Nou vandaag dus die Scart schakelbox binnengekregen, die ene waarvan ik een aantal posts geleden een link plaatste om te vragen offie geschikt was....
Ik plug mijn RGB kabels van de PS2 en de Xbox erin, en plug de kabel van het boxje in mijn RGB/Scart aansluiting van mijn TV.
Vervolgens zet ik mijn Xbox en PS2 om en om aan om te kijken of alles goed werkt, en ik heb idd beeld....maar gewoon Scart kwaliteit en dus geen RGB
Terwijl toch duidelijk op de website stond dat de schakelbox volledig RGB ondersteunt.....gebeld naar de fabrikant, en wat blijkt ? Deze schakelbox ondersteunt dus idd geen RGB signaal, de website heeft onjuiste informatie geplaatst. Nou gaat het gelukkig maar om 20 euro, maar toch....voel me bestwel genaaid
Aangezien ik er allemaal ook geen verstand van heb, en ik dus eventueel niet weer een miskoop wil begaan....denk ik dat ik in de tussentijd toch maar gewoon steeds van RGB kabel wissel als ik met mijn PS2 of Xbox wil gamen....
Zodra de X360 er is (en mijn nieuwe TV natuurlijk
), is het geen issue meer want dan sluit ik de PS2 via de RGB aan en mijn X360 natuurlijk via de component voor HD weergave !
Klik om te vergroten...