1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat mensen zich tegenwoordig meer gek laten maken door cijfertjes en "termen" ipv dat ze zelf kijken wat het mooiste is om te zien....

Vroeger had je pas een echt goede tv als je 100 Hertz had en keken veel mensen niet verder naar de kwaliteit.
    Nu moet het op zn minst HD Ready zijn of nog liever "Full HD" en men kijkt niet naar overige belangrijke zaken (hier op het forum gelukkig wel maar ik bedoel meer "Jan met de pet".

Die mensen zitten dadelijk thuis met een knallende tv die er niet uitziet omdat ze er geen fatsoenlijk signaal op krijgen.... ( "hu, moet ik dan een ander kastje kopen..."? of "hu, een andere kabel?? Waarom, die tv is toch HD Ready....."??).

Ach tja, leuke hobby zo ;)

2. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    iedereen hierro gaat zowat voor de samsung, aantrekkelijke prijs neem ik aan, maar hun designs vind ik trouwens niet eens zo mooi, alleen die M en de N-serie (met die glas, maar ook met die 'metalen' rand aan de onderkant maar dan niet die in een driehoekige vorm (R-serie??)) zijn mooi kwa design naar mijn mening

heeft iemand Philips tv's aangeschaft tijdens Ambilight week??

3. LordTeddybeer

LordTeddybeer Happy Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen vanavond van 8 tot 10 bij elke mediamarkt, de samsung LE26R32 voor 499, weet niet of het wat is maar volgens mij het een hdready.

Zie: www.mediamarkt.nl

4. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    k was gister in de mediamarkt daar zag k dus een samsung HD decoder (andere als in de openingspost) koste 199 was zilver type vergete te onthoude :p maar k heb geen digitale tv kan k hem dan wel of niet gebruike zelf denk k van niet maar k hoorde ergens dat t wel kon dus vraag k t nog maar ff voor de zekerheid

5. Smoby NL

Smoby NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    citaat:
    LordTeddybeer
    Happy Gamer

Gamertag: Lord Teddybeer
    [Toevoegen] [Sturen] Alleen vanavond van 8 tot 10 bij elke mediamarkt, de samsung LE26R32 voor 499, weet niet of het wat is maar volgens mij het een hdready.

Zie: www.mediamarkt.nl

ik ben van plan deze te kopen heeft iemand missch screens van deze tv aangesloten op 360

6. TB__

TB__ .....

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand toevallig wat plaatjes van samsung LE26R32 met xbox360??

7. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit dus ook te twijfelen tussen de LE26R32, de LE27S71B en de Philips PF3321?

Iemand aub ervaringen?

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Eehm ik ga nu ff info zoeken.

HIer wat info:
    66 Cm HD Ready Breedbeeld LCD
    A2/Nicam Stereo geluidsweergave
    Teletekst met geheugen voor 10 pagina's
    Automatische volumeregeling
    Auto uitschakeling bij geen signaal
    HDMi- en Scartaansluiting
    Aansluiting voor hoofdtelefoon
    Afstandsbediening
    a2 nicam 2x5 watt
    intelligent image control
    pip en dubbelscherm
    hxbxd 53,9x66,2x20,6

Normaal kost hij 599 euro dus dat is 100 euro korting :)
    Bij de micro electro kost hij op het moment 649 euro :)

Laatst bewerkt: 20 dec 2006
  9. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wie o wie helpt mij?!

check: http://www.kieskeurig.nl/nl/product...713A004D8DC6~4DDFD0F97469AD42C12571A10050D957

Ik twijfel tussen deze Samsungs.
    LE-26R32B
    LE-26R71B
    LE-26R72B
    LE-27S71B

Mijn vraag of iemand van jullie dit rijtje op volgorde kan zetten van 1 t/m 4. Ik lees namelijk dat de R-serie weer betere onderdelen heeft en je het dynamic contrast kunt uitschakelen. Ik zie door de bomen het bos niet meer, ik wil erop gamen met de Xbox 360 en dus wil ik het beste beeld. En kan iemand me dan ook vertellen waarom ze een tv nr. 1 vinden en waarom nr. 2. (keuze 3 en 4 doen er niet zo toe).

Twijfel namelijk zelf ook nu na van alles gelezen te hebben. Op papier is die 27S goed. Maar het zou wel eens zo kunnen zijn dat doordat de R-serie beter is ik beter voor de 26R71 of 26R72 kan gaan!?

Alvast bedankt mensen,

10. double u 2

double u 2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit is ook weer zoiets. ik heb nou de 26r71B ben er zeer tevreden mee. zit af en toe nog wel met de instellingen te klooien maar ja. waarom zou je dat service menu ingaan en dat dynamic gebeuren uitzetten?? het zit er toch niks voor niks op? dynamic past toch zelf de donkere kleuren aan toch?? ik weet het ook niet eens.

11. ThApocalypse

ThApocalypse Final Fantasy

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga de LE26R32 denk ik halen bij de mediamarkt. Is niet de beste keus, maar voor dat geld en de tegoedbon die ik nog heb kan ik hem niet laten staan.\o/

12. ThApocalypse

ThApocalypse Final Fantasy

Leuk Bevonden:
    0
    geen component aansluiting?

13. ShinjiNL

ShinjiNL -

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn xbox aangesloten op de LE26R72, maar ik vind het beeld niet erg lekker, heb hem gewoon via de normale scart aangesloten. Kan het hier mss aan liggen dat ik geen advanced scart heb..

p.s nog ff sparen voor 360 dus daarom nog normale xbox war

opgelost: Game Modus helpt heel veel:p..

14. wiebe87

wiebe87 Xdicted

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niet altijd het geval.....dat R beter is dan S

ben vandaag even bij ITS gaan kijken:
    daar hadden ze 2 lcd's die waar mijn interesse naar uit ging

- Samsung LE32S71B= 899,99 3000:1
    - Samsung LE32R32B= 799,99 2000:1

Meteen dacht ik dat dit prijsverschil van 100 euro nooit kon kloppen, aangezien de R versie normaliter gezien beter is!
    Echter klopte dit wel. Het verschil zit em namelijk in het contrast. De S versie heeft een veel betere contrastverhouding, wat voor heldere en scherpere beelden zorgt.

De zogenaamde ''betere R-versie'' had dus minder contrastratio en was daardoor bij snelle overschakelende beelden iets korreliger. Dit valt eigenlijk niet op, maar wanneer je er sterk op let zie je het toch wel.

Nu ben ik zelf ook aan het twijfelen geslagen. Welke van deze 2 schitterende tvs zal ik toch gaan aanschaffen....

p.s.: op deze tv's draaide ze in de its zogenoemde hd-demos. Het is toch zeker wel te hopen dat mn tv net zo scherp is bij een dvdtje thuis als het demo'tje wat ze constant in de winkel afspelen.

gegroet!:b:

15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Samsung heeft maar 1 HD-decoder namelijk de DCB-H360R.
    Deze is verkrijgbaar in 2 kleuren ( Zwart en Zilver ).

Als je geen digitale tv hebt (@Home , Casema) dan heb je helaas ook niets aan de HD-decoder.

Techisch zijn de R71B , R72B , R71W (32" ) en R75B (32") helemaal gelijk aan elkaar.
    Het enige verschil zit in de kleuren van de behuizing.

R71B= Zwart Hoogglans en een Blauwe streep onder de LCD.
    R72B= Zwart Hoogglans en een Zilveren streep onder de LCD ( Ook de standbye knop is anders ).
    R71W= Witte behuizing en een Rode streep onder de LCD.
    R75W= Geheel Zwarte behuizing ( Nog niet in Nederland tekoop ).

Het is een persoonlijke keuze voor welke kleur behuizing je gaat.

16. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt een HDTV en je sluit je Xbox 360 op scart aan :eek: , FOEI :9
    Gebruik de Componenten kabel voor HD beeld :b:

17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Beter lezen.
    Hij heeft een Xbox en geen Xbox360.

Gebruik je de scartblokje met de 3 stekkerjes ( Geel , Rood en Wit ).
    Het beeld van composiet (video) wordt bij een HDreadt toestel namelijk nog veel slechter.

18. ShinjiNL

ShinjiNL -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik nou het scart blokje jah.. nou ik gamemode heb aan gezet is het goed te doen, maar kan ik het nog beter maken dan, stekkertjes los er in doen of krijg je dan zelfde effect???..

19. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Met of zonder scartblokje , zal het beeldkwaliteit er niet beter op maken.

Wil je genieten van een stuk beter beeld dan zal je een RGB- of Component-kabel moeten kopen.

20. ShinjiNL

ShinjiNL -

Leuk Bevonden:
    0
    Agh zo is het ook goed voltehouden.. over paar weken zal er toch hopelijk wel een 360 er bij staan.. Iig bedank:b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina