1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand overigens enig idee wat de precies instellingen zijn van de demopod samsungs qua contrast en dergelijke?

misschien iemand die in een gamestore werkt en het kan checken? vind het er daar namelijk altijd superstrak op uit zien... en wil dat voor mijn samsung ook wel die instellingen...

2. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    zou ik niet weten, anders eens vragen in de winkel zelf

3. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    zijn atec tv's gewoon slecht.. las dat er veel van philips in zit.. is dit zeg maar net zoiets als vroeger aristona van phillips waar je gewoon dezelfde tv heb maar voor minder geld?

ATEC AV320PD LCD TV dulde op deze.

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ga voor Philips 32PF5331 (Mits BCC mee werkt)

En zo gaat het zoeken maar door...
    Vaak kom je daardoor weer op een ander scherm terecht :)!

Toch heeft de BCC site, mij nu wel heel erg geholpen.
    De Philips 32PF5331 wordt namelijk tussen de 700 en 900 euro verkocht.

Aangezien deze Philips er top uitziet, hoop ik hem met een smooth praatje toch wel voor rond de 750 euro mee te krijgen.
    Zoals NukeShell hier al eerder aangaf, de keuze bij de verkopers neer leggen.
    Ik koop de Tv hier voor ongeveer 750 euro, of ik ga naar een internet shop.

Straks even overleggen met ouders :), en met Sinterklaas hopelijk eindelijk HD schermpje...

5. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BCC geeft prijsklasses, het is dus niet zo dat deze tv bij bcc een prijs heeft van 700 tot 900, nee ik gok zelf dat de prijs bij bcc 900 euro is, en dan valt hij gewoon net in de prijsklasse van 700-900.
    En je kan niet zeggen dat er op internet staat 700-900. Er staat namelijk duidelijk in de voorwaarden dat BCC geen prijzen online heeft, maar wel een prijsklasse waarin de tv valt. Ik betwijfel het dus ten zeerste dat je hem gaat meekrijgen voor 750, aangezien een winkelprijs nooit in de buurt komt van een internetprijs, en de laagste internetprijs voor dit tv'tje is 800 euro.

6. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik ook wel benieuwd naar

7. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Dat is echt een mooi scherm zeg! :thumbs: Ik ben ook nog op zoek naar een LCD, misschien wordt dit hem wel. Alleen 1 vraag. Kan ik mijn pc ook op die philips aansluiten? En hoeveel Hz is deze?

Laatst bewerkt: 8 nov 2006
  8. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Samsung LE 32 R 71

Hoi Mensen,

Ik heb een vraag. Een collega van me werk heeft de Samsung LE 32 R 71 gekocht:

http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le32r71b.asp

Nou was ik van plan dezelfde te kopen. Maar hij zegt dat hij wat problemen ziet met het licht en donker in een xbox 360 game. Als je bijvoorbeeld in Oblivion in een donkere kerk(er) staat met 1 fel raam en je kijkt om je heen langs het raam dat dan het donker (de donkere kleuren) begint op te lichten en in kleine stapjes "grijzer" word. Alsof je met tikjes de helderheid omhoog schroeft. Ook zegt hij dat over het algemeen de games te donker lijken, vooral bij games als Fight Night Round 3 waar sommige delen van het beeld gewoon te donker aanvoelen en je sommige dingen zoals donkere hoekjes gewoon wegvallen e.d. Ik heb het zelf niet gezien nog. Maar hij weet best wat van de TV's af en lijkt mij niet dat het gewoon een simpel verkeerde contrast/brightness instellingen is of iets dergelijks. Het lijkt dus bij games alsof hij automatisch het beeld aanpast op momenten.

We weten niet of dat specifiek aan zijn toestel ligt, of het aan het model ligt of misschien zelfs aan LCD HD Ready TV's in het algemeen. Heeft iemand het zelfde probleem gezien, hoort het gewoon, of ligt het echt aan ZIJN tv en moet ie gerepareerd worden?

Greetz,

Metzie

9. Aquilas

Aquilas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij beschrijft is de Dynamic Brightness. DIt is uit te zetten via het service menu (druk op de afstandsbediening als de TV op standby staat achtervolgens: info, menu, mute, ON). Hier overigens niet teveel kloten in dat menu, kan foute dingen opleveren hè, Gewoon naar Option Table gaan en daar Dynamic Brightness op OFF zetten ;)

Overigens heb ik via de 360 geen last van dat probleem, alleen op normale TV had ik dat. Heeft hij de 360 wel via componnent/VGA aangesloten en niet via SCART ofzo :') Want daar is dat ook wél weer bij.

10. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Valt geloof ik wel je PC op aan te sluiten, hoewel ik dat niet zeker weet.
    Verder weet ik niet waar die Hz voor staat, waar je op vraagt... :+
    (dus een zinvol antwoord heb ik daar niet op te geven)

@ Occisor

750 zal inderdaad teveel van het goede zijn :cool:!
    Maar ik denk dat ik toch wel wat van de prijs af kan krijgen.
    Hoop hem toch echt rond (onder) de 830 euro mee te kunnen krijgen, door inderdaad dus te vermelden wat ik al zoal eerder zei :).

Lijkt het je wel een geschikte keus?

11. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, Philips is nooit mis.. ;)

En je hebt genoeg aansluitingen, 2 keer HDMI enz. :)
    Wel zie ik dat het geen VGA/HDMI aansluiting heeft, dus je kan hem als je de TV hebt alleen nog via component aansluiten. (HD, component = de meegeleverde kabel)
    Maar er zijn heeeeeeel wat geruchten dat er toch een HDMI kabel komt, dus als die tijd zover is kan het dus makkelijk via HDMI :) .

Toch raad ik je aan om goed te kijken, want je hebt nu al heel wat keuzes overwogen, steeds kwam je toch weer terug bij de samsung. Samsung geeft heel ander beeld dan de philips, en het is dus echt een keuze die ligt op smaak, want de specs zijn eigenlijk gelijk. Maar kijk dus eerst wat je nou ECHT mooier vind, en let dan even niet op de merken, want al met al, het geld wat je ervoor betaald is niet niets en je moet gewoon kopen wat jij het mooiste vind, anders krijg je achteraf spijt.

12. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog naar de verkoper geinformeert.. die zegt dat hij makkelijk te vergelijken is met lg en samsungs.. (vroeg met welke ik hem moest vergelijk van zijn soort.. s,r,m,n.. maar geen duidelijk antwoord).

Wel vanaf 675 kan tie ze leveren.

maja weet niet of atec wat is.

13. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Is waar, Is waar :)!
    Gisteren ben ik weer naar een maat van mij geweest die een Philips HD tv bezit.
    Namelijk de Philips 26PF5321 !

Mijn mond viel bij deze TV al open van verbazing, toen ik zag hoe mooi dit was vergeleken met mijn gewone TV die ik thuis bezit.
    Zo ook eergisteren bij de MEDIA markt wezen kijken, en ook tot de conclusie gekomen dat PHILIPS erg mooie tv's heeft.

Vandaar dus ook eens gaan kijken op internet naar Philips tv's en zo ook dus bij de Philips 32PF5331 gekomen.

Vandaar dat mijn keuze nu eigenlijk ook op deze Philips is gekomen, inverband zijn SPECS en beeld dat ik al bij Media Markt heb gezien :)!

In mijn achterhoofd zal ik nog Samsung LE32R71B houden...
    Maar op dit moment gaat mijn voorkeur toch echt naar de Philips uit.

14. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    lol, je bent denk ik de eerste die onder de indruk is van het beeld in de mediamarkt :x

15. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Die phillips lijkt me ook vet.. ga denk voor die. Hoe duur was tie bij de MM?

Weet niet of ik het zo vertrouw om dat over internet te doen. alluwel die goedkoopste shop op kieskeurig wel een goede beoordeling heeft.

iemand ervaring met de winkel redcoon? die zit redelijk in de buurt waar ik woon. 829 euro voor die phillips daar.. niet zo duur imo.

Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  16. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker nooit de Philips LCD's zien hangen bij de Mediamarkt in Eindhoven? En de HD-stand aldaar?

17. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
  18. ThApocalypse

ThApocalypse Final Fantasy

Leuk Bevonden:
    0
    In de MM in A'dam hebben ze zo'n mega scherm waar een xbox360 op aangesloten is. Als je dan nog niet onder de indruk bent weet ik het ook niet :)

19. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Zoals LaZZ al aangeeft, hebben ze in de MM in Eindhoven inderdaad mooie HD stands gemaakt :)...
    En verder is het niet zo moeilijk, om onder de indruk van HD te raken als je nu op een oude Philips zit waar om de zoveel tijd de kleuren en zenders vanaf knikkeren, en je weer alles opnieuw moet instellen :+

@ Gear

Denk dat ik bij Progress, de Philips 32PF5331/12 ga halen.

Rembours betalend: kost het totaal 815,85 euro :)

20. fritser

fritser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor degene met een Samsung le26r71b, is het ook mogelijk om NTSC beelden af te spelen?
    Heb verschillende sites gelezen, de ene zegt dat het wel kan en de ander niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina