1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Ik heb nog nooit een tv in een krantje of op i-net gezien waar staat HDTV, alleen HD Ready/compatible. Nu gloof ik me te herinneren hier te hebben gelezen dat je een soort kastje nodig hebt om m HD te maken. Is dit kastje nou alleen nodig voor tv-kijken of ook voor het spelen van HD games?

2. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vraag...:lol: Check de beginpost.

Laatst bewerkt: 7 jun 2006
  3. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Tsja..:lol: Denk ff logisch na en lees de startpost.

4. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk berichtje van @home over HD:

http://www.home.nl/producten/televisie/nieuws

5. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Check de begin post eens.. :thumbs:

6. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke.. de TV's zijn binnen :)

Mijn zus en d'r vriend hebben digitale TV, daar hun LE32R71B aangesloten en dat zag er SU-PER uit! (gelukkig heb ik dat binnenkort ook :) )

Mijn TV staat nog dik een week in de doos helaas :mad:

Nu mijn ouders TV --> de Samsung LE37R72B..

ff snel m'n 360 aangesloten, waarna ik meteen erg impressed was van het machtige grote superscherpe Dashboard, zo ziet dat er op m'n 55cm CRT niet uit ;) Paar trailertjes gekeken in 720p, zag er prima uit! (Ice Age 2, The Omen)
    Toen een paar games geprobeerd : FIFA World Cup 2006, King Kong, Table Tennis, PGR3 en Burnout Revenge..

Halleluja! Dit ziet er strak uit.. ik was vooral onder de indruk van King Kong (ff met kong gespeeld :) ) en Burnout spetterde van het scherm af 8) Ook tafeltennis superscherp natuurlijk !

ff zenders laten instellen (lekker zeg, dat dat automatisch gaat :) )

Toen hij ingesteld was, ff Sportjournaal kijken :9

Dashboard

Van Basten in FIFA WC2006

Alle foto's zijn genomen met mijn telefoon (2MegaPixel), vandaar niet zo scherp :)

Weet iemand of ik nog iets moet veranderen aan de instellingen om het maximale uit het analoge TV signaal te krijgen ? Of valt er niet veel meer aan te doen ? :9

Dusss.. nog 9 dagen en ik mag m'n 32" uitpakken.. met beetje mazzel heb ik het Digi TV dan ook werkend en met nog meer mazzel binnenkort ook HDTV :)

7. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Erg mooie tv SupremeNL. Ik wou dat ik die ook had\o/

Owja, ik heb em ook: LE32R72B:D

8. Govert

Govert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de nieuwste Bravia bij de MediaMarkt gekocht, 1700 euro maar dan heb je ook wat _0_

9. Yuri_Ehv

Yuri_Ehv Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dus wat jou betreft zou je hem zeker aanraden? Heb namelijk nog niet veel over deze tv gelezen.
    Ik ben erg geinteresseerd in deze tv,net als in de LE-40R71B en de Toshiba 37WL66Z,kan niet kiezen tussen deze 3. (iemand misschien de doorslaggevende tip?!)
    Is analoge tv een beetje te pruimen op die van je ouders?
    Heeft ie 1 of 2 hdmi ingangen?

10. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 HDMI ingang (genoeg voor mijn moeder, die er alleen maar normale analoge TV op kijkt :) )

Mijn ouders wouden eigenlijk de LE40R71B kopen, maar deze hadden ze niet, dus daarom de 37".. De LE37R72B en de LE40R71B zijn compleet hetzelfde, behalve dus het verschil in grootte van 3 inch en het uiterlijk een beetje..

Over de Toshiba weet ik verder niks, maar als ik nu zou moeten kiezen tussen de TV's die jij noemt zou ik de LE40R71B nemen..

Ook heb ik nog goed nieuws voor de UPC klanten hier.. er zijn vanaf een uur geleden ongeveer verschillende mensen gebeld door UPC..

UPC heeft deze mensen verteld dat ze volgende week beginnen met de uitlevering van de HDTV-Decoders van Philips.. Het lijkt dus toch nog gedeeltelijk goed te komen met de blamage rond UPC/HDTV van UPC..

Opmerkelijk is dat de Philips box alleen aan te sluiten zal zijn via DVI of HDMI, dus niet via Component..

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2006
  11. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Samsungs

Toshiba

Check deze 2 links om de specificaties te vergelijken.

Mijn voorkeur gaat uit naar de toshiba en die heb ik dus ook besteld vanwege de 2 HDMI uitgangen ipv 1 en de hogere contrast ratio van 1200:1

Bovendien is hij uit test beter uitgekomen dan de samsungs omdat de toshiba beter zwart kan weergeven dan de samsungs. En hij is nog eens een stuk aantal euro's goedkoper!!!

Hierzo staan de tests:

http://www.trustedreviews.com/article.aspx?art=2830
    http://www.areadvd.de/hardware/2006/toshiba_32wl66_1.shtml
    http://www.av-magazin.de/Einleitung_Toshiba_32WL66Z.640.0.html

12. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja.. als ik het zo zie doet die Toshiba niet onder voor de Samsungs..

Ik heb even een vraagje: om m'n Samsung met D-sub aansluiting aan te sluiten op mijn PC met DVI.. heb ik dan een DVI-A VGA, DVI-D VGA of een DVI-I VGA kabel nodig ?

Ik wil de kabel namelijk bestellen, maar ik zie dat er verschil zit in de verschillende DVI aansluitingen (het aantal pins).. ik weet niet of dit belangrijk is ?

EDIT : Ik heb nu een DVI naar VGA adapter en een VGA kabel besteld.. dan sluit ik m'n TV aan op de VGA uitgang van mijn videokaart en m'n monitor op de VGA uitgang van de adapter.. dit moet wel werken denk ik :)

13. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Maar ik vind die toshiba wel lelijk

14. Yuri_Ehv

Yuri_Ehv Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Geldt dit ook voor de 37" ? Want je hebt t hier geloof k over de 32" versie.
    Heb wel ergens gelezen dat de 37" problemen zou hebben met de kijkhoek?

15. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het indd alleen over de 32". Er bestaat wel een 37"toshiba maar hier ben ik niet verder info over gaan zoeken om dat 32" wel ff groot genoeg is voor mij en ik ook niet een al te ruim budget heb.

16. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Supreme
    Kijk even het TV-instel thread, heb hem namelijk ook mischien dat je wat aan de instellingen hebt! Ziet er goed uit trouwens!

17. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    tja dit zie ik echt niet in de beginpost staan....

18. Govert

Govert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn nieuwe Bravia :cool:

19. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ow, Jij kan ook zo heerlijk vanuit je bed spelen :)

maar wat is het serienummer van deze Bravia?

20. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als er op een tv een HD Ready logo staat, wil dat zeggen dat dit apparaat met HD signalen om kan gaan, en kan weergeven (zie ook startpost voor meer info). Als er HDTV op staat, wil dat zeggen dat zo'n scherm een ingebouwde HD receiver heeft. Dan heb je geen losse decoder nodig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina