1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik gewoon een scart blokje waarmee je kan switchen tussen signaal in en uit:
    [​IMG]
     
  2. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    Chowmin, ben je nog steeds tevreden over je 5331 met je xbox 360, ga hem waarschijnlijk halen vanwege goede specs. en mooie prijs (Blok --> 900 euries!!) picture in picture is enigste wat ze niet hebben maar gebruik je toch nooit, picture en tekst hebben ze gelukkig wel
     
  3. dannynima

    dannynima Guest

    Hallo mensen,

    Heb een belangrijke vraag,

    Ben nu een beetje met de instellingen aan het kloten op de consolesettings van mn 360 bij display.
    Heb een 32LC25R maar heb nog geen HD componentkabel( die hebk morgen pas), nu was ik aan het kloten met PAL 50 en PAL60.
    Volgens mij is PAL60 beter, maar alsk PAL50 doe dan vindk de menu's veel scherper :confused: .
    En weet iemand een site waar afbeeldingen staan waarop een xbox360 is aangesloten via component, en afbeeldingen van een 360 dia aangesloten zijn via normale scart?

    Alvast bedankt
     
  4. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Das een mooi ding ja :) Offie ook daadwerkelijk 1080p kan weergeven (1080i sowieso) is nog maar de vraag maar verders uitstekende specs en grootte !
     
  6. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag eindelijk mijn HD(ready)tv gekocht _O_

    Samsung LE27S71B, ben er blij mee.
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Waar?! En voor hoeveel?
    Deze Tv wil ik namelijk ook met Sinterklaas aanschaffen! :)

    Heb je foto's, en misschien een korte review?
    Oftewel, is het wat je ervan verwacht had?
     
  8. hankie123

    hankie123 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de le40f71 nu week in huis en hij kan 1080p weergeven via vga comp en hdmi.

    vooral via vga is wel mooi aangezien ik hem ook als pc monitor gebruik en zo een haarscherp beeld heb via pc.
    ook de game modus is erg makkelijk, spelen op 360 is zo wel erg mooi.
    beeld is ook mooier dan de benq dv3750 die ik ook nog heb ,heb ze allebei getest op zelfde beeldinstellingen {1080i en 720p}om zo een beetje te vergelijken.

    het geluid van de samsung is echter erbarmelijk slecht,er komt geluid uit maar verwacht er niks van,een extra audio setje erachter is dan ook eigenlijk nodig om fatsoenlijk geluid te krijgen.

    verder ben ik er prima over te spreken.
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsie daadwerkelijk 1080p kan weergeven is dat idd zeer netjes :)
    Ik zou ook voor diezelfde TV gegaan zijn als het hele computergebeuren van mij niet door was gegaan, maar ik heb een Samsung SyncMaster 244T....een 24 inch breedbeeldmonitor die ook 1080p kan weergeven dus ik ben wel tevreden zo :b: Voor PC gebruik zie ik mezelf ook niet achter een 40 inch scherm zitten eerlijk gezegd 8) Maar das persoonlijk :)
     
  10. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Pics please! \o/

    En gefeliciteert!_O_
     
  11. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen ophalen , levertijd viel mee. Zondag besteld , niet op voorraad en kan hem morgen ophalen. :thumbs:
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Oftewel, dus morgen of overmogen ook een Reviewtje!
    Zolang je verschil ziet tussen je oude Tv en deze wanneer je op je Xbox 360 speelt is het in elk geval goed... :cool:

    Waar heb je hem nu gehaald, en voor welke prijs?
     
  13. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm mooi toestel die le40f71... Weet iemand of dat ding ook bij de Mediamarkt te koop is?
     
  14. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Gehaald bij de plaatselijke computerboer voor 647 .

    Speel nu op een TFT scherm :+
     
  15. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: zo goedkoop in de winkel? Zou ook zo goedkoop zijn bij de Its of Radio modern?
     
  16. dannynima

    dannynima Guest

    Hej mensen,

    Weten jullie wat beter beeld geeft voor een LCD met een xbox360? PAL 50 of PAL 60? Heb nog geen componentkabel.
    Want mij lijkt PAL 60 beter maar alsk PAL 50 doe is het menu van de 360 veel scherper....

    alvast bedankt,

    Greetz
     
  17. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    60 zou beter moeten aanvoelen voor je ogen, maarja dat is een mening. Kijk voor jezelf wat je fijn vindt!
     
  18. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al een geruime tijd op zoek naar een HDTV, nu heb ik mijn keus ongeveer tot 2 kunnen verlagen, namelijk de Samsung LE26R71B klik en de Panasonic TX-26LX60F...en klik.

    Ik heb, behalve het prijsverschil op kieskeurig niet echt een specifiek verschil kunnen vinden... Alleen in de reviews wordt aangegeven dat het geluid veel beter is bij de panasonic. Welke TV is volgens jullie de betere koop, of zijn er nog meer verschillen tussen de Samsung en de Panasonic ? Het scheelt een 50 euro maar dat is voor mij niet echt een probleem als de ene TV echt 'beter' is.

    Graag een advies... :)
     
  19. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor de Samsung gaan, die vind ik er beter uit zien. En geluid tja... speel je dvd's en games nog af via de boxen van je tv? Anders moet je eens gaan sparen voor goede boxen met 5.1.
     
  20. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, ik weet het niet hoor, 5.1 op een normale slaapkamer ? Bovendien, tvprogrammas ondersteunen toch meestal geen 5.1, en dat geluid lijkt me ook wel belangrijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina