1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pimmos87

    pimmos87 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben al een tijdje van plan ook een LCD-tv te kopen. Nu zag ik toevallig bij een winkel hierin de buurt het volgende:
    http://www.icomputers.nl/articledetail.aspx?A_ID=6993

    Een samsung 27" voor €580,-. Is veruit de laagste prijs is kan vinden voor dit toestel.

    Nu heb ik alleen 1 vraag, want ik zie dat de 26" van samsung (veel)duurder is, terwijl de belangrijkste kenmerken niet of nauwlijks afwijken. Kan iemand mij het voordeel vertellen van de 26" boven die van 27", want ik snap der werkelijk niks van.
     
  2. R-e-n-e

    R-e-n-e Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister dit hele topic doorgelezen, dan ben je aardig op de hoogte :)
    Het grootste verschil zit hem in het type. Je bedoelt waarshijnlijk de R versie. Deze heeft extra opties zoals Dynamic Contrast en betere chips die een slecht signaal versterken zeg maar. En een grotere kijkhoek zeg maar.
    Maar als je hem voornamelijk gebruikt voor de Xbox360, dan biedt de S versie ook alles wat je nodig hebt.
    Toch mensen? ;)
     
  3. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    aan alle bezitters van de samsung S of R serie:

    Hebben jullie ok al zoveel krassen op deze toestellen. Ik heb hem net 2 weken poets hem iedere dag af met bijgeleverd doekje en mijn tv zit vol mijn krassen...

    Moet ik het doekje vochtig maken ofzo, iemand tips???
     
  4. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen problemen hoor met dat doekje, en ik maak m nooit vochtig eigenlijk.
    je moet er geen zand tussen doen iig:9
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb gelezen op verschillende sites dat die Sharp een gedeelde vga-component aansluiting gebruikt. Je krijgt er een verloopstukje bij....helaas
     
  6. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen problemen mee!! Binnenkort zal ik hem nog even afstellen met een callibratie dvd en dan post ik m'n bevindingen wel in de tv-instelling thread:)

    Het doekje wat erbij zat heb ik meteen weggegooid:9 Ik gebruik nu een oude stofdoek! (Die is al die losse "deeltjes" al kwijt, daardoor blijft er niets achter op de tv) Met een theedoek gaat het trouwens ook gewoon hoor:thumbs:
     
  7. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    even snel een vraagje, mijn lg tv kan 720p en 1080i aan, welke moet ik nemen :)



    groetjes
     
  8. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    720p voor snellere beelden maar als je bij 1080 geen last hebt van verscheide dingen dan kan je die beter doen
     
  9. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je met verscheide dingen :)

    heb iig nog nergens last van gehad met 1080i !
     
  10. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    heej ik wil ook een HDTV kopen van ongeveer32 inch zoiets voor niet al te veel geld maximaal 1000 euro maar heeft iemand hier suggesties tips of afraders voor alvast bedankt
     
  11. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    goed zojuist terug van BCC met de volgende mogelijkheid tot koop:

    - Philips 32PF9731 d10 (winkelprijs 1939 €) (de tv zou ik los voor 1750 mee kunnen krijgen)
    - HDMI monster 400 kabel a 2m, beste variant (129 €)
    - Een of ander blok waar allerlei verschillende stekkers in kunnen en de stroom regelt enz enz, ik heb wel een type nummer maar kan hem zo niet vinden...HTS7000.

    Volgens mij is het deze en is het de HTS1000, hier lijkt hij het meeste op:
    [​IMG]

    - COAX kabel 2m (30 €)
    - COAX kabel 4m (40 €)
    - 2 versterk blokjes die het beeld verbeteren volgens hem....
    - 5 jaar garantie (200 €)

    Kan goed zijn dat ik er wat naast zit kwa prijs, maar de totaal prijs kwam neer op 2600. Als ik voor het totale pakket zou gaan kan ik het meenemen voor 2300 €.

    1) Is dit een mooie deal? Morgen ga ik met dezelfde gegevens nog 2 andere winkels langs om te kijken wat zij kunnen.
    2) Is het slim om die 5 jaar garantie te nemen, want ook weer bij BCC was het allemaal weer vaag mbt de 2 jaar garantie.
    :cool: Is het slimmer om het via i-net te doen,ben ik zoveel goedkoper uit via i-net? Daar waar ik hem zou bestellen via i-net zou ik 70 € goedkoper uitzijn alleen voor de tv dan.

    Ik hoop dat oa melbuun en andere ervaren mensen mij kunnen advizeren, morgen hak ik de knoop door.

    ps: ik ga even zoeken naar alle juiste gevens.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  12. RuudW

    RuudW RuudW

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ontdekte een paar weken geleden ook een paar kleine krasjes op mijn LE32R71B.
    Gebruik het meegeleverde doekje alleen voor de behuizing en deze veroorzaakt nu krassen :mad:

    Gebruik voor de behuizing nu natte doekjes van de Lidl ( Adritt ).

    Maar voor het scherm gebruik ik wel een speciale TFT reiniger.

    Bij progress.nl ben je € 135 goedkoper uit ( Excl Verzendkosten ).
    Maar de levertijd is 1 á 2 weken.

    Volgens de EU-regels MOET Bcc jouw minimaal 2 jaar garantie geven.
    Bij It's deden ze laatst ook heel vaag tegen mij.
    De verkoper begon meteen over de extra garantie.

    Aan extra garantie doe ik tegenwoordig niet meer.
    Op mijn LE32R71B heb ik nu 2 jaar garantie en ik weet nu al dat ik deze LCD over 2 jaar toch weg doe.

    Gebruik zelf de coax-kabel €7 en antenne-versterker € 15 van de Praxis.
    De Signaal-sterkte van mijn HD-decoder staat op bijna 80%

    Tussen HD-decoder en LCD ligt wel een Oehblach HDMI-kabel 1½m voor € 79,95
     
  14. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil graag mn pc (met vga uitgang) op mn hdtv (component ingang) aansluiten. Wil dit via component (groen, blauw, rood) doen, kan dat met deze kabel zonder kwaliteitsverlies? Thanx...

    [​IMG]
     
  15. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    mbt de garantie was ik volledig gedekt voor een jaar lang, mocht er in het 2e jaar toch iets kapot gaan dan moest ik wel de onderzoekskosten betalen a 80 € per uur....dan vraag ik me dus af wat ik dan heb aan dat 2 jaar garantie?

    Welke site kon je ook alweer kabels ed bestellen? (gaat ook ff zoeken)

    Maar is 300 euro korting een goede korting, of had ik er meer vanaf kunnen krijgen?
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hallo Tukker :thumbs:

    Je stelt nu deze vraag voor de 3e keer en waarschijnlijk krijg je weer geen antwoord ;)

    Kwaliteitsverlies volgens mij krijg je alleen kwaliteitsverlies , bij een slechte kabel of bij een kabel die veelste lang is.
    Hoelang is de kabel die je wilt gebruiken ??

    Volgens de EU-regels MAG de winkel geen kosten door berekenen in het 2e jaar.
    Kijk eens in het forum van www.trosradar.nl of http://kassa.vara.nl

    Bedoel je www.allekabels.nl

    Bij de meeste onlineshops ligt de prijs tussen de € 1600 en €1700.
     
  17. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betreft de dikgedrukte dingen:
    HDMI kabel: Zou zelf gewoon voor een goedkopere variant gaan.. (Wel van Monster of Oehlbach.. ) het verschil ga je waarschijnlijk niet eens merken dus dat kan je weer een paar tientjes schelen.

    Stekkerblok:Ik weet niet wat ze er voor vragen maar misschien kun je beter voor een stekkerblok(Met beveiliging voor piekspanningen) van een huismerk kopen.. Weet niet wat voor apparaten verder nog hebt staan, als je nog wat High-end audio componenten hebt staan zou dit stekkerblok wel mooi zijn.(heeft een ingebouwd netfilter als ik me niet vergis.. )

    De Coax kabels: Zou ik niet zoveel voor betalen!! Koop gewoon een paar meters Hirschmann kabel en een paar goede (metalen!!) stekkers en dan ben je voor een kwart van de prijs ook klaar!! Misschien nog een antenne versterker erbij van 15€..
    Succes ermee iig!!:)

    Garantie heb je sowiezo 2 jaar op de tv..
     
  18. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    die was juist van monster, 2 varianten had hij en ik was voor het gemak voor de duurste gegaan. die was 2m lang. Ik zal zo even kijken wat die via i-net kost. Was iig de Monster cable 400 2m

    die had ao beveiliging voor piekspanningen en inslag. Naast die tv straks heb ik uiteraard een 360, de pioneer 696 dvd speler, logitech Z-680 surround system. Dat was een blok van monster iig en de HTS1000 (die zoals op het plaatje)

    die ga ik daar denk ik ook niet aanschaffen, vond het al duur eigenlijk.
    Hij rade wel 75ohm kabels aan...zegt me verder niets.

    Ik heb nogal slechte ervaringen mbt garantie, zitten vaak haken en ogen aan en aangezien ik in winkels verschillende dingen hoor ben ik hier nogal sceptisch in.

    @ melbuun: ja volgens mij was dat oa die site
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Een goed en goedkope verdeelblok heb je ook van het merk Belkin
    http://catalog.belkin.com/IWCatSectionView.process?Section_Id=201750

    Zag ze laast bij de MM vanaf € 25,00

    De Home serie is standaard verzekerd voor een bedrag van € 80.000
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er eentje uit de Gold serie van Belkin. Heeft me 40 euro gekost maar er zit wel een onbeperkte aangesloten apparatuur garantie op.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina