snik... de lcd tv is weg, net even crt weer aangesloten analoog was weer toppie haha
. Vond vooral voetbal kijken op de lcd erg slecht en wat enkele kanalen.
Ik ging even gow,pgr3 en serie lost testen. Ik dacht bij GOW waar the heck zijn me kleuren heen, zo grijs en grouw was het nu. Bij PGR was het spetterende er ook af. Nou weet ik niet of component het beste beeld geeft voor de 360. Ik moet wel toegeven dat ik het verschil lcd vs crt groter had verwacht.
Serie lost was niet veel minder mooi dan op de lcd, ik moet wel zeggen dat ik het lastig te beoordelen vond. Zou het met een upscalende dvdspeler het er beter uitzien dan via de 360, die gaf 582p aan via de 360?
Nou weet ik niet wat het contrast is van de jvc, maar ik had af en toe bij donkere beelden (bij de film blade
dat het gezicht in de donkere gedeeltes lastig te zien was.
Ik mis het scherm wel, op mijn kleine tv kijken sucks. Eigenlijk spreekt het analoge beeld mij tegen, maar de verkoper vertelde dat de kans groot is dat we in nuenen ergens komende zomer HD tv zouden krijgen (ik weet niet of dat een landelijk iets is of weer een project in het dorp).
Nu maar wachten wanneer expert mij de tweede test tv wil brengen.
Blijft een lastige keuze nog steeds...
@lord sander: 4launch heb ik ooit een mp4 speler besteld, zo'n 2-3 jaar terug. Service was kwa leveren en betalen prima, ik heb ze verder nooit meer gebeld oid want het apparaat werkt gelukkig nog.
Klik om te vergroten...