1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    De Sharp GA9E is voor een aardig bedrag te koop. Ik heb helaas deze tv nog nergens kunnen bekijken maar hij lijkt me wel aardig.
    De backlight kun je netjes instellen en de tv bewaart instellingen per input, wat dat betreft dus gebruiksvriendelijk. De tv mist wel een component aansluiting, maar aangezien je toch de 360 aansluit via vga (en de tv 2 hdmi ingangen heeft) is dat denk ik geen probleem.
     
  2. Chiwawaatje

    Chiwawaatje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een verkoper aan de lijn gehad die er tenminste verstand van had. Hij verzekerde mij dat de televisie een van de betere in de prijsklasse. Hij heeft precies verteld vanuit welke basisinstelling ik moet beginnen met fijnstellen. Tevens moet ik dynamisch contrast uitzetten bij tv-uitzendingen. Ook adviseerde hij om gebruik te maken van coax ipv scart. De verkoper waar ik de tv kocht vertelde mij andersom. maarja... Ook adviseerde hij component boven vga. Ik ga maar ff investeren in goeie dubbel geïsoleerde/bewapende kabels. Iemand advies voor goeie kabls? Ik hoop dat ik het vanavond bijgesteld. Ik laat het wel ff weten
     
  3. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey gasten,

    Ik heb dus de Philips 32pf5321, hier ben ik erg tevreden over maar ik had toch nog een paar vraagjes/probleempje.

    Ik heb mijn 360 met de component aansluiting aangesloten. Dit heb ik doormiddel van de meegeleverde kabel gedaan die bij mijn premium pakket zat. Is dit het beste wat je kan doen of zijn er betere kabels/oplossingen.

    Ik ging net voor het eerst een dvd (snatch) kijken op mijn 360, voel mij op dat de ondertiteling heel vaag/lelijk was. Mijn 360 staat trouwens op 720P, moet je dit veranderen als je dvd gaat kijken ofzo.?
     
  4. Chiwawaatje

    Chiwawaatje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn instellingen toch zo gekregen dat ik wel tevreden ben. Ik houd mijn Samsung toch maar. Misschien dat ik wel de xbox via HDMI (via component en een koppelstukje) wil aansluiten. De verkoper zei dat dat wel beter beeld zou opleveren. Is dit werkelijk zo of is het gewoon hetzelfde als de VGA HD kabel?
     
  5. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk niet dat er zon koppelstukje bestaat?

    Verschil tussen vga en component is niet groot. In de vorige thread stonden een paar foto's: vga is iets fletser en er worden geen beeldverwerkers gebruikt (kan ook juist goed uitpakken ;)), component gaf wat vollere kleuren maar zag er wel wat groezeliger uit bij GRAW.
    Jammer dat de foto's even niet bereikbaar zijn...
     
  6. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
  7. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hij kan niet upscalen..:b:
     
  8. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Net ff de handleiding gechecked, maar kom er niet echt wijs uit. Hij kan wel weergeven in een hoge resolutie denk ik, maar staat een beetje vaag aangegeven in een schema..
    Anders een andere dvd speler..
     
  9. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Eindelijk! Het is zover, ik mag vanavond de staatskas spekken (€247,32 :eek:), het is gelukkig voor een goed doel ;)
    Ik zal van het weekend wel even een mooi plaatje schieten van my precious :D
     
  10. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen vraagje... heb nu mij samsung lcd aangesloten dmv de bijgeleverde 360 component kabels... kan ik nog veel vooruitgang boeken door het aanschaffen van andere kabels...? Monster of weet ik het wat? Hoor het graag......!
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Koppelstukje voor HDMI ???
    Wat heeft die verkoper jouw wijs gemaakt.

    Welke Samsung LCD heb je eigenlijk.

    Heb de Xbox360 aangesloten via de component en dat bevalt bij heel goed.
     
  12. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Dames dames dames, (;))
    Ik heb gezocht maar niets gevonden dus ik denk.. ik post maar ff :p

    Maare ik heb een Samsung LE26R7 en ik heb daar dus met component m'n X360 op aangesloten. Ik heb nu helemaal geen geluid op m'n 360 :/ Er zijn wel Component In digital Audio (Rood en Wit) input plugjes in m'n TV naast de Component Video (RGB) plugjes, maar bij de X360 kabel zit.. Jaja, geen Rood en Witte kabeltjes om in te pluggen voor geluid. Wat kan ik hieraan doen?

    En on a sidenote, ik heb ook de VGA kabel (mijn vorige HDTV die overigens nu stuk is had een DVI poort, dus DVI<->VGA convertortje ertussen en het werkt perfect), die dus wel dat witte en rode heeft voor audio, maar goed, als ik de VGA kabel in de TV plug en ik zet hem op "PC" zegt ie "Niet ondersteund." Ik weet niet of ie het nou over de resolutie of het apparaat heeft.. Ook daarvoor wil ik graag enlightened worden.

    Bedankt alvast _O_
     
  13. Chiwawaatje

    Chiwawaatje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een samsung le32M61. De verkoper lult indardaad maar wat. Ik denk dat ie component bedoelde. Ik gebruik nu vga kabel. Vanavond brengt een vriend ff de componentkabel langs. FF checken of dit beter of slechter is
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Aan de Xbox360 component kabel zitten toch 6 cinch stekkers.
    1<> Rood , Blauw en Groen.
    2<> Geel , Wit en Rood.

    Wit en Rood = Audio
     
  15. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, ik kan gewoon die Wit en Rood gebruiken van de non-HD "stekker" zeg maar voor het geluid? Ik dacht dat de Geel/Wit/Rood stekker ... Naja. Laat maar. Ik denk dat je me wel begrijpt. Zo niet, dan niet. Maar ik heb het dus. Dank jou schoon.
     
  16. Chiwawaatje

    Chiwawaatje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu de componentkabel gebruikt, maar naar mijn mening ziet er met de VGA kabel mooier (scherper) uit. Delen jullie deze mening ook of doe ik iets verkeerd?
    Trouwens 1080i vind ik helemaal geen potje met gamen...
     
  17. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is meer een tv vraag maar goed ;)
    Ik heb nu 2 dagen een samsung le26r71, super tv maar....
    Als er op tv een breedbeeld uitzending is krijg ik ook gewoon balkjes wat kan ik daar aan doen?
     
  18. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Weet iemand nog wat leuke HD trailers? Ik heb Pirates ot Carribean, Aeon Flux en A Scanner Darkly, ziet er allemaal :9 uit op de 32V2000!
    Helaas heb ik op de pc geen mediacenter anders had ik iets kunnen streamen van beneden...
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Op de deze website van Apple kan je aardig wat HD trailers downloaden. Je moet echter wel Quicktime Pro hebben, maar met een beetje creatief zoekwerk ;)
     
  20. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja dat had ik gevonden - ik vroeg me al af waarom die filmpjes niet gewoon openen, ik zal even creatief zoeken... Thx! :D Zijn trouwens wel meer 'bronnen' op het web die... ehm... de iets langere versie hebben van de trailers O-)

    Het staat er niet zo duidelijk maar ik bedoelde eigenlijk op de 360 marketplace.
    Ik krijg de filmpjes van de pc beneden met geen mogelijkheid op mn tv (slaapkamer), ik heb nl. geen mediacenter draaien dus ik kan niks streamen en ik heb geen vga kabel naar boven lopen...
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina