1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat is erg snel jah! :)
    Meeste Tv's zitten nu op 8 MS geloof ik, dus 3 MS is zeker snel.

    Ook leuk Tv'tje trouwens, waar je dan natuurlijk wel voor betaald!
     
  2. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    samsung LE32S71B iemand ervaring mee?
     
  3. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Al met al kan ik zeggen dat na ruim een maand op een tft pc monitor gespeeld te hebben met de 360 ik toch maar heb besloten een hd ready lcd tv te gaan aanschaffen,
    En ik zit nu te twijvelen tussen deze 3 (alle 3 van samsung en alle 3 32'')

    http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le32r71b.asp?page=Features
    http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le32n71b.asp?page=Specifications
    http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le32m71b.asp

    prijs maakt mij niet zo heel veel uit kwaliteit wel (maar 1500 euro is toch echt de max)
    Welke van die 3 is de beste keus voor de 360? (dat de M het beste is dat weet ik maar is de R al ruim voldoende?)
    En heeft iemand hier ervaring met de M71 en N71 en wat vind jij er dan van?[/QUOTE]

    Als de prijs je niets uitmaakt dan zou je het beste voor de N serie kunnen gaan! Dit is de topserie van samsung:) over het zwart en wit: op mijn Samsung (le32s71) is wit erg wit:9 maar het zwart is wel wat donkergrijs.. mijn tv heeft dan ook maar een (dynamisch) contrast waarde van 3000 waar de N serie 6000 heeft. ik moet m'n tv overigens nog wel afstellen met een calibratie dvd dus misschien dat het zwart dan wel "zwarter" wordt.
     
  4. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja!! ik heb hem zelf nu ongeveer 3 of 4 weekjes en hij bevalt me echt prima!! zeker een aanrader voor de prijs:thumbs:

    Excuses voor dubbelpost..
     
  5. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand hier met zekerheid zeggen dat de SamSung LE32N71B ook 100Hz. heeft?
    Op de site van Samsung staat het wel bij de Specificaties maar niet bij de Features, En dat vind ik nogal verwarrend.

    (En als de le32N71b 100Hz. heeft wat is dan het verschil tussen de M en de N ?)

    (100Hz. houd toch in 2x 50? kan deze LCD ook 2x 60 doen? wat dus 120Hz. is)
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2006
  6. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn de M reeksen de topreeksen uit hun segment maar ben hier niet zeker van, best is met Samsung zelf bellen.
    Verder zie ik als enigste verschil de voet en dat de M de 10 bit processing 12.8 Million color heeft (info staat op de site)
     
  7. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Wit is inderdaad erg fel, maar zwart is gewoon zwart.
     
  8. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt eraan hoe je de Instellingen zet
    met een hoge helderheid (Brightness) en contrast
    is wit veller dan met een laage helderheid en contrast
    als je bijde rond het midden(de helft) houd is zwart-zwart en wit-wit
    je moet bij het afstellen van een lcd dan ook de helderheid en het contrast bij elkaar houden helderheid 0 en contrast 100 is zowiezo verkeerd
    het beste kun je met alles op 50 beginnen (als het van 0 tot 100 gaat) en dan elke setting naar wens een beetje bijstellen
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2006
  9. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat het niet bij Features staat en wel bij specificaties is omdat Features meer een korte omschrijving geeft over alle standaard dingen zoals... HD-ready... 2x HDMI, dingen die ze belangrijk vinden te vermelden. En bij Specificaties staat alles omschreven.
     
  11. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    ohh Yeah,, morge nog 10 dagen en dan krijg ik als het goed is me sony 32u2000.

    wat ik raar vond was : ik ging naar de BCC om hem te checken, en ja daar stond i.
    Hij stond naast de Sony KDL-32S2020 , die een Bravia engine heeft.
    Het klinkt mooi maar die is schijnbaar nog slechter en duurder ook nog op kieskeurig!
    32u2000
     
  12. ChaSe

    ChaSe eXtreme Biker

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb iets raar voor, ik heb dus een draadloze videoverzender/ontvanger voor TV. Zodat ik ook TV kan zien op mijn kamer. De ontvanger werkte zeer goed op mijn lcd totdat de Xbox360 er kwam. De xbox adapter steekt nog maar net in de stroom of het beeld/geluid worden verstoord... Wanneer ik de xbox weer uit het stopcontact haal is de storing gedaan en kan ik weer normaal tv kijken.

    Iets met frequenties?
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De transformator is dus een stoorzender.

    Stoort de Xbox360 ook als je hem aansluit op een andere stopcontact in huis of doet die dat alleen in de jouw kamer ???

    Storen kan op 2 manieren gebeuren.
    1. Via het stopcontact.
    Plaats dan de Xbox360 achter een Netfilter.
    2. Via de Ether.
    Hiervoor zou ik nog geen oplossing weten , behave stekker (Xbox360) uit stopcontact trekken.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2006
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik was zojuist nog eens naar de reclame van Sony bravia aan het kijken. Man man, ik begrijp wel waarom Sony daar awards voor krijgt, schit man! Zooooo vetttt!!!!
    De oude Sony bravia reclame:
    http://www.bravia-advert.com/commercial/braviaextcommhigh.html
    Dit moest in één keer goed gaan. 1 keer hebben ze al die balletjes naar beneden laten vliegen/rollen. En dan die muziek erbij(de eerste keer dat ze het liedje lieten horen was in deze reclame, geweldig gewoon). Dit is gewoon vet!

    En de nieuwe reclame:
    http://www.bravia-advert.com/paint/thead/
    Ook supervet he:cool:
    Niet normaal die gasten:D
     
  15. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, en moet je je voorstellen hoe die reclame eruit zou zien als die HD kwaliteit was. En dan op een Bravia TV \o/
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je het reclame filmpje heel goed bekijk dan zie dan sommige balletjes als balletjes uit zien.
    Maar de meeste zijn door de computer erbij verzonnen.

    Het zou een gigantische chaos worden er als duizenden balletjes de heuvels van San Francisco zouden afrollen.
     
  17. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik geloof ook dat sommige stukjes in die nieuwe, gemaakt zijn op schaal. Net als LOTR citadellen die minatuur waren.
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Euhm, bullshit! Dit is echt zonder computer hoor!!! Beide reclames, geloof me...
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Uhhm, jullie hebben de making of niet gezien? Ik heb een keer zo'n DVD thuis gehad. Het zijn serieus allemaal echt ballen. Aan het einde van de straat stonden gigantische vangnetten.
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd! Ik heb de making of ook gezien, niet normaal!!!! Echt vet gemaakt. En echt zonder trukjes, noem maar op. Gewoon vet, die mensen hebben daar iets meegemaakt_O_ 8)
    Hier van de 2de reclame:
    http://www.bravia-advert.com/paint/behindthescenes/high/
    Ik ben de making of aan het zoeken van de eerste...
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina