1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Lol, indoor was ook mijn eerste échte feest! Nooit meer helemaal van genezen }:]

    Dat is wel vet! Wat zijn de prijzen van zoiets? En weet je ook hoeveel die extra plankjes voor audio componenten kosten?
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2006
  2. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    kijk nu zijn we met zn 3en
    mensen van t goeie leven proost op onze toshis :b:
     
  3. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Jij was het jah! ik wil die LCD voor me verjaardag8) (29 okt)
    Volgens mij is die tv echt super strak in beeld en in game's.
    Maar eff 1 vraagje:moet ik een nederlands model kopen of niet , want bij azert is de LCD het goedkoopst maar geen nederlands model..
     
  4. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Een niet Nederlands model houdt in dat wanneer je er wat mee krijgt tijdens de garantieperiode, deze opgestuurd moet worden naar het land van herkomst. Dat kan heel erg lang duren en persoonlijk zou ik altijd voor een model gaan wat voor de Nederlandse markt bedoeld is. Het prijsverschil is meestal niet zo gigantisch veel.

    Vogel producten zijn vrij prijzig maar ik wou niet bezuinigen op de beugel omdat er toch een dure TV aan komt te hangen. De beugel die ik heb kostte in de winkel rond de 500 EUR maar ik heb deze via internet voor 280 EUR gekocht. De kolommen zijn rond de 50 EUR per stuk en de audio steunen die je daar in kan hangen rond de 45 EUR. Mijn 360 staat op zo'n beugel ;) Kan die ook meteen aan alle kanten de warmte kwijt.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2006
  5. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoi Sinned26, waar heb je die vogel beugel en kabelgoot gehaald, en wat moet zoeits kosten als ik vragen mag? Ik vind het wel strak spul
     
  6. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie mijn reactie hierboven ;) De Vogel beugel, EFW-2010 heb ik gekocht bij koopjeskampioen.nl. Dat was veruit de goedkoopste die ik kon vinden. De beugels heb ik gekocht bij de goedkoopste winkel die ik kon vinden en gezocht via vergelijk.nl.

    Bedankt voor de info over de KEF boxen.
     
  7. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ah, thx!
    De goot en de steunen zijn nog best betaalbaar, als ik daar een zwikkie kabels mee kan wegwerken is dat wel erg interessant, daar moet ik eens naar kijken :)
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan , maar dan moet je geen Zwarte Samsung hebben.

    Één van kantoor wil zijn LCD/Plasma boven de openhaard hangen.

    Hij kwam laast bij me met een cataloges , het was een plaatje.
    Maar ik zag geen enkele kabel of goot op de foto.

    In de cataloges van Philips staat niet vermeld hoe ze de kabels hebben weggewerkt.
     
  9. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Gelukkig niet 8)

    Maarre, even serieus, hoezo niet? De goot komt gewoon nog net achter de tv vandaan toch, als de muur wit is valt zon stuk plastic minder op. Ik zie eigenlijk het probleem niet zo?

    Tja, das logisch. Zelfde principe als draadloze boxjes, uitvinding van de eeuw :+
    In de brochure van mijn 5.1 setje hangen ook de boxjes zonder draad, ziet er net wat strakker uit natuurlijk en zo hopen ze dat je het ongemak van de kabels vergeet. Als je even nadenkt weet je natuurlijk dat het zo niet werkt...

    Als je persé de draden weg wilt hebben moet je beveiligde kabels hebben en een paar gaten in de muur boren. Maar dan zou ik persoonlijk niet de tv boven de openhaard hangen O-)
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ook al valt het minder op , ik irriteer mij er wel aan.

    Voorbeeld.
    Had voor mijn subwoofer een stevige stoeptegel nodig.
    Ik weet als ik er een gewone grijze onder zet , dan ligt binnen een paar dagen weer in de tuin.
    Bij naar Action gegaan en heb daar een spuitbus primer en een puitbus zwarte verf gehaald.
    Onder mijn sub staat nu een zwarte glimmende stoeptegel omdat de sub ok zwart is valt het helemaal niet op/

    Die dingen zaten ook bij mijn tv.
    1 speaker met versterker en ontvanger deze moest je in stopcontact stoppen.
    Dan moest je een kabel trekken naar de andere speaker.

    Het werkte de eerste jaren perfect , totdat er andere aparaten die zelfde freqeuntie (433Mhz) gingen gebruiken.
    Toen was de pret afgelopen en stoorde de speakers alleen nog maar.
     
  11. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al wanneer Sony met de 1080p schermen komt?
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  13. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    We hebben net weer ons Samsung scherm terug, deze had zwarte balken op de achtergrond en een wit vlak in het midden. Er is een compleet nieuw scherm in gekomen, alleen de behuizing is niet vervangen. Oftewel, een compleet nieuw toestel. Goed geregeld met Samsung.
     
  14. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben is voor de lol naar de bcc toe gefietst.
    Loop naar binnen en helemaal naar achteren waar de LCD's staan.
    Ik zag toen in een keer de :LE32R72B staan , en ben nog steeds helemaal verkocht.
    Ik denk dat ik toch maar de LE32R72B i.p.v Toshiba 32 WL 66 Z neem.
    De voorkant ziet er zo mooi uit met een mooie glimmende rand.
    Maarja 1 nadeel er zit maar 1 HDMI poort op.
    Maar ik neem de playstation 3 toch niet en een bluray is mij nog te duur :)
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan zal het scherm wel op een hele simpele manier te verwijderen zijn , anders hadden ze die moeite niet eens genomen.
    Het belangrijkste is dat jullie de Samsung weer terug hebben.

    HDMI-splitters worden steeds goedkoper.
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  16. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    oke dan wordt het gewoon deze tv.
    Ik kan hem bij de goedkoopste afhalen en dat is een straat achter mij.
    chill..8)
     
  17. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Die worden in oktober verwacht geloof ik
    De X en W serie zullen al vanaf 40" Full HD 1080p zijn...
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de info van de site van Sony.
    Er alleen gesproken over de 46" uitvoering.
     
  19. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Zijn ook nog niet officieel aangekondigd in NL... voor zover ik weet, blijft altijd een beetje vaag daar ;)
     
  20. SpatZuiver

    SpatZuiver Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Allen,

    Ik heb een probleem, als ik mijn Component kabel in mijn HDTV stop heb ik wel prachtig beeld maar geen geluid.

    Ik heb een Philips 32PF9830 met Ambilight 2 en Pixel Plus 2 HD. In heb boekje wordt ook aangegeven dat wanneer je Component gebruikt je de geluidskabels op een externe geluidsbron moet aansluiten (lees surround receiver). Het probleem is dat de geluidsset die ik wil aanschaffen nog niet financieel bereikbaar is voor mij op dit moment (ik ga natuurlijk niet ff een goedkoper setje kopen dus nog ff sparen).

    Ik had eerder eens op dit forum een post van iemand gelezen die hetzelfde probleem had, ik weet alleen niet meer in welke tread dit was.

    Graag hulp gevraagd
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina