De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FabianNL

FabianNL Guest

Ik wil ook digitale TV! :'-(

2. DeZeeotter

DeZeeotter Guest

In het service menu kun je dat instellen.

3. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    ik betwijfel het, want waarom zou samsung doelbewust het zappen langzamer maken dan dat de tv aankan... :confused:

@ Fabian NL

Dan neem je dat toch! Digitale tv via de kabel kost je bij de meeste kabelboeren niks extra's dus alleen het kastje kost je geld, dat is de reden dat ik het nu ook heb, mijn ouders betalen lekker het gewone kabel abonnement en ik pik er meteen lekker digitaal vanaf. :)

Laatst bewerkt: 4 sep 2005
  4. DeZeeotter

DeZeeotter Guest

Tja, het is instelbaar, hij stata op twintig maar kan naar 5 (en hoger). Maar ik raad mensen af in dat service menu te gaan zonder te weten wat je doet.

5. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ja, via het menu kan je de zaptijd versnellen, stond op tweakers:

HANDIGE TIPS / WEETJES

* Om in het service menu te komen, kies de volgende opties (op eigen risico!):

Standby -> Info -> Menu -> Mute -> Power On

* Een bruikbare optie die te veranderen is in het service menu is "Video Mute Time". De standaard instelling is 8 of 10, maar door hem op 4 te zetten verlaag je de zap-tijd (tijd om van het ene kanaal naar het andere kanaal te schakelen) behoorlijk.

Bron:http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1062876?data[filter_keywords]=zap&data[boolean]=OR

6. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm vreemd... Maar ben jij nou walrus of niet?? want las paar dingen op het forum maar houd alleen nog maar via user cp bij... dus geen flauw idee wat er voor de rest gebeurd. Maar kwam net iets tegen met een tekening enz... :confused:

7. FabianNL

FabianNL Guest

Ik woon in een of ander klein dorpje... houd daar ff rekening mee aub ;)

8. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Maar waarom zou samsung dat zappen express zou traag maken? :/
    Zou het misschien slecht voor de tv zijn om die zaptijd lager te zetten?

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke thanks, nu heb ik niet veel verstand van elektronica dus ik vraag het je nog maar ff voor de zekerheid voordat ik weer gelijk op "bestellen" klik :9 :

http://www.hermeselectronics.nl/?SG=354 en dan de tweede van boven, de HQ Scart 26 dus....is dat wat je bedoeld ? Die kan ik dus gebruiken om zowel mijn PS2 als mijn Xbox via een RGB kabel op de Samsung aan te sluiten zonder dat ik steeds van kabel hoef te wisselen ? :)

Een bevestiging van je, of van iemand anders die er verstand van heeft, en ik bestel um gelijk ff....is idd niet duur en wel zo makkelijk :D

Laatst bewerkt: 5 sep 2005
  10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jep, dat kan allemaal met deze scart (RGB) schakelbox :cool:.

Heb je de TV inmiddels al? Zo ja, hoe bevalt ie je tot zover?

11. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben ze daar geen kabel tv?? Want ik dacht dat alle kabelboeren wel digitaal inmiddels leveren. Onder voorbehoud hoor... Nou dan maar versatel als je wel adsl hebt :p

12. FabianNL

FabianNL Guest

Heb UPC en die levert het ook wel, maar weer niet bij ons...
    En heb ook ff bij Versatel gekeken en enige dienst die daar beschikbaar was voor ons, was Voetbal via de sateliet... hebben we dus ook niks aan...
    Maar ach, overleef het wel weer zonder digitale TV, en zolang er nog geen HD uitzendingen zijn mis ik toch ook weining ;)

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thx :cool: *Gaat bestellen* :)

En nee ik heb m'n TV nog steeds niet binnen....wast maar waar, duurt nu wel erg lang :mad: Zou deze week telefoon krijgen over een leveringsafspraak, nja morgen maar ff bellen....

14. chizzle

chizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. FabianNL

FabianNL Guest

zow... dat zijn de goede resoluties... en nog best goedkoop ook :eek:

Laatst bewerkt door een moderator: 6 sep 2005
  16. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    philips komt over een maand of wat met dezelfde res.
    2 weken terug was ik weer aan de wandel op zoek naar een knappe lcd en toen werd mij ook al verteld dat philips eerdaags een model uitbrengt dat ook 1920-1080 kan weergeven.

de kosten zullen alleen ruim 2 keer het bedrag zijn als de tv hierboven........ik zelf denk een 3300 euro voor een 81 cm scherm.

17. chizzle

chizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt 3300 euro.
    Maar ik wil weten of die Benq goed is, want hij is hier in de dichtbijzijnde winkel niet te bewonderen.
    En de prijs viel me op plus de resolutie en ik ben benieuwd naar het beeld.
    Dus als iemand ervaring met dit schermpje heeft laat het me weten.
    Thnx.

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    is het op die resolutie dan ook progressive? en op hoevel hertz draait die sjizzle dan? Als die beide oke zijn dan is het op papier iig een supertelevisie, of zie ik dat verkeerd??

20. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    en de refreshrate en het naijleffect?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina