1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Brengt de 32R71 dan zoveel extra dan het die 150 euro waard is?

    Ik zat ook te twijfelen tussen de R32 en de S71 maar ik kan zo weinig vinden over de R32. Ook zie ik dat in de winkel de R32 zo'n 100 euro goedkoper is en dat de twee modellen op internet ongeveer even duur zijn. Welke moet ik nemen van de drie?
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2006
  2. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hij heeft een Beter Paneel en een betere Contrast ratio.
    Verdere verschillen zie ik zo snel niet maar Als je de S71 en R71 in de winkel zou vergelijken zul je waarschijnlijk wel zien dat de R71 beter is.

    Ikzelf ging voor de R71 maar ik kies toch voor de N71 omdat die nog mooier beeld geeft (en ik het design van de N71 ook mooier vind) Nu is het wel in mijn voordeel dat ik er het geld ook voor heb. (Ik zeg niet dat jij dat niet hebt.)

    En welke van de 3 die jij noemt je moet nemen is natuurlijk een persoonsgebonde keuze, Ik zou voor de R71 gaan.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2006
  3. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Het blijft lastig, het geld is op zich geen probleem maar ik wil wel gewoon goed afwegen of het die 150 euro extra waard is voor een beter contrast. Ik denk dat ik met 3000:1 wel tevreden bent, anderen hier nog een mening over?

    En Sander waarom raad je de R32R32 aan?
     
  4. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    De le32R32 bedoel je?

    Nou die raad ik niet aan,
    Maar omdat jij het erover had dat je de le32s71 wilt gaan kopen dacht ik dan wijs ik je er even op dat de 32r32 ook bestaat en dat je daar ook naar kunt kijken.

    Echt aanraden aan je doe ik de R71
     
  5. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier zelf ook een LE32S71 staan omdat ik het extra geld er niet voor over heb. Ik heb de S en de R serie wel uitgebreid vergeleken, met zowel analoog als digitaal signaal en ik vond niet genoeg verschillen om meer te gaan betalen. (En ik vind de S serie er persoonlijk mooier uitzien):)
     
  6. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Net dat duwtje in de rug dat ik nodig had, thanx \o/ :thumbs:
     
  7. ON 360

    ON 360 Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0

    bedankt klopt idd nadat ik volume omhoog heb gedaan is hij niet meer uit geweest
    :thumbs: bedankt Franszzz_O_
     
  8. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 HDTV's op t oog. Alleen zou ik echt niet weten wat het verschil nu toch is.

    het zijn de:

    -Samsung LE32S71 , naar deze HDTV gaat op dit moment mn voorkeur,aangezien deze goedkoper is.

    -Samsung LE32R71

    Welke van de twee geeft een mooiere weergave? en kan ik op beiden alles aansluiten? dus xbox360, dvd-speler, externe geluidsinstallaties? Vind het vooral belangrijk wanneer dit allemaal tegelijk kan!

    kan iemand mij dus helpen?

    :D
     
  9. Vleesch

    Vleesch Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in blijde verwachting van mijn Samsung LE32M71B. Ik lees hier en daar een paar negatieve reactie over de 100Hz technologie die dit toestel aan boord heeft, maar ik heb toch voor deze gekozen omdat het nooit slechter kan zijn en je kan het altijd nog uitzetten.

    Ik kan niet wachten tot ik over mijn nieuwe beeldscherm heen kan kwijlen, gelukkig wordt er een poets doekje bijgelevert.
     
  10. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    De LE32R71 zou de beste weergave hebben, ik heb extra geld er niet voor over. (Zoals ik eerder al zei) ze hebben beide dezelfde aansluitingen: 1x HDMI, 2x Scart (Waarvan 1 RGB), 1x component, 1x VGA met audio, 1x composiet en natuurlijk een ingang voor analoog kabel tv. Verder beschikken ze over een stereo uitgang en een koptelefoon uitgang.
     
  11. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm..de Samsung LE32S71 is wel een mooie om mee te beginnen dacht ik zo!
     
  12. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond ik ook;)
     
  13. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    toch krijg ik wel mn bedenkingen wanneer ik reacties lees op sites als tweakers en prijsvergelijk etc.

    die mensen klagen dan vooral over korrelig beeld en dat deze tv de grijstinten of grauwe tinten in een film weergeeft als zwart! Alsof hij niet alle kleuren aan kan zeg maar. dat het geluid niet perfect is klink logisch, op zo'n scherm moet je wel een mooie homecinema set op aan sluiten.
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina