1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franzzz

    Franzzz Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het afgelopen jaar verschillende modellen samsung plasma's gehad en ik kan nu niet zeggen dat ik daar heel positief over ben. Dat wil niet zeggen dat ze slecht zijn of dat het bagger is, maar het verschil is er. De samsung plasma's staan bekend als dat ze "te" rood zijn. Tuurlijk kun je dit inregelen, maar in vergelijking met andere schermen blijf je dit zien. Met andere schermen bedoel ik: Panasonic 42pa50,42pa60,42pv45. Pioneer PDP-507XA, PDP-427XD. Philips 42pv7320, 42pf5320. Dit is zomaar een greep van de plasma schermen die bij mij de revu gepasseerd zijn. En ja, ik weet dat het geen vergelijk is om pioneer in deze vergelijking mee te nemen ivm het grote prijsverschil, vandaar ook de voordeligere merken/modellen. Zien is geloven en dan kan een scherm er nog zo goed uitzien op papier, in het echt kan het nog weleens flink tegenvallen.
     
  2. Grazydon

    Grazydon Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben afgelopen weekend bij een maat van me geweest en hebbe splintercell DA op HDTV gespeeld!! Was meteen verkocht en wil ook een hdtv ben aant kijke voor een samsung LE23R71B weet iemand of dit iets is?? Ben benieuwd naar jullie mening...
     
  3. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Hallo, ben van plan om begin 2007 een HD tv te kopen.
    Ik ben druk op zoek naar een mooie en goede tv.
    belangrijkste voor mij is: Mooi beeld met xbox360, mooi design (heb alleen bij samsung nog maar mooie tv's gezien), goed voor in de toekoms, de prijs (600-950euro), groote van het beeld: 32".

    Welke tv raden jullie mij aan/af?
    Kom alstjeblieft niet met een lelijk zilver kreng. Ik vind de volgende tv erg mooi (kwa design): Samsung LE32R71B. Alleen deze heeft niet de desgewensete aansluitingen (HDMI)
    Weten jullie verder een goede site met veel informatie over alle lcd tv's ?
     
  5. Grazydon

    Grazydon Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    @ striker NL

    Zoals ik enkele berichten hierboven al zei ben ik ook opzoek naar een HDTV... zelf kijk ik veel op kieskeurig.nl op die site kun je veel tv's vergelijken.
     
  6. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja ik heb die site ook al gevonden, maar vind het een vervelende site :confused:
    trouwens die tv die jij zoekt, mijn vriendin heeft die in 32" en ik ben ontzettend jaloers. wat een tof ding, aanrader! :)
     
  7. Grazydon

    Grazydon Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kwam ook terecht op redcoon.nl is owk veel te vinden, bedankt voor je reactie... hoor alleen maar goede dingen over die samsung
     
  8. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Samsung is gewoon erg mooi in design, en vind de tv verder helemaal naar wens. Jammer dat mijn vriendin die tv al heeft, anders hing hij hier ook al :p. er is tog ook een samsung tv LE32R71B, maar dan glimmend en MET HDMI ingang? weet iemand de serie nr?
     
  9. Grazydon

    Grazydon Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 25 dec 2006
  10. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Is deze: LE32R71B een beetje een goede tv? is het glimmende een storende factor?
     
  11. champ

    champ Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
  12. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
  13. Franzzz

    Franzzz Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen kijk aub uit met redcoon. Er is een mogelijkheid dat je een buitenlands model krijgt, waarvan ik niet de nadelen ga uitleggen, want die zijn als het goed is bekend. En daarnaast is het zo dat ze ook niet vies zijn van een partijtje refurbished toestellen. Het is maar dat je het weet, ik had er bijna mijn digitale fotocamera besteld, toen ik er net op het laatste moment voor gewaarschuwd werd.
     
  14. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    k zou een tv tog nooit op internet kopen, maar bedankt
     
  15. Grazydon

    Grazydon Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanxx Franzz... niet dat ik hem op internet wou gaan bestellen want dit vertouw ik toch niet maar toch bedankt :thumbs:
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb de LE32R71B nu bijna 4 maanden en ik heb er geen seconde spijt van !!!

    Je moet natuurlijk de LCD niet in het directe halogeen/Zonlicht zetten , maar anders is de Hoogglans behuizing geen storende factor.

    De consumentengids vondt de reflectie van het scherm zelf , maar Matig
    Zou graag wil weten hoe zij dat getest hebben , want heb er zelfs helemaal geen last van.

    Er zijn merken bijvoorbeeld Canon en Sony , die de parallelle verkoop niet toestaan.
    Bij eventuele problemen kan je namelijk geen aanspraak maken op de garantie.
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2006
  17. Franzzz

    Franzzz Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet ook de merken Jvc en Panasonic niet.
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat wist ik nog niet !!!

    Artikel voor gebruikte Electronica ( TrosRadar ).

    Meneer uit den Boogaard uit Amsterdam kocht anderhalve maand geleden een DVD-speler bij de Prijsmepper in de veronderstelling een nieuw product in huis te halen. Toen hij de DVD-speler uit de doos haalde kwam hij een briefje tegen. Het was een handgeschreven briefje van de vorige eigenaresse waarin stond dat de DVD-speler niet werkte en ze deze daarom na een week had terug gebracht.

    Bij Prijsmepper geven ze aan niet in de hand te hebben hoe de elektronica aangeleverd wordt. Ze krijgen de producten niet direct van de fabriek maar kopen ergens anders zo goedkoop mogelijk grote partijen in. Ze gaan ervan uit dat alle producten nieuw zijn bij binnenkomst maar kunnen het niet garanderen. Indien dit toch niet het geval is kan de consument het aankoopbedrag terug krijgen of om vervanging van het product vragen.

    http://www.trosradar.nl/PHP/news/21/3072#
     
  19. Yuco

    Yuco Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet ik het verschil in beeldkwaliteit eigenlijk zien tussen
    een xbox 360 gepresenteerd op een tv+xbox 360 ingesteld op 1080p en
    een xbox 1080p ondersteunend spel op een tv+xbox 360 ingesteld op 1080p?
    Is dit een goot verschil?
     
  20. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    en van wie of vanwaar haal jij dat dan?

    Ik was daar ook van plan te bestellen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina