Die staat ongeveer gelijk (ook in beeldkwaliteit) als de 32 inch Samsung. Alleen heeft de panasonic een tragere responsetijd. De 26 inch versie van panasonic is erg goed, maar ik vond de samsung iets beter. Ik zou, als ik jou was bij de philips blijven.
Wat zie je als een echte internetwinkel? Ik raad je aan jouw TV te kopen bij een gerenomeerde gewone winkel. Vooral als het een LCD TV is. Ik heb mijn TV gekocht bij de expert met de volgende afspraak: Dode pixels? Ik mag hem terug brengen. Zo ook met mijn monitor (en thank god, dat ik dat gedaan heb). Ook met betrekking tot garantie is een winkel in de buurt makkelijker (zij sturen alles voor je op, regelen de garantie). LCD's groter dan 26 inch vormen allemaal panelen waarbij je een flink aantal dode pixels mag hebben voordat je volgens die regeltjes van fabrikanten recht hebt op een nieuwe (je hebt altijd recht op een deugdelijk product dus in Nederland geldt, dat je altijd een nieuw scherm moet krijgen als het deffect is). Wat ik wil zeggen is: een internetwinkel lijkt goedkoper maar scheept je veel sneller af. Liever iets meer betalen (een geprint prijslijstje van internet meenemen doet ook wonderen tegenwoordig) dan geen zekerheid hebben.
Laatst bewerkt door een moderator: 29 aug 2005