1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gebbetje

gebbetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net de de tv opgehaald :) Philips 32PF7331. Zoals verwacht is tv kijken bagger maar dat wist ik van tevoren, ook met digitale tv van @home. De 360 op 1080......het enige dat ik erover kan zeggen is dat het SUPERMOOI is. Belachelijk veel detail, scherpte, kleur enz. HD is iedereen met een 360 aan te raden!!!

2. gebbetje

gebbetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei, als je 'm koopt voor je 360 dan moet je dat vooral doen, maar voor tv kijken is de aankomende jaren een crt nog steeds het mooist. Als je het geld er voor hebt dan is het het geld dubbel en dwars waard.

3. Reem

Reem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fotoooo's *) Iedereen moet z'n nieuwe aanwinst showen, is altijd leuk om de tv's in een huiselijke setting te zien ipv plaatje van de fabrikant :)

4. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    tot wanneer is die Samsung actie geldig ?

Laatst bewerkt: 3 nov 2006
  5. gebbetje

gebbetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal in mijn geval wel na het weekend worden maar dan post ik zeker wel wat foto's

6. Neveler

Neveler 123

Leuk Bevonden:
    0
  7. Reem

Reem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik al gezegd en verder staat het duidelijk op samsung.nl, maar vooruit: actie geldig tot 31 december.

8. Reem

Reem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat toch geen 4:3 tv meer kopen nu...en hij heeft niet eens hdmi en component ingangen. Lijkt me een slechte keus.

(Tatung opzich schijnt wel een grote producent van lcd panelen te zijn)

9. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de Le32R71B en nu ik de xbox 360 al een tijde heb aangesloten wou ik het geluid nu ook door de tv laten doen, want me geluidssetje is een ruis tegenkomen.
    Maar ik heb dan het rode en het wit stekkertje bij de VGA AUDIO ingedaan , maar ik hoor geen geluid niks.
    Ik heb het geluid redelijk hard staan en met de scart gaat krijg ik wel geluid?
    ik heb ze overal ingedaan en heb geen geluid.
    Wat doe ik verkeerd?

10. Neveler

Neveler 123

Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik dacht al:)

11. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al besteld bij foka met hun 10 tot 25 % korting?
    En toevallig nog de LE27s71. Ben benieuwd hoeveel deze kost met korting en inc verzendkosten.

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Vind het allemaal maar behoorlijk vaag.

1. Vraag naar de voorwaarden in de winkel.
    2. Wij geven telefonisch en via email GEEN internet prijzen door.

Als ik iets online wil kopen dan ga ik liever naar www.goedkopen.nl

Je bent nog 1 aansluiting vergeten.
    Naast de VGA zit een 3,5mm Jackplug.

Je moet morgen even naar het onderdelenhuis en daar koop je een cinch<> 3,5mm jackplug adapter.

Laatst bewerkt: 3 nov 2006
  13. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaa jahoeee ik heb hem hij kwam op 649 euro !!!! en hij is veel groter dan ik dachttt ik ga nu tv kijken ik maak morgen foto'sss jahoeee ben echt blij \o/

14. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Foto's zijn niet meer nodig , de meeste hebben hier al een Samsung }:]
    Maar ben natuurlijk wel nieuwsgierig naar de indeling van de kamer ;)

15. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    okeej maar ik probeer me xbox 360 aan te sluiten via vga maar er staat als ik op pc klik met afstand staat er geen ondersteuning :confused::confused::confused:

16. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij kan dit niet, en is die VGA alleen een pc in, niet avoor andere apparatuur

17. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo dat dan? Omdat het uitgezonden beeld wordt opgerekt naar 720p? Zou je daar ook eens een foto van willen maken als je toch bezig bent? ;)

18. gebbetje

gebbetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil daar best wel ff een fotootje van posten maar het is op een foto nooit zo duidelijk als in het echie natuurlijk, sterker nog ik weet zeker dat je op een foto niet ziet wat ik zie omdat je iets wilt weten over bewegend beeld en dat gaat egnie lukken met een fotootje:+ Ook al zou ik er een filmpje van laten zien dan word het nog te vertekend zodat je geen echt idee krijgt. Maar geloof me, tv op een lcd is gewoon niet te vergelijken met een gewone (crt) tv. Zoals ik al eerder gepost heb, lcd zijn alleen aantrekkelijk voor hd (HDTV, 360, enz). Als mensen zeggen dat ze een mooi tv beeld hebben zeggen die dat alleen maar omdat ze waarschijnlijk niet genoeg research vooraf hebben gedaan zodat ze eigenlijk balen van hun bagger tv zenders en dus een slechte keuze. Ik ga volgende week de pc via HDMI aansluiten en dan ben ik klaar voor wat ik met het scherm wil doen. Volledig hdtv via de providers gaat minimaal nog een jaar of 5 duren omdat het kostbaar is voor providers en televisiemakers. Ze moeten hd camera's aanschaffen en andere apparatuur. De kabelaars moeten hun complete kabelnetwerk omzetten naar glasvezel, enz enz...

19. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Ik heb toch sinds een paar dagen digitale tv via @home (HD Samsung ontvanger aangesloten op een HD Ready LCD). De gewone zenders zien er toch echt wel beter uit dan dat ik gewend ben te zien op mijn oude Philips CRT.
    De 4 HD kanalen zijn helemaal verbluffend mooi _O_
    Beetje onzin dat mensen het zeggen "omdat ze een verkeerde keuze hebben gemaakt...."
    Sterker nog, sinds vandaag heb ik een nieuwe LG 42inch plasma HD ready tv omdat dit nóg mooier gaat zijn \o/
    Spijt van die aankopen heb ik dus nog niet ;)

20. gebbetje

gebbetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel ff goed lezen, ik heb het niet over HD DIGITALE TV. Ik heb het over "gewone" digitale tv. Als je HD digitale tv hebt dan heb je een compleet andere decoder die niet alleen die 3-4 (errug weinig!!!) weer geeft maar ook de andere zenders "upscaled" waardoor ze er minder slecht uitzien dan "gewone" digitale tv. Hoe dan ook, het feit blijft dat het gros van de mensen een winkel of 2 binnenloopt en binnen 1-2 dagen een beslissing neemt en geen uitgebreide info inwint van te voren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina