1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 9Huntelaar9

9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil een HDTV kopen, maar ik zit te denken aan deze 2
    LG 26lc2r
    Samsung LE26R32
    welke zouden jullie halen? dus welke is beter???

2. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Sharp LC-32GA9e LCD tv gekocht zie :
    http://www.kieskeurig.nl/product/4DF7AAB754E96295C125712B004FE9B9.htm

Ik ben echt een leek in deze dingen, maar kan ik hiermee met HD kwaliteit spelen, heb laatst wat met kabeltjes zitten kloten maar het is me niet gelukt.
    Volgens mij is het makkelijkste voor mij een HDMI kabel, maar die kon ik niet vinden, zijn die er wel of komen die nog??

3. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk de knoop doorgehakt en een 40" LCDTV gekocht. Het is de Sony KDL-40V2000 geworden.. Wat een scherm! Heb hem naast wat Samsung schermen getest in ongeveer dezelfde prijsklasse maar de Sony stak er met kop en schouders bovenuit. De kleuren zijn echt ongelofelijk en het beeld is over het algemeen veel helderder en scherper. Echt een vet apparaat.

De foto's lijken eigenlijk echt nergens op, dus bij deze nodig ik jullie allemaal uit om hem in het echt te komen bekwijlen. 8) :9 Nu eindelijk is mijn slaapkamer bioscoop compleet.. Gears of War in HD op een 102cm scherm en met Dolby Digital is echt better than heaven. :thumbs:

4. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    haha better than heaven:D die logitech setje heb ik ook, maar wat ik wou vragen zou het kwalitatief uit maken of ik een microsoft hdtv kabel koopt of een goedkopere andere ?

5. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf een andere (lees: goedkopere) kabel gekocht en het beeld is volgens mij zelfs beter dan met de Microsoft Component kabel..

6. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    zo een van joytech ofzo ?

7. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof dat het Snakebyte was ofzo..

8. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    kheb die 32A10 bekeken, zelfde design, echt heel mooi ding, alleen hij had bepaalde specificaties niet die mischien jij wel hebt, daarom ben ik denk ik afgehaakt voor de Sony, maar mooie aankoop, staat hij precies naast je bed??(dat witte ding)

9. AQuila

AQuila Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    scheelt dat dus echt? misschien ook maar eens voor een andere kabel kijken.

10. emusa

emusa 2 B or not 2 B

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag langs de Maxwell geweest, waar de Philips 32PF5331 stond. Ik was blown away! Prachtig design & de beeldkwaliteit was zelfs met normale kabelTV érg goed. Hij stond naast een veel duurder ambilight Philips model & ik vond het verschil in beeldkwaliteit te verwaarlozen. De TV was daar bij de Maxwell wel een stuk duurder dan via webshops. Ik ben van plan em bij Progress te bestellen (daar heb je 2 jaar garantie ipv 1, bij de prijs inbegrepen).

Laat me aub nog wel effe weten hoe die bevalt MYSTERY X! Ik zal em namelijk pas na 5 december bestellen. Je kan me er ook over mailen op basdolmans@home.nl.

Bedankt kerel!
    grz Bas

11. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    @ Emusa

We houden contact :)!
    Hij is nu ook besteld bij Progress, en heeft een levertijd van 1 tot 2 weken!
    Hopen dus dat hij vóór Zondag 3 December binnen is, aangezien we hier dan thuis Sinterklaas vieren!

Ik zal je dan natuurlijk laten weten, of de Philips netjes is afgeleverd en of het de kwaliteit is die ik had verwacht! :)
    Maar ik heb hem inderdaad ook verschillende keren gezien, in verschillende shops. En ben het helemaal met je eens dat het een heerlijk ding is!
    Hopelijk hier straks op mijn kamer ook :cool:!

Het wachten is in elk geval nu erg vervelend. Gewoon nog ander halve week voordat het feest kan losbarsten.
    Tegen die tijd nog altijd op mijn oude Philips tv aant spelen, waarbij ik continue de kleuren opnieuw kan instellen... :9

Wordt straks ook wennen, om de TV aan te zetten en gewoon gelijk te kunnen gamen!

12. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Design is iets anders en hij heeft de huidige Bravia engine en Live Color Creation niet.. En dat maakt mijn TV juist zo speciaal. :9

Hij staat idd aan m'n voeteneind.:D

13. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    tv ziet er met die speakers eronder achter het zwarte spulletje erg strak uit maar hij's wel duur vergeleken met anderen, hoeveel had je hem voor??

14. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me ff de regel van afstand van hd-tv heven ik kan hem nergens meer vinden want ik il wil een 26inch scherm kopen maar it maar op 1.5m afstand dus ik twijfel of dit te dicht bij is.

15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De aanbevolen afstand ten opzichte van de grootte van het scherm:
    * schermen van 50-69 cm (20-27 inch) zijn geschikt voor een afstand van 76 cm tot 1.50 meter
    * schermen 81-94 cm (32-37 inch) moeten op een afstand staan van 1.80 tot 2.40 meter
    * schermen 107-117 cm (42-46 inch) hebben 3 tot 4.25 meter kijkafstand nodig
    * scherm van 127 cm of groter (50 inch) kunnen het beste op een afstand staan van 3.65 tot 4.80 meter
    * scherm van 155 cm of groter (vanaf 61 inch) moet minstens op 4.50 meter van de bank staan.

16. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt voor de info:thumbs:

17. Aquilas

Aquilas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je HDTV bedoelt, want op een 26" is gewone kabel TV (dus non-HDTV) op 1 meter afstand niet mooi hoor.

18. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik had het over een hd-tv maar dat zei ik al in mn eerste post:b:

19. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
  20. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ging er ook vanuit dat het op HDTV ging.

Als ik op een ½m van mijn 32" af zit en kijk naar een HD-uitzending , dan is het beeld net zo scherp als op 2½m
    Maar bij analoge tv moet je weer zover mogelijk van het scherm zitten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina