1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Denk dat ik door spaar voor die Philips 32PF5331/12 die Chowmin nu bezit!!!
    Heel erg mooi scherm, voor ook een heerlijk prijsje :)!

2 HDMI ingangen en volgens mij heerlijk beeld tijdens het Gamen...
    Dus nog even doorsparen, en hopen dat ik hem binnekort kan aanschaffen!

@ Chowmin

Waar en voor welke prijs heb je hem gekocht?

2. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand bekend met een TATUNG V32EMRO?

Ik zag op kieskeurig dat er geen teletekst opzat xD maar hij is wel 80 cm voor 688 euro.

3. chowmin

chowmin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox promoot Samsung behoorlijk en vele kiezen derhalve vrij automatisch voor een Samsung terwijl er ook veel andere goede opties zijn! Waarom ik niet voor een Samsung heb gekozen is omdat die GameMode voor mij niet van belang is, ik het contrast 6000:1 te hoog vind en bij diverse mensen heb gezien dat dit hinderend beeld kan opleveren (autmatisch verspringen van contrast), tevens ging ik ervoor kiezen om hem neer te zetten i.pv. ophangen en vindt de voet van de Samsungs erg plastic overkomen! Ik heb daarom voor Philips gekozen, hij had goede specs en een mooi strak/modern design. Toen ik hem eenmaal in de winkel zag staan was ik verkocht, hij gaf mooi beeld (op analoog!!), heeft genoeg aansluitmogelijkheden (2xhdmi) en het geluid was goed te noemen voor een LCD! En ten slotte heb ik een goed gevoel bij het mer Philips, hebben zich in technologie naar mijn mening goed bewezen en een beetje Hollands Glorie boven Koreaanse is natuurlijk ook altijd wel mooi meegenomen :lol:

Maar ach das mijn mening en meningen kunnen vaak verschillen!!

4. chowmin

chowmin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks....:b:

Ik heb hem gekocht bij de Prijstopper in R'dam voor 870 (korting gehad),
    een vriend van mij werkt daar dus dat was mooi geregeld!!! Gamen is echt een lust voor het oog _O_

Laatst bewerkt: 10 okt 2006
  5. dannynima

dannynima Guest

zozo, en voor die prijs nog wel :eek:
    8) :D

6. chowmin

chowmin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zat dus nog wel een beetje personeelskorting bovenop de korting die mogelijk was! :9

7. dannynima

dannynima Guest

whaaha:p goed geregeld:p wat is de normale winkelwaarde dan?

8. chowmin

chowmin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat op kieskeurig voor 809,- dus het kan nog goedkoper als die van mij!! Alleen wou ik hem fysiek in een winkel ophalen en niet allemaal gedoe via postorder.... in de winkel stond hij geloof ik voor ergens tussen de 1000 en 1100 euro's!!

9. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    @ Chowmin,

Weet je wat het verschil is met joiu versie en versie met /10 achter het modelnr?

10. chowmin

chowmin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is volgens mij alleen maar een PF5331/12 is volgens mij de 32inch en de aanduiding /10 is voor de 42inch! Ging gewoon naar de winkel voor de PF5331 en kreeg de PF5331/12 mee....de PF5331 is de opvolger van de PF5321 welke in 32inch volgens mij ook alleen een /12 aanduiding had!!

11. dannynima

dannynima Guest

Precies het is wel verstandiger om uhm in een winkel te halen.

Oja en eindelijk na al die jaren komt morgen mn LCD binnen :D 8),
    Morgen geïntreseerd in fotos van de 32LC25R?

Laatst bewerkt door een moderator: 10 okt 2006
  12. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand ook waarneer er wat nieuwen tv's uitkomen. Want ik wil er een kopen maar met 1080P en een hoog contrast en zo rond de 4000 euro. En hier doel ik op de Samsung LN-S4095D Full HD 1080P en een contrast van 6000:1 of de Sony Bravia KDL-40XBR3 Full HD 1080P en een contrast van 7000:1. deze zijn in Amerika te koop maar nog niet in Nederland weet iemand waarneer of een internet site waar dat staat. En misschien kan ik ze importeren maar weet iemand dan of je de stekker kan vervangen ??? alvast bedankt :)

13. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    heey ik ben ook van plan om een hdtv te kopen en nou had ik er een gevonden alleen volgens mij is het geen echte... het is een samsung LE32T51B weet iemand hier iets van af? vast bedankt

14. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is wel een echte HDTV. Men spreekt van een HDTV vanaf een resolutie van 1280 bij 720 pixels. Deze tv heeft een resolutie van 1366 x 768, dus is het een HDTV. Het is alleen geen 'Full HD', zoals dat genoemd wordt vanaf 1920 bij 1080i, maar het is dus wel gewoon HD.

15. dannynima

dannynima Guest

@The_Gamer ,heeft geen HDMI

16. SiNNeD26

SiNNeD26 The world, chico.

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn TV (Philips 42PF9631D) heeft "maar" 1024x1080 pixels en heeft ook het HD ready logo. De resolutie zegt dus zeker niet alles (en zeg nou niet dat mijn TV dus geen HD TV is want is het wel degelijk (Xbox @ 720P, Denon DVD-2910 @ 1080i)). Nu is mijn TV wel een plasma scherm en dus geen LCD tv.

17. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet een TV die 1920x1080p is, en ik weet waar je hem kan krijgen voor 400 euro minder dan de goedkoopste internetprijs.

Deze TV:

Philips

Er zijn als het goed is 2 versie's van deze tv, namelijk met en zonder motorische draaimoter om de tv te kunnen kantelen met je afstandsbediening..

Die ik kan krijgen is zonder motor.

18. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    whaa,, wij gaan weer voor dezelfde tv 8)

19. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    De resolutie bepaald wel of iets een HDTV is (dus 'HD Ready' of 'Full HD'). Jouw tv is HD Ready, dus niet Full HD, maar het is zeker een HDTV, want de resolutie ligt hoger dan 1280 bij 720.

@ dannynima: Kan, maar wat heeft dat ermee te maken? Een tv kan ook HD zijn zonder HDMI. Al is het wel sterk aan te raden om een tv te kopen die er minstens 1 heeft.

20. dannynima

dannynima Guest

ja dat weetk wel, maar kraad jou een LCD zonder HDMI niet aan :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina