1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Grave
    consoleshop.nl
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Al gekeken, maar daar staat ie al eeuwen op 'niet op vooraad'. Krijg m'n tvtje binnen 2 week binnen dus voor die tijd wil ik eigenlijk de kabels in huis hebben, dan kan ik meteen alles goed aansluiten.

    Vertrouw ebay de laatste tijd niet zo meer, aangezien ik al aantal keren wat fake shit heb binnen gekregen door ebay... damn Chinese shit, dus wil het wel gewoon uit een betrouwbare zaak weg hebben.
     
  3. .cHaosZ!

    .cHaosZ! Master Chief

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een domme vraag maar waar dienen die Monster Cable's precies voor ? Beter beeldkwaliteit ?
     
  4. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
  5. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn review:

    Zojuist de Monster Game Kabel binnen gekregen!! Ik haalde het uit de doos, Ik voelde, Ik keek, en wist het kwaliteit!! Duidelijke zaak! Wat een geweldig spul om te zien weer.. Beter dan die standaard component kabel..


    Snel uitpakken!

    Ondertussen nog steeds glimlach op me gezicht.

    Ik klik de optische kabel in het plugje.. Wat zit dat strak, eerst floepte de optische kabel er altijd uit. Verleden tijd dacht ik.
    Zo nu me meubel even naar voren rijden, en alles ff lekker klaarmaken om lekker te gaan gamen..

    Ik was al vrolijk van de verpakking en het product..
    Toen maar even Fifa gespeeld.. Net wat meer kleur ,diepte en mooiere plaatjes op het scherm? Het geluid heeft ook net wat meer kracht. Details vielen me op die er voorheen nog niet echt waren. Al met al ben ik heel erg tevreden over het product, en is het zijn geld dubbel en dwars waard!
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Helaas allemaal in het zuiden van het land, zit 1tje in groningen maar die heeft die kabels weer niet8) Argh
     
  7. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
  8. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Grave:
    Geen BCC in de buurt? Die mogen Monster dealen.

    Grumpie:
    Dat is een goeie TV ja. Heeft alle goeie eigenschappen
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nope, Bcc's zitten ook allemaal in het zuiden van het land. net nog bij amazon gekeken maar die mogen die kabels niet buiten amerika verzenden dus das ook niks8)
     
  10. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    ik ken je niet , maar ik wil wel kijken of mijn bcc (zaandam) de kabels heb die jij zoekt, dan verstuur ik ze via de post en maak je het geld over *)
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Als je er toevallig langskomt en wil kijken of ze ze daar hebben en wat de prijzen zijn. Ik ben opzoek naar de:


    [​IMG]
    - Monster GameLink Xbox 360 to VGA sub DB15 AV Cable

    en

    [​IMG]
    - Monster GameLink Xbox 360 to TOS Link Optical Fiber Cable


    Je hoeft ze niet meteen te kopen ofzo, maar als je zou kunnen kijken of ze ze hebben en wat de prijs daar is, dan zou dat heel mooi zijn:)
     
  12. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Die TV die ik op het oog heb/had (zie vorige pagine) schijnt een reactietijd van 16ms te hebben (wel black to white). Das niet echt goed of is 16ms op een LCD TV wel te doen?
     
  13. Fritske23

    Fritske23 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om ook eeen Xbox360 te gaan kopen en wil hiervoor een top LCD scherm aanschaffen. Mijn oog is gevallen op de Sony 32V2000, iemand hier ervaring mee?. Of zijn er nog andere topmodellen in de 32 inch klasse?
    BVD
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    De Samsung LE32R71/72 is ook een aanradertje. Veel mensen hier die hem in hun bezit hebben (of in ieder geval hetzelfde type, misschien iets kleiner model), allemaal zeer tevreden erover :)
     
  15. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat die LE27T51B toch maar zitten vanwege reactietijd, contrast en wat tegenvallende reviews. Mijn oog is nu gevallen op de LE26R71B, wat hier een goede TV schijnt te zijn. De prijs is 777 euro hier in de buurt. Is dat acceptabel of dalen die prijzen heel snel de laatste tijd, anders wacht ik nl. nog wel even.
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Prijzen dalen met de maand, en dat gaat alleen maar harder de komende tijd. Je zou kunnen wachten natuurlijk, of gewoon de knoop doorhakken....it's your choice :)

    Ik vind het opzich wel een acceptabele prijs, gezien ik voor mijn LE26R51 (iets ouder model) toendertijd nog iets meer dan 900 euro moest neertellen.
     
  17. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoeveel euro verwacht je ongeveer dat 'ie daalt na 3 maanden?
    En na 6 maanden?

    Bedankt alvast.
     
  18. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan em nu al kopen Aquilis, of iets meer uitgeven over 1 of 2 maanden voor een groter model. It's your choice, zoals paradoxje al zei.
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik kan geen voorspellingen doen over prijsdalingen. Bedenk je wel dat over 3 of 6 maanden jouw nu gekozen model waarschijnlijk weer vervangen is door een nog betere die ook weer meer of ongeveer net zo veel gaat kosten, en zo blijf je aan de gang. Dat bedoelde ik met de knoop doorhakken ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2006
  20. danster360

    danster360 Guest

    Ik heb nu al een tijdje een LG LCD tv perfecte tv maar nu heb ik een vraag.
    Ik wil hem graag via DVI aansluiten op mijn pc om HD filmpjes af te spelen.
    alleen als ik de tv erachter doe dan geeft die de melding overgaan op DPM mode.
    Als ik in de handleiding van de tv kijk dan staat er het volgende omschreven.

    ''wanneer de pc in de modus automatisch energie besparen zit, schakelt de monitor automatisch over naar de modus dpm om energie te besparen''

    Heeft iemand enig idee wat dit betekent of heb ik een instelling niet goed staan op men computer.

    Is er iemand die hier ervaring mee heeft want ik word er onderhand wel een beetje gek van heb heel het internet al afgezocht maar kan nix vinden iemand enig idee.?????:mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina