1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Via marktplaats nu op deze Site terecht gekomen...

Deze Website

Ken de site totaal niet, en weet dus ook echt niet of het betrouwbaar is:)!
    Ik heb dan ook gelijk een mail gestuurd, over hoe het in zijn werk gaat.
    Wel prettig als ze deze binnen 2 werkdagen beantwoorden.

In elk geval verkopen ze dus de Samsung LE27S71 voor 618 euro Incl. BTW maar Exclusief verzendkosten.
    Wel is de dus de bedoeling volgens mij, dan meerdere personen zich daarvoor opgeven.
    Althans, dit is een van mijn vragen in de mail.

Ik zal jullie dus op de hoogte houden van het antwoord. Maar als dit straks betrouwbaar blijkt te zijn, dan is 618 natuurlijk een heerlijke prijs voor deze Samsung LE27S71 :)!
    En aangezien er hier een aantal geïnteresseerde mensen zijn in deze TV, misschien slim om samen dus de boel te bestellen.

Nog even een vraag aan jullie, over de site.
    Ze zeggen dat men het natuurlijk prettig vind, om eerst het product te ontvangen voordat men betaalt.
    En dit is natuurlijk waar :)!

Dus hebben ze het over Rembours Betalen, wat dan wel 12,50 extra kost!
    Betekent dat, dat je bij ontvangst dan die 618 + 12,50 = dus 630,95 contact aan de postbode moet betalen? :)
    Zou wel relaxed zijn, aangezien je dus niets betaald voordat je ook daadwerkelijk iets hebt ontvangen.
    Of is REMBOURS iets anders...

Ik wacht in elk geval op een reactie van die mensen, en dan houdt ik jullie op de hoogte!
    Hopelijk willen meerdere mensen mee doen. :)

Ik hoor het wel....

2. ThApocalypse

ThApocalypse Final Fantasy

Leuk Bevonden:
    0
    probleem is dat ik nu ook die 618 euri nog niet heb. =(

3. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Ik ook nog niet :)!
    Oftewel, gewoon nog even doorsparen.

Grote kans, dat er tegen die tijd ook meerdere mensen zich aangemeldt hebben...
    Ik wacht in elk gewoon even de Mail af. Ik wil in elk geval niets betalen, voordat ik daadwerkelijk iets ontvangen heb :)!
    Maar het klinkt in elk geval interessant.

En is het betrouwbaar, dan ga ik er zeker gebruik van maken.
    En hoe meer mensen, hoe minder de prijs...

4. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat betekend rembours..

5. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Een vraag,

Ik weet dat er hier enkele mensen de Benq DV3251 hebben, maar heeft een van jullie deze ook aan de muur hangen en zo jah, met welke beugel? Die beugels van Vogel's die geschikt zijn voor dit model zijn best prijzig. Je betaald een hoge prijs voor een beetje ijzer en dergelijke. De tv zelf is een prima scherm voor een scherpe prijs, 807 euro. Maar zijn er ook mensen die hem bij www.4launch.nl hebben gekocht. Deze website is wel in orde, toch?

greetz, Marc

6. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga waarschijnlijk ook rond kerst de LE27S71 kopen. Ga binnekort een appartement huren en daar hoort eigenlijk wel een nieuwe tv bij!!
    Dus laat het weten als je iets van de site hoort Mystery x. 630 is namelijk een mooi bedrag.

7. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus even een paar dingen op een rijtje van deze manier van betalen:

*Je hebt 10 maanden de tijd om het bedrag af te lossen
    *Hier komen alleen 30 euro administratie kosten bij
    *Je kan ook 9 maanden niets betalen en in de 10e maand alles. ( de 2% die je hebt gelezen komt van een voorbeeld: 1500 euro, 2 % daarvan is de 30 euro ze zeggen dus dat de eigenlijke rente dan 2 % is, bij een bedrag van 2500 euro wordt het 1,2%).
    *Je moet een MediaMarkt PrimeLine CreditCard hebben..

Beetje jammer dat je nou juist die ene belangrijke voorwaarde vergeet te melden..! Je hebt dan een klantennummer en de bankrekening van MM, onder vermelding van dat klantennummer kan je dus geld storten wanneer je wil, en als er nog geld openstaat de 9e maand, krijg je een herinneringsbrief..

check anders ook primeline.nl

Ik kan het ook helemaal mis hebben en dat je alleen een klantenkaart nodig hebt of iets van dien aard, mocht ik het fout hebben dan wil ik dat wel weten heb namelijk toch wel intresse :9

8. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ga gewoon niet lenen en spaar even door. Lenen voor een gebruiksartikel is het domste wat je kunt doen. Echt.

9. ThApocalypse

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het grotendeels mee eens. MAAR als je in termijnen kunt betalen, zonder dat er rente wordt berekend vind ik het wel het overwegen waard. Stel de TV kost 700 euri, kun je 10 maanden sparen (elke maand 70 euri op je spaarrekening) totdat je het geld bij elkaar hebt OF je haalt de TV en betaalt elke maand 70 euri aan de winkel. Komt op hetzelfde neer, behalve dat je bij de laatste optie de TV meteen al hebt ;)
    Ik weet ook dat veel mensen door dit soort acties in de problemen komen. Maar dat is meer hun probleem, omdat ze zelf niet met geld om kunnen gaan.

10. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Precies en dat is dus ook de reden dat je dit geheel niet moet aanmodigen op fora. Zeker omdat je niet weet hoe de ander aan de andere kant achter de monitor reageert op dit soort berichten. Kortom leer sparen en koop er dan een. Leer maar eens sparen en zuinig doen om iets moois te kopen dan is de bevrediging deste groter. Niet alles kan hier, nu en direct.

11. ThApocalypse

Leuk Bevonden:
    0
    het kwam volgens mij ter sprake omdat ik er zelf opzoek naar was.

Waarschuwing:

DENK GOED NA VOORDAT JE IETS KOOPT OP AFBETALING!!

Maar ik denk dat ik er zelf maar eerst voor ga sparen, aangezien de prijs anders alleen maar hoger wordt ;)

12. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Die krijg je dus als je betaald op afbetaling;) Maar goed als je het geld hebt om hem in éen keer te betalen of je moet nog een maandje sparen ofzo, haal hem dan zo en niet op afbetaling!! Hier moet je goed om denken want als je na die 10 maanden niet het hele bedrag hebt afbetaald dan komt er waarschijnlijk veeeeel rente overheen, dat is de fout die de meeste mensen maken.. niet na 10 maanden het bedrag afgelost hebben. Maar als je netjes je rekeningen betaald is er echt niets aan de hand;)

13. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok, maar voor die kaart moet je wel meerderjarig zijn en voor de rest is hij gratis, mijn broer van 20 heeft namelijk wel intresse en ik zelf ook, het is in principe een hele goeie actie :) Maar idd wat je zegt, als je nog maar 1 of 2 maanden moet doorsparen ervoor, dan moet je dat ook doen..!

14. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    @ ThApocalypse

ben niet meer naar de mediamarkt geweest.. weet dus helaas niet hoe duur hij daar is.

15. gebbetje

gebbetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk na lang vergelijken eindelijk de knoop doorgehakt! Het is de Philips 32PF7331 geworden. Morgen haal ik 'm op bij It's

16. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    En ik ga waarschijnlijk voor de Sony KDL-40V2000. Binnenkort pics. :D

17. Reem

Reem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf een een Samsung 32N71 besteld.

Misschien een tip voor anderen:

Ik heb hem genomen bij een 2 jarig 25 euro/mnd mobiel abo Orange. Ik had toch een nieuw abo nodig. In plaats van een nieuw mobieltje erbij heb ik voor een lcd tv gekozen :) De webshop berekent tevens de zogenaamde premie(/cashback) die zij van de provider krijgen gedeeltelijk als korting door aan je. Hierdoor heb ik 673 euro betaald voor de tv die zo rond de 1200 kost op internet. Ik krijg van Samsung via hun actie ook 150 euro terug. Dus wordt 523.

De kosten aan m'n mobiele abo ben ik gedurende 2 jaar kwijt, 25 per maand (dus je kan het vergelijken met een soort afbetaling zonder rente alleen dan heb je wel ook nog voor 25 euro per maand belminuten etc)

Voor mij was dit een win-win situatie. Als je ook zoiets zoekt, de website waar ik het heb besteld is gsmeasy.nl. Je kan ook de goedkopere Samsung modellen (S serie) krijgen en andere merken LCD's. Je stelt zelf je abo/lcd combo samen. Alleen bij die goedkopere modellen krijg je niet die 150 euro actiekorting van Samsung.

Hoop dat iemand wat heeft aan m'n eerste post :D

Laatst bewerkt: 3 nov 2006
  18. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Ik hoop vandaag toch wel iets te horen :)!
    Maar ik laat het hier meteen weten...
    En mochten er meer mensen nodig zijn, dan ga ik wel proberen iets op te zetten hier.

@ Reem

Wel handige Tip.
    Voor mensen die toch op zoek zijn naar een Abbo, is dit ideaal...:)

19. ThApocalypse

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gisteren zelf even langs de MM in A'dam geweesy_0/
    De LE27S71 kon ik daar niet vinden, volgens mij verkopen ze die daar niet.
    Wel zag ik de LE26R71B en die kostte bijna 900 euri daar. Aardig prijzig nog dus. Vergelijken met internetshops ben je minimaal 100 euri extra kwijt :mad:

20. ThApocalypse

Leuk Bevonden:
    0
    Welke actie??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina