1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RicoBoy

    RicoBoy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Elektrogigant.nl, voor 805 euro totaal. Was een van de goedkoopste die ik kon vinden, en had de beste recensies van klanten vergeleken andere bedrijven, maarja, natuurlijk heb ik weer dat ze een "intern" probleem maken, en nu waarschijnlijk moet wachten tot Dinsdag. :mad:
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij heeft AgentSmith daar zijn LCD ook bestelt.

    Zag dat de LCD zowel bij Elektrogigant.nl en Goedkopen.nl niet meer op voorraad zijn.
    Bij Goedkopen.nl kosten de LCD 2 weken geleden nog € 799
    De prijs is nu € 899 en je kan je oude tv inruilen ( korting ? ).
     
  3. RicoBoy

    RicoBoy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Melbuuln, klopt dat hij niet meer op voorraad was, aangezien ik de laatste van Elektrogigant.nl had gekocht. Maarja, ze sturen hem nu maandag op en dinsdag heb ik hem dan binnen (zeiden ze in een mail), mocht het weer fout gaan, dan ga ik ze vriendelijk verzoeken wat in hun kont te stoppen ofzo, aangezien ik hem dan wel ergens anders bestel. Maarja, we zullen zien :)
     
  4. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon korting eisen
     
  5. Flapperbol

    Flapperbol Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik (nouja, m'n ouders en ik ;) ) ga binnenkort een LCD HD tv aanschaffen van Samsung

    Het gaat hier om de Samsung le32r72b

    Vraag 1: Wat is nou eigenlijk het verschil met de le32r71b? (Ik zag alleen dat de vorm net iets anders is, en 10 euro goedkoper)

    Vraag 2: Is deze een beetje goed voor gaming? (Xbox360, PS2, Gamecube en binnenkort de Wii ;))

    Vraag 3: Ik kan hem voor €925 kopen bij "Electrogigant". Is dit een beetje een redelijke prijs, of is er een andere HDTV die een betere prijs/kwaliteit verhouding heeft?

    Alvast bedankt voor de reacties
     
  6. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik heb alleen een antwoord voor je op vraag 2, ik heb ook een hdtv en mijn gamecube ziet er echt niet uit op dat ding...
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een RGB kabel is het beeld opzich niet eens zo slecht, tenminste das mijn ervaring.... :)
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Toen ik Forza speelde op onze HDTV zag dat er in vergelijking met een SDTV niet uit. Ik speelde hem af op de 360, geupscaled naar 720p.
     
  9. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Tot nu toe ben ik zeer tevreden over het beeld van de XBox 360. TV zenders daarentegen worden wat onduidelijker als je dichtbij gaat staan, maar dat is ook te verwaarlozen.

    Ja, echt wel! Ik had vandaag even Dead Rising gespeeld en het ziet er echt prachtig uit!
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2006
  10. Flapperbol

    Flapperbol Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    @Nukeshell

    vette tv :)

    Dat is dus de LE32N71B, weet jij toevallig het verschil met die en de LE32R72B?
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2006
  11. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Dankje

    Nee, niet echt, alleen dat er wat kleine verschillen zijn in de Specs. Maar voor duidelijk antwoord zal je bij iemand anders moeten zijn.
     
  12. Flapperbol

    Flapperbol Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    En heb jij toevallig ook een "vorige-gen" console die je erop aangesloten hebt?
    Daar ben ik namelijk erg benieuwd naar bij die tv. (de kwaliteit ervan)
     
  13. dannynima

    dannynima Guest

    @ Nukeshell

    Masterlijke LCD 8)

    Ziet er scherp uit

    Veel succes en plezier ermee:b:
     
  14. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb net een paar weken geleden mijn PS2 verkocht. Maar binnenkort komt een vriend even langs, als hij dan zijn Xbox360 meeneemt kan ik die aansluiten op oude TV. Dan maak ik wel een foto en zie je de verschillen ook.
     
  15. dannynima

    dannynima Guest

    Welke LCD raden jullie mij aan? De LE32N71B of de LG 32LC25R(komt woensdag uit , nieuwere versie van 32LC2R) kga nu wel twijfelen na die mooie pics hahaah

    greetz
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Ik denk dat hij de kwaliteit van de current-gen op een HDTV bedoelt. Dus dan zou je een Xbox1 game in je 360 moeten doen. Op onze TV is het niet erg lelijk, maar current-gen is op een oude CRT TV toch een stuk mooier.
     
  17. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb Halo 1, Halo2 en Midtown Madness 3 nog liggen. Kan morgen wel even MM3 erin stoppen, foto maken. Daarna de demo van NFS: C opstarten en foto maken. Beiden race spellen:+
     
  18. dannynima

    dannynima Guest

    kdenk dat hij de xbox 1 console bedoeld
     
  19. Flapperbol

    Flapperbol Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat er mij vooral om hoe de kwaliteit van PS2 en Gamecube is op zo'n tv (Via scart)

    Xbox1 game in een Xbox360 doen is weer iets anders, aangezien het signaal dan wel door een goede kabel gaat.
     
  20. dannynima

    dannynima Guest

    Welke LCD raden jullie mij aan? De LE32N71B of de LG 32LC25R(komt woensdag uit , nieuwere versie van 32LC2R) of een andere LCD? kga nu wel twijfelen na die mooie pics hahaah

    greetz
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 okt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina