1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franzzz

    Franzzz Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de verschillende series van samsung, op het moment is de "S" de instap, dat was voorheen de "T". De "R" is zeg maar de middenmoot en de "M" of "N" zijn de betere series.
     
  2. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Franzzz

    Franzzz Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    1366 X 768 kan prima, de meeste mensen denken slim af te zijn om een hd-ready lcd te kopen die precies de exacte resolutie heeft van 1280X720, zodat hij niet hoeft te rekenen en dus beter zou zijn, dit gaat echter niet op. Als je een scherm hebt wat 1280X720 is en je voert hem 720P(1280X720)dan wordt er alsnog gerekend, maw. het rekenen blijf je houden, je kunt uiteraard wel proberen om het rekenwerk te beperken. Ook maakt het dan niet veel uit of je het als analoog component video aanbiedt of als HDMI, beide hebben voordelen/nadelen.
     
  4. Franzzz

    Franzzz Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Knappe lcd en redelijke tuner. Met een xbox360 erop of een hd-decoder is het gewoon super strak. Is samen met de T51 van samsung de hardloper van 2006 geweest.
     
  5. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey Chosen NL, ik heb nog een 26r71 voor je staan. Ik vraag iets meer dan 550 euro maar voor 75 euro meer mag je de tv en nog 3 spellen hebben.

    Neem maar even contact met me op.

    PS. Sorry voor de post maar nu heb ik pas gevonden hoe ik een privebericht moet sturen

    Greetings AapVader
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2006
  6. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van deze lcd dan? 42" full HD 1920*1280 en nog geen €1500:

    [​IMG]
     
  7. lodewijk

    lodewijk Master bitch

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    te sexy, te duur
     
  8. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het opzich wel een mooi design.. alleen die balk (box?) onder het scherm vind ik niks... is tie afhaalbaar? Nog nooit van het merk gehoord trouwens.. maja dat zegt niet veel.

    Verder had ik nog een vraagje.. ik heb de samsung le32R71 en ben daar zeer tevreden over.. alleen ik las dat het mogelijk was hem wat sneller de laten zappen (want dat gaat wel tergend langzaam). Kan het alleen niet vinden hoe ik dat moet doen.. weet iemand dat hier?
     
  9. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    @gear:

    dit haalde ik van tweakers:

     
  10. AFCA

    AFCA Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 30 nov 2006
  11. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks @ bianconero... maar weet jij of iemand anders toevallig de toetsencombinatie om in het service menu te komen?
     
  12. ChOsEn NL

    ChOsEn NL damm

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
     
  13. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je precies met een HD decoder? Een DVD speler met ingebouwde decoder?
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    En HD-decoder is gewoon een kastje dat HD signalen binnenhaalt en die naar je HDTV stuurt.
     
  15. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het al vaker langs zien komen, maar nog geen duidelijk antwoord op deze vraag:

    Ik heb de Samsung LE27S71 en nu valt mij op dat het lampje die ook flikkert als je bijv. volume harder zet, wel wat vaker flikkert terwijl ik niks doen.
    Als ik hem aan doen knippert hij een keer of 3 en gaat dan uit, maar soms flikkert hij gewoon terwijl ik helemaal geen signaal verstuur. Weet iemand wat dit is en of dit erg is?
     
  16. PmH

    PmH Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ik de enige was die dit had, niet dus 8) . Ik weet niet precies waar dit aan ligt het lijkt me niet schadelijk voor de t.v of zo (Moet je je hand er eens voor houden, probleem opgelost :+ )
     
  17. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Maarre hoe kom je nou in het service menu bij de le32r71?
     
  18. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Of t is dan de licht sensor of hij reageert op andere dingen die signalen verzenden. Ik heb hier meerdere afstandsbedieningen en wirless keyboard en muis, mssn dat dit iets ermee te maken heeft.
     
  19. Reem

    Reem Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanuit standby: Info -> Menu -> Mute -> Power On drukken.
     
  20. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina