1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    wat heb je nou aaneen spel op 1080p ? niemand (bijna niemand) heeft zoon duur scherm, eigenlijk is het dikke onzin. alsof 720p al niet ontzettendmooi is!
     
  2. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
    groot LCD scherm slechter??

    hey!

    ik hoorde laatst dat een LCD beeldbuis vanaf een meter diagonaal (dus vanaf iets van 39") minder is van kwaliteit dan bijv. een 32" LCD TV. Dit zou dan iets te maken hebben met beeldlijnen etc. (?)

    Is hier iets van waar???
     
  3. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet helemaal, wat het is met een 23 inch en 1366 x 768 pixels, is dat deze meer pixels per vierkante cm heeft dan een 32 inch met evenveel pixels.
    Betekend dus dat bij de 23 inch de pixels veeel kleiner zijn dan bij de 32. Eigenlijk is de 23 dan dus in verhouding scherper, maar probeer jij maar van 4 meter afstand op een 23 inch te gamen ;)
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is niet waar.
    Daar is een ander reden voor.

    Als je op 1m afstand gaat kijken naar een LCD ( normale tv-zending) dan zal je merken dat het beeld niet mooi scherp is.
    Ga je vervolgens op die zelfde afstand kijken naar een > 39" LCD , dan zijn de onvolkomenheden natuurlijk nog veel duidelijker.

    Dit is bij HD-uitzending natuurlijk niet van toepassing.
    Als ik met mijn neus voor de LCD ga zitten dan is het beeld net zo scherp als op een afstand van 3m.
     
  5. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    OK, als je zo'n HDTV hebt, kun je die aansluiten etc. en meteen TV kijken, en gamen ? Of heb je nog allerlei randartikelen nodig, want ik las iets van een HDdecoder of iets dergelijks? En is het geluid uit de TV ook goed zonder enige boxjes of wat dan ook ? (LE26R72B)
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor HD-uitzending zal je een decoder moeten gebruiken.
    Er zijn LCD een ingebouwde DVB decoder alleen wordt deze niet door UPC , @Home en Casema ondersteund.

    Info: Digitale Kabeltelevisie.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2006
  7. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
  8. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind deze echt we lhet mooiste van alle 3!
    Maar is dit beeld niet te vierhoekig, omdat de samsung beetje breedbeeld is en de toshiba ook , of lijkt dit gewoon zo 8)
    Ik denk dat ik toch maar stiekem doorspaar , en voor deze ga.:9
     
  9. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet wel dat je met het kopen van alleen dit ding niet klaar bent heah ? :eek:
    En niet alle providers leveren HD in elke regio, bij mij is het tot nu toe alleen multikabel, waar je dus ook een extra pakket moet voor aanvragen.
     
  10. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    jep i know :)
    Hier levert casema volgens mij gratis tot 1januari 2007 nat.geographic hd en hd1.
    maar daar doe ik het niet voor, want ik heb film1 en sport1 en die zenden vaak ook in hd uit.
    En de hd-decoder geeft sowiezo voor het sd signaal beter beeld dan de normale decoder.
     
  11. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ok :) dat je dat wel weet, sommige mensen die ik in de winkel heb gezien dachten dat ze met alleen de decoder klaar waren :lol:

    lijkt me iig wel vet HD tv kanalen, word denk ik de stap na mijn switch naar het HD zelf ... hahah
     
  12. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    jammer dat er niets wordt uitgezonden in HD :x
     
  13. Game-Freak

    Game-Freak G3N1US

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu lees ik op Xbox Video Compare-O-Matic, welke in de startpost staat, dat de PAL versies van de XBOX360 geen HD ondersteunt?

    Nu heb ik het niet terug kunnen vinden in de startpost, maar kun je nu wel of niet 480P, 720P of 1080i kiezen met een PAL X360?
     
  14. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk wel. De PAL 360 ondersteund al die beeldformaten. De mijne staat op 720P wat ik persoonlijk mooier vind dan 1080i.
     
  15. Stellarc

    Stellarc Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb een LG 37LC2R ..... Als je enig idee hebt ben ik je heel erg dankbaar !
     
  16. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb even wat op je tv zitten googlen, zie in reviews dat het helpt als je je XD engine uitzet in je menu. Als het goed is moet dit helpen, zo niet, dan weet ik het echt niet, je TV kan gewoon HD aan en uit tests blijkt het ook gewoon een goeie HD tv te zijn.
     
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen hier !

    ik heb al een beetje dit topic zitten doorspitten en ik moet zeggen dat er veel lovende berichten staan over de samsung lcd's

    nu wil ik er zelf ook eentje aanschaffen ..en ik denk dat het deze gaat worden : de samsung LE27S71

    mijn vraag is natuurlijk of er hier ook mensen zijn die deze tv hebben en ik zou graag willen weten of jullie weten hoe het zit met de "game mode" die erop zit en of ie ook echt werkt !

    alvast thnx :D
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Hd Tv willen kopen...

    Beste Xbw'ers in deze thread,

    Aangezien ik er niet zo heel veel verstand van heb ga ik jullie hulp in schakelen :cool:....
    Na het bijna begeven van mijn oude grote gewone tv, heb ik besloten om toch maar eens te gaan kijken naar een Hd Televisie!

    Het geld is er namelijk, en ook denk ik dat ik daar veel plezier aan ga beleven!
    Een maat van mij heeft er al eentje op zijn kamer staan, en dit is toch wel erg gaaf.
    Hij heeft hem besteld op neckerman.nl

    Oftewel, reden om eens zelf daar te gaan kijken. Ziet er allemaal heerlijk uit :), maar al die cijfertjes en getallen zeggen mij niets!
    Ik ben bereid tussen de 500 en 750 euro uit tegeven.
    Waardoor je bij deze HD Tv's uitkomt:
    Link naar LCD tv's tussen de 500-750 euro

    Zou iemand voor mij eens de moeite kunnen nemen om eens te kijken of er wat tussen staat?
    Of juist helemaal niet! :)
    Hoewel die van mijn maat wel gaaf is. Weet alleen niet welke hij heeft.
    (vraag het morgen aan hem)

    Dus is iemand bereid om even snel te kijken op de link, om eens wat Tv namen aan mij door te geven?

    Editje:/
    Mocht iemand te lui zijn om te scrollen (:cool:), hier wat voorbeelden die mij wat lijken!
    Graag dan de reactie of het wat is qua dingen die er staan.
    De Specificaties zeggen mij namelijk vrij weinig! :eek:

    SONY breedbeeldtv
    hd ready

    Lijkt mij wel iets, aangezien hij erg groot is en een leuk prijsje heeft.

    PHILIPS LCD - tv
    HD Ready

    Lijk mij ook iets, aangezien het de Tv is die mijn maat volgens mij ook heeft. Vervolgens ook een leuk prijsje en ook deze lijkt mij goed.

    Hoewel ik er dus eigenlijk vrij weinig verstand van heb, is aan jullie de vraag of het ook daadwerkelijk wat is! :)

    Hoor het wel!
    Alvast, harstikke bedankt! :b:

    PS.
    Mochten die 2 niets zijn, kijk dan even als je tijd hebt ook even verder op de site!
    Of geef andere voorbeelden van andere Tv's Hd Ready die ook zo rond die prijsklasse liggen! :)
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2006
  19. basovich

    basovich Guest

    hoeveel geld heb jij wel niet man :eek:8)

    dikke dj installatie, X360 :9... ik zal eens kijken, heb er niet de ballen verstand van maargoed, moet je maybe ff startpost lezen.


    EDIT: heb ff gekeken. maar voor het geld kun je denk ik beter nog 1 รก 2 jaar wachten.
    De HD-tv dalen als een trein en je zult ze volgend jaar groter voor dezelfde prijs krijgen.
    dus ik zal als ik jou was hem pas echt gaan kopen als het nodig is en bijv. je oude tv kapot is of als er een leuke aanbieding is.

    Ik koop hem zelf ook pas volgend jaar ivm ruimte en geld.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 okt 2006
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0


    Hey man .. ik zit hier met precies hetzelfde qua budget zeg maar (ook qua dj gear hoor:9 )

    check deze link .. ik heb veel gespit op internet en ik kwam toch echt uit op dit toestel :

    http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/queryprices?readform&qcode=tv_lcd&q=le27s71&pcode=tv_lcd

    :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina