1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb beneden een philips HD-ready tv met alleen een dvi-i poort. Hoe kan ik dan de componentkabel vd 360 gebruiken? Of moet ik de vga kabel kopen?

2. kevin_16

kevin_16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me pas een samsung le27s71 gekocht. Nou heb ik mijn xbox 360 erop aangesloten en ging cod 2 online spelen. Toen ik ging spelen had die lag met schieten en smoke granades. Nou had ik iemand andersgevraagd die ook pas een tv had gekocht en die had precies hetzelfde. Weet iemand waar dit misschien aan ligt, misschioen aan de kabel van de xbox? Want gewoon met die gele plug doet die het goed.

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind jouw dikke bullshit ook bullshit :+

In die eerste 200 uur verliest het plasmascherm een deel van z'n helderheid, waarna de lichtopbrengst stabieler wordt. De kans op inbranden is na zo'n 200 gebruiksuren aanzienlijk kleiner geworden. Dus door het contrast en de helderheid lager te zetten (de eerste 200 gebruiksuren), beperk je de kans op inbranden.

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Is mogelijk.
    Had zelf namelijk grote problemen met de Joytech Scart-kabel (RGB) en Samsung LE32R71B.
    Het beeld bij DOA4 bestond alleen uit strepen , het leek wel dat de Samsung de Xbox360 niet kon bijhouden.

Met de Xbox360 component kabel heb ik totaal geen problemen.

Samung waarschuwd nog steeds voor het inbrand probleem van hun Plasma's
    Zelf wanneer Pixel-shifting aanstaat , is de kans aanwezig van inbranden.

Do not display a still image (such as on a video game or when hooking up a PC to this PDP) on the plasma
    monitor panel for more than 2 hours as it can cause screen image retention. This image retention is also known
    as “screen burn”. To avoid such image retention, reduce the degree of brightness and contrast of the screen when
    displaying a still image.

Natuurlijk is dit ook van toepassing bij het kijken naar normale tv ( vaste logo in beeld ).

Daarom moet een verkoper er ook op aandringen dat een klant meteen bij het aansluiten van de Plasma een aantal instellingen wijzigd.
    1. Inschakelen van de pixel-shifting.
    2. Contrast en Helderheid lager zetten.

Helaas hebben véél verkopers het IQ van een garnaal.

Was laast bij de plaatselijk Tvboer voor een paar vaagjes over HDTV van @Home.
    Stond bij de Demostand HDTV te kijken , het beeld zag eer perfect uit.
    Dus vroeg ik aan een verkoper iets meer info over de Samsung HD-decoder.
    Volgens de verkoper was HDTV nog niet beschikbaar in Nederland :confused:
    Die eikel wist niet eens dat de decoder waar hij voor stond voor HDTV was.

Heb de info later maar van internet gehaald en de decoder vervolgens bij de MM gekocht.

Laatst bewerkt: 24 aug 2006
  5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    [plaatje]https://www.p4c.philips.com/files/3/32pf9968_10/32pf9968_10_tlp_.jpg[/plaatje]

Beeld/Display
    Beeldformaat : 16:9
    Helderheid : 600 cd/m²
    Dynamisch schermcontrast : 6000:1
    Responstijd (normaal) : 6 ms
    Kijkhoek (horizontaal) : 176 graden
    Kijkhoek (verticaal) : 176 graden
    Schermdiameter (inch) : 32 inch
    Schermdiameter in centimeters : 80 cm
    Schermtype : LCD WXGA Active Matrix TFT
    Schermresolutie : 1366 x 768p
    Beeldverbetering : 3D-combfilter, Active Control met lichtsensor, Digital Natural Motion, Dynamisch-contrastverbetering, Onderdrukking gekartelde lijn, Movie Plus, Pixel Plus 2, Progressive Scan, Widescreen Plus
    Schermverbetering : Scherm met anti-reflectiecoating

Ambilight
    Ambilight-functies : Automatisch aanpassen aan video, Volledige werking vanuit stand-by
    Kleurinstellingen : Full Multi Color
    Dimmerfunctie : Handmatig en via lichtsensor
    Voorkeuzemodi : 6 voorkeuzemodi/gebruiksinstellingen, 2 actieve instelbare voorkeuzemodi

Ondersteunde beeldschermresolutie
    Computerformaten : 640 x 480, 60 Hz, 800 x 600, 60 Hz, 1024 x 768, 60 Hz, 1280 x 768, 60 Hz
    Videoformaten : 640 x 480i - 1Fh, 640 x 480p - 2Fh, 720 x 576i - 1Fh, 720 x 576p - 2Fh, 1280 x 720p - 3Fh, 1920 x 1080i - 2Fh, 1920 x 1152i bij 50 Hz - 2Fh

Connectivity
    Extern 1 SCART : Audio L/R, CVBS in/uit, RGB
    Extern 2 SCART : Audio L/R, CVBS in/uit, RGB, S-video in, Y/C
    Extern 3 SCART : Audio L/R, CVBS in
    Extern 4 : DVI-I met HDCP, YPbPr, VGA PC-in, Compatibel met HDMI
    Aansluitingen aan de voor- en zijkant : Audio L/R in, CVBS in, Hoofdtelefoon uit, S-video in
    Andere aansluitingen : Analoge audio links/rechts uit, Ingang centrale luidspreker, Subwoofer uit

Philips 32pf9966 lcd TV

Had em al even in het pats topic neergezet, maar dit is em dan geworden, de 32pf9966 Philips lcd tv met Ambilight en PixelPlus2. Morgen komt ie binnen:cool: Komt in m'n nieuwe kamer te staan. Schiet nog wel wat plaatjes zodra ie binnen is.

6. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Kost dat? Dat ambilight is toch wel erg gaaf... :)

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221

Ben trots op je :D :thumbs: Iig geen samsung en eindelijk iemand die echt research doet.

//edit, DVB stickertje, ingebouwde digitv tuner? Handy. Wel erg in prijs gezakt zeg in minder dan een half jaar...

8. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hele vette TV!
    Ben benieuwd hoe het beeld van de xbox360 is op die tv.. :D

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Denk niet dat veel mensen hun geld een half jaar in hun beurs kunnen/willen houden om even alles goed te onderzoeken. Half jaar terug ben ik opzoek gegaan, al heel veel schermen de revu gepasseerd, maar na veel overwegen deze gehaald, helemaal mooi dat een aantal weken geleden de prijs een paar honderd euro goedkoper werd omdat dit model een opvolger krijgt (die btw erg lelijk is, zo'n zwarte piano lak bak waar nu ook geen ambilight meer in zit omdat die alleen nog bij de 2500+ euro modellen komt).

Zeker, maar ben niet voor de goedkoopste gegaan omdat ik toch wel veel waarde hecht aan goeie garantie/pixelgarantie en service. Ben ongeveer 1400 euro eraan kwijt, wat zeer nice is voor zo'n tv.

10. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de beste HD TV die je nu kunt krijgen voor ongeveer €2000 en het liefst een grote scherm.

11. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm jammer dat je niet wat grotere scherm kan krijgen misschien wel voor €2.500 euro of 3.000 ? Ik vind ongeveer 110 cm pas goed.

13. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Voor dat bedrag kan je idd een aardig grote tv kopen. Ik denk zelf dat een plasma beter zal presteren dan een lcd op deze afmetingen, is overigens veel over te vinden op internet :)
    Ik zou als ik jou was eens een grondige vergelijking gaan houden in de winkel tussen een plasma en lcd tv (neem evt. zelf je xbox mee en kijk een dvd'tje). Alleen zo kan je erachter komen of je liever plasma danwel lcd hebt.

Sony V2000 vind ik erg goed kwa lcd, voor plasma zijn bijvoorbeeld pioneer of panasonic populair.

14. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd want ik ik weet alleen dat hd tv's de beste kwaliteit hebben verder weet ik niet zo echt veel over tv's denk dat ik maar ga informeren in die winkels.

Ik had een hele ggrote plasma tv maar die was niet hd en beeldkwaliteit was best wel slecht. Is dat ook zo met de huidige hd plasma tv's dat die slechter zijn dan normale hd tv's ?

15. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    En dan niet bij de Mediamarkt of BCC he (dan kan je het net zo goed aan je oma vragen :D)

16. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja zulke gastjes heb je overal werken (geeft niet ze zijn nog jong en moeten nog zoveel leren :p)... straks moet ik hun nog gaan uitleggen wat een hd tv is :'-( . Maar ik ga bij Saturn kijke voor die hd tvs, lijkt me wel een goede winkel.

Maar jullie vinden het dus wel waard om zo een tv te kopen ?

17. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Saturn ben ik ook 2 weken terug geweest, heel veel keuze voor hdtv's, ze hebben heel veel grote tv's..

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb het mee gemaakt met de relaese van de PSP hier in Nederland.
    Heb mijn PSP sinds December 2004.

Ik stond bij de MM naar een paar games te kijken en zag hoe iemand van verkoper naar verkoper ging voor meer informatie.
    Niemand kon hem helpen.

Tot liep die gast op mij af en vroeg mij de oren van de kop.
    De man was behoorlijk pissig en dat liet hij een paar goed horen.
    Dankzij mijn informatie liep de man met PSP de winkel uit !!!

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook voor die HD-ILA TV van JVC gaan kijken....die van de reclame weet je wel. 142 cm doorsnee als ik me niet vergis 8) :cool: Vraag me alleen niet wat dat ding zou moeten kosten, geen idee namelijk....

20. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha die is zeker erg ja... maar een beetje te duur voor mij €3.800. Dit lijkt me wel wat precies voor €2000 en is 106 cm : http://www.euromaxi.nl/external.asp?nr=15400

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina