1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
  2. basovich

basovich Guest

3. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Nope, heb nu net pas t foldertje gehad :)

Edit:

En zoals in het krantje staat:

Alle aanbiedingen zijn geldig van 2-10 tot 21-10 :)

Laatst bewerkt: 9 okt 2006
  4. basovich

basovich Guest

oh ik kreeg hem vorige week, maargoed dan is hij denk ik voor deze week..maar volgens mij hebben een paar mensen hier de hd-tv wel..

5. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    op eerste gezicht vind ik die samsung niet echt mooi qua design, in de winkel ook niet mooi gevonden

die Philips van Chowmin ziet er wel erg strak uit, goede prijs en 2x HDMI, goede keuze denk ik voor mijn aanstaande HDTV maar wacht nog effe op die reacties over die kartels van gamen op 720 pix

6. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een vraagje over de HD-DVD speler, ik heb m'n 360 nu via een component kabel aangesloten maar in dit filmpje: http://trailers.gametrailers.com/gt_vault/t_xbox360_x06_dvd_int_gt.mov heeft die gast erover dat je je games kunt spelen via component en je de films kunt bekijken via VGA... wat bedoelt ie daarmee? waar stop ik die VGA kabel dan in?(er is toch maar 1 aansluting achter op de 360?) ik begrijp er niks van :p

7. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    VGA kabel is de kabel die in je computer monitor gaat, niet de xbox achterkant ;)

8. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jah dat begrijp ik maar de andere kant van de VGA moet ook ergens in ofniet ;)

9. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
  10. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
  11. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    In je achterkant van je 360 idd !

12. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Whahaha, kan jij ook niet kiezen?! :cool:
    Inderdaad erg gave Philips tv voor een heel aangenaam prijsje!

Maar die Samsung van 600 euro? Wil je niet meer?
    Anders koop je hem maar, en dan neem ik hem van je over!

Verder twijfel ik tussen deze Samsung en LG...
    Wat zouden jullie doen?

LG lijkt mij qua specs toch heel wat beter. Zie je het er daar echter op aan af?!
    Dus het verschil van Helderheid 500 cd/m² van Samsung tegen 600 cd/m² ?
    Dus dat je dat ziet als je op je Xbox 360 speelt?

13. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoe echt voor de LG gaan, kga binnenkort ook een Lg aanschaffen. Eens wat anders dan al die samsungs. In de winkel verschil tussen Philips/LG/Samsung en Sony kunnen zien (allemaal modellen rond de 800-900€. Philips was het beste (duurste) LG was 2de mooiste en goede prijs. Sony gaf mooi beeld maar hebben geen design en vond Samsung echt raar qua kleuren. Prijs/kwaliteit van LG is zeer goed. Het enige nadel van dat LG schermpje is het gewicht maar voor de rest beter dan dat samsung model. Vind het design ook mooier!

14. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In winkels zijn alle dingen aangesloten op 1 boxje en het kan dan zijn dat een kabel echt heel verrot is. Dit is meestal ook gewoon SDTV signaal

Bij mijn BCC hebben ze een aparte HD hoek en voor elke HDTV een aparte HD ontvanger. Daar kan je echt goed vergelijken en dan komt Philips als beste ( maar ook de duurste) uit de bus. Daarna Samsung met ongelovelijk scherp beeld, daarna Sony en daarna LG. LG blijkt altijd betreft HD wat minder te zijn. Een vriend van me had namelijk een begin dit jaar een ''HDready'' LG gekocht en die was vrij nieuw.. wat blijkt, hij kon wel HD aan maar was alleen mogelijk via VGA :x met component was het maximaal 480p...! Zwaar genaaid. Dit zal in de modellen van n uwel allemaal goed zijn, maar het komt wel gewoon minder over ( met SDTV komen ze dan weer wel goed uit de bus)

En jah design, vind zelf Samsung iets mooier, maar dat ligt allemaal aan smaak. ( eigenlijk welke het mooiste beeld geeft ook..!)

15. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    Had zelf een gewoon dvd schijfje mee. De samsung is idd. wel scherp maar hebben echt rare kleuren, weet niet of diet allemaal aan mij ligt, leek echt fake. Er zijn wel goede modellen tussen maar die kan je bijna niet bekijken door de vele goedkope samsung...

16. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hangt ook helemaal ervan wat de instellingen zijn van de tv op dat moment, je kan namelijk wel met die kleuren enzo lopen spelen... en dan ziet het er echt goed uit.

En vooral die HD kanalen... heb naar een paar landschap scenes zitten kijken.... _O_

17. dannynima

dannynima Guest

Heb net weer staan te kijken bij IT's en zag dat de kleuren van samsung veel donker zijn dan bij de LG waardoor ut beeld scherper lijkt.

18. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    War vindt je van de LG's in het algemeen?

19. dannynima

dannynima Guest

kvind dat LG's mooiere kleuren hebben dan de samsung's zoals ik net al zei zijn de samsung wat donker.
    Mooi design en niet te kitcherig , met glansje dit en dat.
    Goede prestaties.

20. chowmin

chowmin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Booster, ik heb niets gezegd :x :x 720p werkt heerlijk, had een component tulpstekker er niet helemaal lekker ingezet |:- even een beetje aan gedraaid en heb nu een heerlijk beeldje! Ga vandaag of morgen een paar pics posten!!! En voor allen hierboven de PF5331 is een absolute aanrader geen moment spijt van, i.c.m. 360 ga je echt watertanden!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina