1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ja ik maak gebruik van de harmony 525. Mijn ervaring is dat het een ideale ab is en ik kan er niet meer zonder. Anders zat ik nu met 4 ab op tafel, nu alleen de harmony dus :9
    De ab werkt met vrijwel alle apparaten die er zijn, dankzij de online database. Ik gebruik hem zelf voor mijn toshiba lcd, yamaha versterker, samsung dcb 360r en xbox360.
    Het is wel even wennen om hem helemaal goed werkend te krijgen, maar eenmaal in harmonie met je apparaten is het top.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2006
  2. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0

    waarom ga je dan niet voor de nieuwe plasma tv van pioneer? die zijn erg goed en hebben echt super beeld ik bedoel dan wel de versie van 2007
     
  3. saintshizzle

    saintshizzle Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die doe ik ook xD
     
  4. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ga hem ook halen heb hem gezien bij iemand anders thuis en ik schrok wat een mooi beeld. maar ik moet nog effe geduld hebben , heb het geld bijna bij elkaar.
     
  5. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    wat word er gedacht van deze: ( ik kan m krijgen voor e1200 )

    [​IMG]

     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2006
  6. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    @ Bosbeest: Hm, zo te zien is het net geen HDTV, want de resolutie is 1024 x 768, en voor HD moet het minstens 1280 x 720 zijn. Ik weet niet of het veel uitmaakt, maar toch.
    Verder zijn de specs volgens mij wel erg goed als ik het zo zie (responstijd is alleen iets van LCD, toch?).
     
  7. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb die ab nu 2 weken en werkt lekker! instellen duurt wel een kleine 30 minuten maar daarna ben je gelijk klaar! Werkt als een trein! :D
     
  8. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een link toevallig?
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

  10. basovich

    basovich Guest

  11. JeePee

    JeePee Guest

    Ach, 8000,- maar dan heb je ook wat 8)
     
  12. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeggen de nieuwe valt kwa prijs mee ok is nog steeds bijna 3000 euro

    of je moet voor de Full HD van pioneer gaan de 50 inch maar die is ook wat duurder
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  14. ChaSe

    ChaSe eXtreme Biker

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Das idd te kort, zit nu op +- 3m van een 32" best in orde _O_
     
  15. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien een beetje offtopic,maargoed,ik heb sinds vandaag de Samsung LE-37R72B...En mijn vraag is hoe ik het beste mn dvd speler op deze tv kan aansluiten voor het beste resultaat?
    Ik heb nu nog een ongeveer 4 jr oude Thomson dvd speler,dus ben van plan een nieuwe aan te schaffen.Kan ik er het best een nemen met een HDMI uitgang?
    Kwam bijv. deze tegen :

    http://www.kieskeurig.nl/product/9247F61DB33AEA28C12570BA0038A913.htm

    Zou dit een goeie optie zijn?
    Bvd
     
  16. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    omdat die andere thread niet veel bezocht word hier maar een keer vragen:eek:

     
  17. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan ik heb zelf ook een LG monitor (de L194WT, 19'' en lagere native resolutie)
    Het beeld word gewoon geheel opgevuld
    Alleen je moet er rekening mee houden dat hij sommige resoluties niet pakt (de mijne staat nu op 1280x720 (720P) (1280x1024 kan ook nog maar hoger pakt ie niet want dan geeft de monitor aan dat hij 1024x768 ontvangt)

    Ik wil je ook bij deze waarschuwen dat als je de monitor voor 360 en pc gaat gebruiken je dan niet dezelfde beeldinstellingen kunt gebruiken - optimaal voor je pc is veelste dof en lelijk voor de 360 en optimaal voor je 360 is heel erg overbelicht voor je pc.
    Daarom kun je het best de monitor goed afstellen voor pc gebruik en als je er op xboxt de monitor in movie modus zetten (houd er dan wel rekening mee dat ie de brightness dan automatisch aanpast en dat kan in het begin wat vervelend zijn.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Al met al kan ik zeggen dat na ruim een maand op een tft pc monitor gespeeld te hebben met de 360 ik toch maar heb besloten een hd ready lcd tv te gaan aanschaffen,
    En ik zit nu te twijvelen tussen deze 3 (alle 3 van samsung en alle 3 32'')

    http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le32r71b.asp?page=Features
    http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le32n71b.asp?page=Specifications
    http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le32m71b.asp

    prijs maakt mij niet zo heel veel uit kwaliteit wel (maar 1500 euro is toch echt de max)
    Welke van die 3 is de beste keus voor de 360? (dat de M het beste is dat weet ik maar is de R al ruim voldoende?)
    En heeft iemand hier ervaring met de M71 en N71 en wat vind jij er dan van?
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2006
  18. Flapperbol

    Flapperbol Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog 1 laatste vraag over de Samsung LE32N71B voordat ik m aan ga schaffen.

    Worden de kleuren Wit en zwart goed weergeven op deze tv?
    Ik las dat op sommige LCD's wit, enorm fel was, en zwart was meer donkergrijs.
     
  19. MarcelG

    MarcelG Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zat net te kijken op de site van philips en zag toen bij deze tv dit staan:
    Weet iemand toevallig wat dat inhoud want 3 ms als responstijd is toch wel erg snel?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina