1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook niet aan te raden;)

    Dus toch wel voor de R serie gegaan:) Zal je echt veel plezier aan beleven, mooi scherm:b:
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  2. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    en gaat het bv wel beter op een 27inch?
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ben benieuwd! _O_
    Mocht je wat foto's kunnen posten? Graag!

    Ook een korte review of impressie van de Tv zou prettig zijn...
     
  4. Eelceau

    Eelceau Chilled Beer

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  5. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  6. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee die is er ook niet echt voor bedoeld.. Als je een scherm wilt om gewoon mee te internetten en tekstverwerken enzo zou ik niet opzoek gaan naar een hdtv.. hou het dan gewoon bij een tft'tje:)


    Weet iemand hier btw wanneer de stand alone HD-DVDspelers hier op de markt komen?
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  7. Eelceau

    Eelceau Chilled Beer

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een S. Kwalitatief minder dus. En sowieso ben ik student en kan ik niet honderd meter ervan af zitten dus 37" was wel beetje het max. Maar doe wat je niet laten kan ;)
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  8. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Wist niet of je ze in een winkel had vergeleken... Maar opzich is 37" ook voor mij meer dan voldoende... Is tenslotte toch 94cm beelddiagonaal.
     
  9. Eelceau

    Eelceau Chilled Beer

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Grootste voordeel van de R is dat de kleuren beter zijn. Contrast verhouding ligt ook 2000 hoger dan de S, namelijk 5000:1 tegenover 3000:1. Zwart is dus bijvoorbeelde zwarter op de R en dat vind ik wat belangrijker dan die paar cm erbij.
     
  10. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergis je niet in Dynamische contrastwaardes, als ik R en S vergelijk op de russische samsung sites hebben ze in normale omstandigheden toch gelijke contrast waardes, in dynamische modus zal je wel menig verschil zien tussen R en S gezien contrast waardes..

    R Specs @ контрастность =1:1000

    S Specs @ контрастность =1:1000
     
  11. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja .. foto's komen nog wel nu is het donker enzo.

    Korte impressie van de TV : Erg mooi design . Ik had gelijk mijn 360 aangesloten via scart , omdat je op de VGA geen Xbox kunt aansluiten . En even een film afgespeeld ( Over the Hedge retail ) en het beeld was erg strak en mooi. Ik heb nog geen games gespeeld vanwege de scart . Morgen maar even een component kabel halen. Dus dat komt later . TV kijken doe ik digitaal dus dat is ook lekker scherp . Verder vind ik de TV lekker groot , ik dacht eerst 27" is niet echt supergroot maar dat valt reuze mee :) . Conclusie een erg goede TV voor een erg leuke prijs . Later dus nog foto's en mijn mening over xboxen op de LE27S71B.
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het beeld met de HD-decoder ziet er veel beter uit dan met mijn oude Panasonic TU-DC40RD.
    Als ik de Panasonic aansluit op mijn Beeldbuis tv dan ziet het beeld er prachtig uit.
    Maar bij de LE32R71B is het beeld niet om aan te zien.

    Zal vanavond ook kijken wat het beeld is als ik de HD-decoder via de Scart op de LCD aansluit.
     
  13. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    hoe werkt nou dat hele digitale tv?
    We zitten zelf bij chello, maar omdat me pa chello troep vind :9 , wilt hij gewoon een normale schotel op dak , zou dat kunnen ?
     
  14. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vader is een zeer wijs man:thumbs:
     
  15. Eelceau

    Eelceau Chilled Beer

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de static contrast ratio moet je ook helemaal niet naar kijken, want dat is helemaal niet belangrijk bij zo'n scherm aangezien het bij bijna alle LCD's gelijk is. Het gaat om de dynamische contrast ratio omdat die verteld hoe sterk het beeldscherm de uiterste lichtwaarde (donker tot licht) kan weergeven en dan heb ik liever eentje met 5000:1 dan 3000:1.
     
  16. dannynima

    dannynima Guest

    Hallo,

    Heb een belangrijk vraagje namelijk:
    Heb hier een LCD op mn slaapkamer staan, maar wil er graag digitale televisie op ontvangen.Op dit moment ontvang ik gewoon via kabel normale televisie kanalen.Beneden hebben we UPC digitale televisie.
    Kan ik hier boven ook digitale zenders ontvangen?
    Alvast bedankt

    Greetz
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Toch belachelijk dat wij Tukkers HDTV hebben en het gigantische UPC heeft opstart problemen.
    Opstart problemen is ook niet waar , ze hebben het nooit werkende gekregen.

    Kijk al sinds de WK naar HDTV \o/

    Bij @Home kan ik een 2e decoder + smartcard erbij kopen.
    Het abonnenment voor de 1e decoder is € 8,85 en voor de 2e is het € 4 extra.

    Kijk eens op de site van UPC/Chello wat bij hun de kosten zijn !!
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  18. dannynima

    dannynima Guest

    Bij @Home kan ik een 2e decoder + smartcard erbij kopen.
    Het abonnenment voor de 1e decoder is € 8,85 en voor de 2e is het € 4 extra.

    Kijk eens op de site van UPC/Chello wat bij hun de kosten zijn !!

    Bij UPC lukt het niet :mad: k*t

    Meerdere televisies aan te sluiten


    zie hieronder


    Is het mogelijk meerdere TV's op de UPC MediaBox aan te sluiten en daarop UPC Digital TV te ontvangen?


    Nee, via de UPC MediaBox is het niet mogelijk om een tweede aangesloten TV te voorzien van het digitale TV aanbod. Het analoge kabeltelevisie signaal wordt wel gewoon doorgegeven via de RF Out uitgang van de UPC MediaBox en via deze uitgang kunt u (indien gewenst) meerdere TV aansluitingen van het analoge TV signaal voorzien.
    Voor een optimaal signaal op zowel de MediaBox als de andere TV's in huis is het wel belangrijk dat u deze op de juiste wijze aansluit. De beste oplossing is om het analoge signaal naar de andere TV's te splitsen na de MediaBox. Hiervoor kunt u het signaal van de RF out gebruiken. Wanneer u het signaal wel vóór de MediaBox wilt splitsen, bijvoorbeeld in de meterkast, is het belangrijk dat u hiervoor een retourgeschikte signaalversterker gebruikt. Hebt u deze niet of twijfelt u of uw signaalversterker wel retourgeschikt is, neemt u dan contact op met Customer Service 0900-1580 (€ 0,10 p/min)


    Zijn er nog andere mogelijkheden? Greetz
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  20. dannynima

    dannynima Guest

    @Melbuul, bedankt voor je hulp *)

    Goede informatie en nieuws, hopelijk komen er dan meerdere kastje die je in huis kan aansluiten zodat je boven en beneden Digitaal TV hebt.

    Nog bedankt he
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina