1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Las net stukje onder die advert, 5 dagen schoonmaken, en dei verf zo dun als soep en veilig om te kunnen drinken.. ! lachen.. haha. Maar toen ik hem aan het kijken was leek het echt alsof ik naar modeltreindecoratie aan het kijken was. Maarjah dat heb ik al vrij snel. Iig hele vette reclames :D
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb de making of.... ook gezien.
    250.000 balletjes is niet mis , maar Sony heeft maar 2 dagen gekregen om de reclame te maken.
    Dus moeten er scenes bij zitten die door computeranimatie is elkaar is gezet.
    Je kunt geen lange reclamefilmpje maken door na elke scene eerste 250.000 balletjes te moeten oprapen.

    De schoonmaak kosten waar volgens mij nog duurder dan het maken van de reclame zelf.

    Wil de verf reclame wel heel graag in HD zien.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2006
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 18 okt 2006
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zou me niet verbazen als je daar nog steeds verf zou tegen komen.
    70.000 liter waar laat je dat ???

    Als ik naar de balletjes reclame kijk , dan komen veel balletjes heel nep bij me over.
    Sommige balletjes zijn perfect rond en zien je een reflectie.
    Maar er zijn ook balletjes met 1 kleur en lijken in mijn ogen gewoon op een vlek verf.

    Hier een scene uit de reclame.
    [​IMG]
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Klopt, maar bij de making of lagen ze in zo'n bak, en toen leken ze ook nep. Er zitten hele rare ballen tussen.
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, er lag wat vanalles tussen :D
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Die verf reclame van Sony, my god... :eek:
     
  8. badmf

    badmf Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Samsung N-serie heeft geen 100 hz. Maar of dat belangrijk is. Voetbal zou er soepeler doorgaan, maar vandaag voetbal zitten kijken en het is vloeiend genoeg! Dus meer betalen voor de M-serie vanwege een breder kleurenaanbod en 100hz is niet nodig.

    Vergeleken met de sony is het design van de Samsung (M/N/R71 serie) gewoon veel mooier. Zwart pianolak achtige is echt super! (trekt wel veel stof aan, maar inclusief stofdoek. Het geluid van de samsung lijkt blikkerig, maar dan moet je SRS surround aanzetten, dan is de geluidkwaliteit gewoon goed. Verder vind ik de R-serie de mooiste, met die rondingen, maar deze TV heeft maar 1 HDMI, geen usb/cardreader en 1000:1 dynamisch contrast lager. In werkelijkheid is het contrast dan iets van 1500:1 ofzo denk ik. Contrast van een tv zegt niet zoveel omdat die waarde in de praktijk toch steeds anders uitzetten (is vaak getest).

    Het beeld van de samsungs is schitterend, dus wachten op SED/LED/Laser is naar mijn mening niet nodig. Het beeld is nu haarscherp, je kan genieten van xbox 360 in semi hd (720P), lost en prison break in HD (alhoewel HD-divx-rip net zo scherp is van 1 meter afstand ;) ).

    Ohja, ik ben de trotse bezitter van een LE40N71 (zitten twijfelen tussen R en N serie, maar de R serie schijnt ook nogal wat problemen te hebben met dynamic dimming)
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2006
  9. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Damn!! Reclame maken zijn ze erg goed in moet ik zeggen_O_ Ben echt een groot fan van de stuiterballen reclame\o/ (toevallig iemand die weet waar ie te downloaden is in 1080P?)
     
  10. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen waar jij je LCD TV gekocht hebt en wat je ervoor betaal hebt?
    En hoeveel was de N toen duurder dan de R ?
    Alvast bedankt voor je antwoord.
     
  11. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46

    als de groote je niet uitmaakt, kan je ook voor de toshiba 37wl67z gaan
    Dan heb je een volwaardig full hd scherm voor iets meer dan 1500eu
    Alleen weet ik niet hoe dit scherm presteerd, want hij is net uitgekomen. Dus je zal zelf reviews moeten zoeken. Toshiba is echter wel een topmerk :b:
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2006
  12. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    de 37wl68 is full hd, de 67 niet (1080i)
     
  13. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    toshiba 37wl67z is wel full hd maar kan geen 1080P maar Alleen 1080i volgens de Site :{
     
  14. badmf

    badmf Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de LE40N71 voor 1600 euro gekocht bij dewinkel.nl. De LE40R71 was toentertijd 1510 op zijn goedkoopst. Ook kon ik voor de LE40F71 gaan (1900 euro), welke 1080P heeft, maar vond het de 300 euro extra niet waard.

    De LE40N71 werd door sommige webshops meteen al in de aanbieding gedaan voor 1370 en 1400. Helaas had ik deze vracht net gemist (bij E-Shop).

    Momenteel is de laagste prijs voor de LE40N71 1700 op kieskeurig.
     
  15. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan die LE40F71 dus echt 1080P weergeven?
    Dus niet dat hij wel 1920x1080 pixels heeft maar die dan alleen Interlaced kan weergeven?

    greetz, Michiel
     
  16. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Levert een LCD HD Ready TV mooi beeld over de gewone kabel?
     
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    mmm zie het net ook.
    als je op deze link kijk http://www.toshiba.de/consumer/content/defaultid1_1_id2_2.aspx
    staat er wel full hd bij de 37wl67z, maar geen 1080p
    en bij de 32wlt68p staat er hd ready, maar die onderstent wel 1080p
    beetje vreemd allemaal, misschien een foutje op de site.
     
  18. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    En die heeft een resolutie van 1366x768 dus dat kan nooit 1080P zijn best wel raar. En wat ook raar is dat je duits krijg terwijl je op de nederlandse site zit, doen dan te minsten engels als je geen nederlands heb :confused:
     
  19. xrage

    xrage Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Lo lui,
    ben dus erg nieuw met de xbox 360, en heb eenbeetje gelezen hier, heb ook mijn 360 aan mijn pc hangen etc.. en zie mijn computer ook dus dat werkt allemaal, ik kan ook muziek luisteren etc..
    Maar nuheb ik wat vraagjes ,
    1: .avi kan ik niet kijken ? heb transcode 360 wel geinstalled ?
    2: Is het mogelijk om hd film te kijken ? via de xbox ?
    3: Als ik op mijn xbox-media center ga, en dan instellingen en dan tv kies zegt hij de tuner is niet gevonden ?

    Zou iemand mij daar uab mee kunnen helpen ?
    Groetje s
     
  20. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    k was net bij de winkels en heb mijn oog laten vallen op die SONY aanbieding die tv die nu 699 kost (type weet k niet) ik vond dat alles er zeer goed uitzag enzo (responstijd 8ms, resolutie 13** x 768, contrstratio 1200:1) en aansluitmogelijkheden zat heeft iemand ervaring met deze tv ? (heeft afgelopen weken ook in veel reclame folders gestaan)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina