en ik verwachtte supermooie graphics op mijn xbox 360.... maar, ik moet zeggen dat het me behoorlijk tegenvalt! Bij bijvoorbeeld project gotham racing 3 hebben de auto's lelijke karteltjes die behoorlijk opvallen. bij mijn oude tv (géén HD) hadden ze geen kartels. ik vond het mooier op mijn oude tv. Doe ik nou iets fout ofzo??? ik heb alles goed aangesloten en heb de schakelaar op HDtv staan enzo en de instellingen staan op 720p. zijn er meer mensen die last hebben van karteltjes? (het is niet alleen bij PGR3 hoor, ook bij andere spellen. Het lijkt me niet dat dit hoort toch?
     
  12. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Die kartels waren ook op je oude tv te zien (bij mij iig wel). Door de hoge resolutie van je scherm valt de slechte AA van PGR3 alleen meer op.
     
  13. Technoblade

    Technoblade Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Slechte AA? was da?
    maar goed, het ligt dus eigenlijk aan de spellen? dus als er weer nieuwe spellen uitkomen met mooiere graphics heb dus gewoon wel mooier beeld?
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    AA= Anti Aliasing

    Zorgt voor kartels rondom dingen tijdens het spelen.
     
  15. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben het zogenoemde TruSurround.. Het is wat voller geluid, en ruimtelijker. Maar idd, geluid via een setje!

    @Technoblade
    Dat ligt idd aan de spellen, De nieuwere games zullen dit wel verhelpen
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Idd, gewoon via een setje je geluid laten gaan want als je fabrikanten mag geloven is geluid via je lcd super goed.. en ze geven altijd van die mooie namen mee waarom het geluid dan zo goed is:) Kleine behuizing, geluid meestal niet goed of je moet een hele dure hebben. Electrostaten ofzow:+

    Als ik nog wat geld kan verdienen, haal ik maybe naast m'n Bose 5.1 set er nog een 3.1 bose set als default boxen voor 'normale' uitzendingen... maar maybe is dat een beetje aso voor m'n boven/onder buren O-)
     
  17. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    WAT voller van geluid.... en ruimterlijker.....,
    [hahahahhahahahaah]

    vriend, jij wil niet weten. Als ik me tv geluid even hard zet als me dolby setje dan krijg je me toch een ruimterlijk geluid. Niet normaal. Lijt wel of ik in een tunnel zit te gamen. Met Fifa is t wel cool, is net een echt stadion. Of als ik een livesetje van Technoboy ofzo heb opstaan. Dan is t net alsof ik echt op een feest staat. Voorderest moet je t gewoon bij of/of houden, anders verkracht je t geluid wel.
     
  18. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek mijn eigen vrienden uit..

    Lees mijn tekst: Het is "wat" voller geluid, dus wat beter te horen
    en ruimtelijker,Het geluid wordt aardig verdeeld door de kamer. Surround achtig!

    Wat ik ook zeg, Is dat het geluid bij lange nog niet optimaal is. En geluid via een setje natuurlijk beter is!!
     
  19. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé VRIEND,……….

    Het woord vriend is niet rechtsstreek naar jou bedoeld,
    mensen die ik niet ken wil ik niet eens als vrienden.
    Ik zoek ook mijn eigen vrienden idd wel uit.
    En over de rest; kom over alsdat je je aangevallen voelt.
    Het was gewoon een opmerking, ik wil je niet ergens op wijzen ofzow…..
     
  20. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Vriend!

    Haha....

    Ik voel me niet aangevallen hoor, Ieder zijn eigen mening. Maar het is gewoon een snufje van Samsung, Vond je reactie een beetje te overdreven.. Maar oke.

    Heb je zelf een Samsung?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina