Ik heb geen afhaal adressen van internetwinkels bij mij in de buurt en omdat ik geen gedoe wil met terug opsturen als er wat mis is haal ik hem liever bij een winkel in mijn dorp/stad(HeerHugoWaard) of ergens in de buurt(Almaar)
Hier in HHW ken ik maar 2 betrouwbare winkels Expert en Scheer&Foppen maar daar vind ik de N71 te duur.(1399,-
Als 1 van de 2 de N71 wil leveren voor 1199 dan haal ik hem bij hun anders kijk ik wel in Alkmaar.
Dat ik een le32N71b wil staat al min of meer vast.
(ik wil hem eerst nog eens echt goed kunne n bekijken in een winkel)
En Franzzz ik hoor het graag van je of S&F de 32N71 voor 1199 wil/mag leveren.
(waar hebben ze die naam: Scheer & Foppen toch vandaan gehaald?)
En de 'Game Mode' Schakeld een aantal beeldvebeterings technieken (die toch al niets kunnen doen als je de 360 op HD draait) uit waardoor de TV minder hoeft te rekenen en dus sneller het beeld verwerkt. (ter voorkoming van HD TV Lag.)
Ook past de Game Mode de helderheid en nog een aantal andere dingen aan.
En Flamingo, Ik ben al ruim een maand bezig een keus te maken.
Eerst wou ik de 32R71 kopen toen kwam ik de M71 en N71 tegen, Later kwam ik erachter dat die 100Hz. modus op de M71 helemaal geen beter beeld gaf met de xbox360 (slechter zelfs) En dat de N71 een groter kleurberijk had.
Toen ging het tussen de R71 en N71 en neigde ik naar de R71 omdat die goedkoper was en ik niet inzag wat je met meer kleurberijk moest.
Eind vorige week heb ik de R71 en N71 zien spelen en ben ik me echt gaan richten op de N71 (waarvan ik ook het design mooier vind)
En nu zoek ik de N71 voor een mooie prijs (1199,- min nog eens 140,- met de actie van samsung, moet ik wel voor 31 december bestellen en kopen)
En de N71 heeft GEEN 100Hz. al zegt samsung van wel op samsung.nl en veel winkelpersoneel ook. (op samsung.de is te zien dat de N71 geen 100Hz. heeft.) De N71 heeft een groter kleurberijk dan de M71 en dat is het verschil tussen de 2 (en ook het design van de voet.)
Laatst bewerkt: 4 dec 2006