1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reem

Reem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het niet. De contrast ratio's van die twee schelen elkaar ook niet zoveel. Je kan beter wachten tot de M91 met LED technologie wat betaalbaarder wordt. Die heeft wel echt betere zwartwaardes.

2. Aquilas

Aquilas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe lang het duurt bij Samsung voordat je je TV terughebt? Ik heb een soort witte vlek van de achtergrondverlichting van het scherm ergens, het is maar klein maar wil de TV uiteraard wel ruilen, maar volgens de winkel moet het via Samsung nu (eerst kreeg ik meteen een nieuw model, maar nu moet het blijkbaar via Samsung).

Dus weet iemand hoe lang dat gaat duren. Vervelend dat het tijdens Emergence Day moet gebeuren trouwens wss :mad: Thx alvast!

3. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag ik denk dat binnen kort de Sony KDL-40X2000 ga kopen. Maar wat is het verschil tussen dynamisch contrast en het gewonen contrast ? En als ik deze koop kan ik dan ook 1080P draaien met de xbox 360 component (Y,Pb,Pr) of kan dit alleen via HDMI ? Hoop dat iemand het antwoord weet :{

Edit: En dan nog iets want is het verschil tussen een BRAVIA ENGINE en een BRAVIA ENGINE EX ?

Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  4. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt als ik me niet vergis een leentoestel van Samsung:thumbs: (Correct me if i'm wrong)

5. Aquilas

Aquilas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet de Tv gewoon bij mijn winkel afleveren, die zeiden niets van een leentoestel?
    Want de winkel stuurt de TV naar Samsung.. =\

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Meestal van de zelfde beeldformaat als jouw eigen toestel.

Weet niet anders dan dat de monteur ook een leentoestel bij zich heeft.

7. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    In de 900 euro...
    Waarbij de Philips geloof ik, ook 20 euro duurder was.

Geloof 944 euro voor de Philips, en 924 voor de Samsung LE32R71B :) !
    Aantrekkelijker dus om naar Internet Shops te kijken...
    Of via contacten bij Philips, hopelijk goedkoper aan het toestel kunnen komen... :)

8. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    @cube, de enige tv die op dit moment 1080P over component en vga weergeeft is de Samsung LE40F71. De Sony 40W2000 kan alleen maar 1080P aan over HDMI. Maar pin me er niet op vast, weet niet of anderen dit kunnen beamen.

mvg Marc

9. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    weet iemand hoe duur een analoog kabeltje is , ongeveer 15 meter ?

want we nemen nog geen schotel ( i.v.m met allemaal toestanden) en wil wel kanalen op me tv.
    Het is lelijk ,blokkerig , maar beter als niets.
    Zit er ook nog echt kwaliteit tussen bepaalde kabels.?

10. Aquilas

Aquilas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik het goed begrijp komt de monteur dan langs en geeft me zo'n toestel? Dan regel ik het namelijk zelf wel via Samsung, anders zit ik zo lang zonder tV! Dan laat ik die winkel mooi zitten hoor.

11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Voor digitale HDTV gebruik ik een simpele coax-kabel van de Praxis.
    Omdat de afstand meer was dan 10M heb ik eer wel een simpele antenne-versterker tussen gezet.

15m coax-kabel kost ongeveer €7
    Antenne-versterker koste ongeveer € 15
    Beide van het merk Praxis.

Bij veel winkels krijg je namelijk geen leentoestel meer.
    Zou eerst contact opnemen met Samsung en kijken wat voor oplossing zou nu bieden.

12. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0

Die 2 gaat het bij mij ook tussen.. En op kieskeurig krijgt de philips idd een goede beoordeling.. maar pas 4 mensen hebben geoordeeld.. als je leest wat andere er over schrijven is het toch niet altijd even goed.. iemand heeft hem zelf voor die samsung teruggeruild en is daar meer tevreden over.

Lastig lastig.

design vind ik persoonlijk mooier van de samsung (stonden beiden bij de expert)

edit: bij expert was trouwens de le32r72 nou ik de afbeeldingen bekijk.. design daarvan vind ik mooier dan de philips.. van de le3271 niet eigenlijk..

nog lastiger

Laatst bewerkt: 15 nov 2006
  13. Aquilas

Aquilas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een signaalversterker ertussen helpt al een heel eind tegen lelijk beeld... of vind je het überhaupt lelijk via de kabel? Ik vind het wel meevallen op me 26" Samsung uit de R serie ;)

14. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    LE32R71 of de Philips 32PF5331 blijft een lastige keuze...
    Ben er nog altijd niet echt uit...
    Gisteren bij de MM geweest, en beide schermen bekeken :)!

Tjah, kon het er uiteindelijk niet aan af zijn. Philips lijkt matter beeld te geven, en de Samsung wat fellere kleuren volgens mij :)...

Dus wat doen we GEAR? :cool:

Edit:/
    Zie ook deze site... !
    Waar ze de Samsung LE32R71B vergelijken met de Philips 32PF5321 !

Samsung komt dan wel als beste uit de test...
    Dus dan lonkt de Samsung toch weer. Helemaal nu ik hem voor € 864,00 kan ophalen in Bergen op Zoom...

15. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    ja bergen op zoom zou het in dat geval ook voor mij worden.. zei het niet dat de schade aan mijn auto groter is dan verwacht en ik nu zit te twijfelen of ik niet eerst een nieuwe auto ga kopen... in dat geval wacht ik nog een tijdje... weet niemand een actie waar je een hd tv bij een auto krijg? :p

is het enige verschil met de 5321 en 5331 het model trouwens?

16. ThApocalypse

ThApocalypse Final Fantasy

Leuk Bevonden:
    0
    De LE32R71 staat ook bij mij bovenaan mijn lijstje. Vriend van mij heeft hem ook (half jaar geleden ofzo voor bijna 1300 gekocht!) en vind het een erg mooie tv. Ik dacht eerst voor een 26/27 inch te sparen. Maar nu spaar ik wat liever door voor de 32 inch. Zkr alssie voor minder dan 900 te koop is!}:]

zit er veel verschil in de R71 en de S71? Want zie dat de S71 wel wat goedkoper is....

17. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ja,maar we hebben geen digitale tv, maar dat gewone(analoog toch 8) ).
    Ik ga zo wel even naar de bcc , kijken hoeveel ze ervoor vragen stel naaiers daar }:]

18. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee.. maar persoonlijk vind ik het design van de s71 mooier.. maja denk dat de r71 wel wat beter is.. maar verschil kan ik je niet vertellen :p

19. ThApocalypse

ThApocalypse Final Fantasy

Leuk Bevonden:
    0
    maar je bent wel bereid meer te betalen voor de R71 terwijl je het verschil niet weet en de S71 mooier vindt? LogischO-)

;)

20. Reem

Reem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    R71 serie is beter dan S71. S71 is het budget model. R71 heeft betere contrast ratio en een beter paneel en/of betere techniek waardoor hij een beter beeld laat zien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina