1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ON 360

ON 360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gelukt

het is me nu gelukt had hem op cabel staan maar op stb lukte het wel. kan alleen niet geluid regelen alleen zender zappen. heb geluid via optical aangesloten op box setje ipv magere geluid lcd tv en met de afstandbediening van de dcb - 9401r kon ik hiervan wel het geluid regelen

alvast bedankt tot dusver

2. raymond41

raymond41 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik het rood,blauw,groen ook in het kastje van samsung hd tv doen (er zit wel een aansluiting voor en waar kan ik de beeldinstellingen op 720p zetten?
    bedankt alvast

3. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 27S71 met een dcb - 9401r maar hoe kan ik dat dan instellen ?

Waar staat het in het boekje?

4. emusa

emusa 2 B or not 2 B

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag over de LG LCD TV's.

=> Zijn de volgende LG LCD TV's in staat 720p / 1080i weer te geven via de component input? Ik twijfel omdat ik horror verhalen lees over LG schermen die maximaal maximaal 576i signaal accepteren en/of downscalen. Heeft iemand hier voor eens en altijd duidelijkheid over?

LG 32LC2R: http://www.kieskeurig.nl/product/A946ACA50CC91CCDC125713B0046C64D.htm

LG 32LC25R: http://www.kieskeurig.nl/product/766A9AF7C8E50392C1257203004F81B6.htm

LG 32LC3R (van de wehkamp aanbieding): http://www.kieskeurig.nl/product/C69EB8EE165E3DA1C1257203004BA374.htm

Alvast bedankt mensen! \o/

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Schakelaar (stekker achterin de Xbox360) ook op HDTV gezet ????
    Als nu naar Dashboard <> System <>Console Setting.
    Bij Display staat nu ( HDTV Settting) , kies hier 720p of 1080i.

De Samsung hoef je alleen maar op Component te zetten.

Net gekeken naar Charlie and the Chocolate Factory op Film1HD.
    Wat zag dat er mooi uit.

Laatst bewerkt: 19 nov 2006
  6. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik je dan een vraag stellen die ik nog steeds niet goed beantwoord heb gekregen?:
    Wil je de 100Hz. Modus eens uitproberen bij het gamen op de 360 en zeggen of je dan een positief of negatief resultaat krijgt.
    Ook wil ik graag weten waar je hem gekocht hebt, voor hoeveel en of je er tevreden over bent. (ook over de service van de winkel)

Nog even voor de duidelijkheid je moet de 100Hz. functie wel eerst aanzetten (staat standaart uit geloof ik) dit kan gewoon in het normale menu (staat ook in de handleiding van de tv)

(Andere mensen met de LE32M71B mogen ook reageren en hun mening geven, le40m71b is hetzelfde maar dan groter dus mensen met dat type mogen uiteraard ook reageren)

Laatst bewerkt: 20 nov 2006
  7. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik bestel vandaag de Philips 32PF5331 bij Progress! *)
    Levertijd van 1 tot 2 weken. Zolang hij vóór 3 December maar komt is het goed!
    Aangezien we die Zondag namelijk Sinterklaas vieren.
    Wachten is nu nog het moeilijkst. Aangezien ik nu weet dat ik over 2 weken een Flinke LCD tv op mijn kamer heb staan :thumbs:

Nog even over Dolby...
    Deze moet je net zo aansluiten, als nu met mijn gewone TV?
    Werkt nu namelijk perfect, en het lijkt mij dat dat nog altijd zo is ondanks dat ik straks de Xbox 360 via de Component aansluit!

Toch?

@ Emusa

Als je dan toch voor de LG wil gaan...
    Zou ik voor de LG 32LC3R gaan! Zowel zijn prijs en specificaties zijn beter als de andere.
    En daarom dus ook interessanter! :)

8. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Jongens,

Ik wil zonet mijn HDTV aandoen ( samsung le32r71b )
    En zie een aantal vlekken op het scherm zitten.
    Een hele vreemde wazige vlek, en 3 lange strepen die op vingerafdrukken lijken.... Maar ik heb het scherm nooit aangeraakt!!!)

Eerst met de bijgeleverde doek schoonmaken: Geen resultaat.
    Toen met een licht vochtige doek: Geen resultaat.

Waarom heb ik het idee dat dit geen vet vlekken zijn...

Overige info ( als het helpt ): Als de TV aanstaat is er niks van de vlekken te zien..beeld is op die plekken ook niet wazig zoals je bij een vetvlek hebt.

9. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Ow ow.. die ga ik vandaag ophalen. Hoop niet dat er rare plekken opzitten :p En netjes mystery X:thumbs:

10. ON 360

ON 360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    100 hz mode

heb de 100 hz bij gamen zelf nu uit staan vond als hij aan stond namelijk dat ik steeds wat wazigheid bij de bewegingen dus waar hij juist tegen zou helpen toen ik hem uitzette had ik dit niet meer.

gekocht bij budgethouse.nl voor € 1.327,- incl verw bijdrage en daar gaat de € 150,- retour actie van samsung nog af dus € 1.177,-. Ja goede service hoor als er iets is komen ze thuis repareren en 2 jaar garantie. Was alleen wel eind rijden naar emmen maar daar hadden ze hem tenmiste op voorraad want had bij een webwinkel bij mij in de buurt besteld en moest daar al 5 weken wachten en was het zat.

Laatst bewerkt: 20 nov 2006
  11. emusa

emusa 2 B or not 2 B

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, die TV ziet er écht goed uit! En de specs zijn ook erg gunstig (2x HDMI, 8ms, Digital Crystal Clear). Ik ga em zeker es bekijken in de winkel; wellicht ga ik er ook voor!

=> Weet jij of je het geluid van de component kabel kan aansluiten op de TV? Mijn ouders hebben de Philips 32PF9830 en daar kan je het geluid níet aansluiten op de TV; enkel de stekkertjes van het beeld..

12. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg mijn le32m71 vanavond :) review volgt later.!

13. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn Le32R71 paar uurtjes geleden geinstalled enzo.. ziet er rete mooi uit.. vooral xbox en dvd. Mooiste beeld kwam van mijn hd stream via de pc (hd pron gedownload :p) super scherp beeld.. kon de stoppels zien zitten :p

Analoog beeld via de kabel is te doen.. niet geweldig maar zeker niet slecht ( was slecht bij mijn vorige tv.. ff nieuw stekkertje erop gezet en is al stukken beter), misschien zo'n decodertje aanschaffen.

Het geluid las ik wel wat klachten over.. heb deze echter op mijn versterker gezet en geen last van.

Ik ben er in iedersgeval blij mee ;) maja mn oude tv was 15 jaar (erfstuk opa :confused:) .. dus is al snel een update

14. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand nou al of Dynamic Dimming op de 32M71B uit te zetten valt?

15. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    hijs idd mooi, maar er schijnt geen Pixel plus op te zitten maar verder knappe specs voor die prijs maar kwaliteit kan beter

16. raymond41

raymond41 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Melbuuln ik heb de drie kabels in de samsung gedaan maar moet ik de drie normale kabels (geel,Rood,wit) daar ook in doen en toen ik me kabel van de xbox op hd zetten had ik op geen een net beeld komt dat omdat ik iets met het samsung ding moet doen of niet?
    Me tv is HD ready dus daar ligt het niet aan!

17. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0

van de mannen ..??

18. emusa

emusa 2 B or not 2 B

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah, maar pixelplus is vooral voor TV kijken belangrijk; mijn ouders hebben pixelplus2HD op hun ambilight2 philips LCD TV.

Maar let wel; voor je Xbox360 wil je juist geen 'TV-effecten'; het beeld op 720p/1080i is retescherp en wordt enkel vetroebeld door de pixelplus. Maar inderdaad; tis jammer dat het er niet op zit voor het TV kijken. Als je digitale TV neemt zal dit vast al stukken beter zijn dan standaard signaal via de kabel.

Maar daar zit het prijsverschil em ook in he :)

19. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Relaxed om dit te lezen! :)
    Ik had dus ook een erfstuk van de moeder van een vriend van mijn pa! :eek:

In elk geval ook oud ding, wat nu kuren vertoont inverband met uitvallen en andere toestanden...
    Gelukkig dus 3 December hopelijk mijn Philips LCD scherm :thumbs:
    Zal ook vor mij flinke verbetering zijn, aangezien ik dus ook iets ouds gewend ben!

@ Emusa

Ik laat je tegen die tijd wel weten of het de moeite waard is! :D

20. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0

Goede vraag, Daar wil ik graag ook het antwoord op weten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina