1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb een mailtje gestuurd, ik wacht nog ff met bellen want dat is niet gratis net als de service van MS.
     
  2. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik wil in oktober een nieuwe tv kopen(hdtv) maar ik heb het hier al eerder over gehad.
    Toen had volgens mij melbuuln gezegt van:je moet wachten .. want ik oktoberen komt de nieuwe toshiba uit met 3 hdmi poorten.
    Zijn hier al prijzen van bekend ? en zoja hoe duur kost dat ding of zijn er al richtprijzen??
     
  3. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
  4. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ga maar van 2000+ uit.
     
  5. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat was ik niet !!
    Ben namelijk niet op de hoogte van de LCD's van Toshiba.
     
  7. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    ohh foutje dan :eek:
    sorry!
    dan was het iemand anders 8)
     
  8. :: hmr`::

    :: hmr`:: chris

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af hoe ik bij de PS-42E7H in kanstellen dat ik op 720 p speel. Heb een vga kabel maar het beeld past zich niet snel genoeg aan voordat de xbox ervoor zorgt dat ik weer naar 640 x 480 spring. Iemand die ervaring heeft met het instellen van HD op deze televisie?
     
  9. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke, nog even een plaatje van mn tv. Ben er zeer tevreden mee, zeker de 720p trailers van de 360 zijn om te smullen, spelletjes en dvd zijn super, en tv is ook goed te doen :D
    De dvd en 360 lopen op Monsterlijke component kabels (M1000CV :cool:), geschakeld via de versterker. Ook de Zen V:M wordt opgeconverteerd naar component en ziet er zo heel aardig uit. Kan ook alles besturen met 1 afstandbediening, werkt heel relaxed!

    Donderdagavond heb ik hem gekocht en de instellingen heb ik nu al aardig voor elkaar, op de foto vertekenen de kleuren alleen een beetje. Energy saving op hoog en backlight uit dus heel erg donker zwart en mooie diepe kleuren – heb nu ook een dimmer geïnstalleerd, voor de te felle halogeen lampjes, zodat dit nog beter tot zn recht komt :)


    [​IMG]

    Enne, even geen geintjes over mn ‘behang’ :D (ik ga deze maand mn hele kamer opknappen, schilderen, eitjes ophangen, tv hopelijk aan de muur :9)
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2006
  10. PmH

    PmH Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, ik heb de samsung le27s71b op het oog. Heeft iemand ervaring met deze t.v.
     
  11. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  13. PmH

    PmH Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze site had ik al bekeken, ik heb meestal een beetje twijfels van de reacties op kieskeurig.nl. Ik was eerst van plan om voor een hd crt te gaan. Hier hoor ik alleen wisselende berichten over. Deze samsung kan ik nog wel betalen :) als deze een beetje geschikt is ben ik blij.
     
  14. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Off topic, Mysteryland 1998 indoor en outdoor _O_

    On topic, die speakers zijn toch van KEF? Hoe bevallen die?
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2006
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    LCD/Plasma aan de muur is heel mooi , maar hoe wil je die lelijke kabels weg werken.
     
  16. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn plasma hangt ook aan de muur aan deze Vogel's beugel met daaronder dit kolom system waarin je al je kabels kunt wegwerken.
     
  17. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    :cool: dat waren de tijden :+
    Ik vind ze lekker spelen, best open en veel detail. De sub doet best lekker mee, plaatsbaarheid van het geluid is nog beperkt en hij heeft voor mij voldoende power. Gaat natuurlijk niet megadiep maar het rommelt aardig ;)
    (ieder) satellietsetje mist wel wat aan middentonen, de sub kan dat natuurlijk niet helemaal invullen. Voor muziek is het daarom wat minder, bij films bevalt het me erg goed. Ook muziek in films wordt imo met voldoende overtuiging gebracht, ook als er doorheen wordt gepraat of bijv. geschoten blijft het netjes.
    Kortom, goede prijs/kwaliteit voor €600,-

    Stukje witte kabelgoot? :p
    Er lopen niet zoveel kabels naartoe; stroom, kabel, geluid naar receiver en een componentkabel - hij komt ook niet veel hoger te hangen dan het kastje, die blijft gewoon staan.
     
  18. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    haha dan was ik het, want ik ben volgens mij de enige toshiba bezitter hier :b:

    maarre goeie keuze die je hebt gemaakt hoor, ik heb hem ook :thumbs:

    Ik zie nu dat hij 200euro in prijs gezakt is in 2 maanden :{
    900euro is echt een koopje zeg
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2006
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ook een tosh ;)
     
  20. Chiwawaatje

    Chiwawaatje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina