1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ik weet ff niet zeker wat je bedoeld :confused:
    Waar wacht je op en wat moet ik je mailen ? Verdere bevindingen of pas straks als ik de HD functie heb ervaren (wat dus pas op 2 december zal zijn) ? :)
     
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Precies mijn gedachten bij de aanschaf van mn HD tv _O_
    En dat voor slechts € 1000,- Over een jaartje of 4 á 5 kijken we weer verder O-)
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Psies, we leven nu he ;)
    Misschien benk over 5 jaar al wel dood (tis nie te hopen natuurlijk, kwil nog langer kunnen gamen :9), maar je weet het nooit op deze wereld....
     
  4. chizzle

    chizzle Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag moet ik ff naar de harendse smit komen voor de prijs van de sony (2025) <--- was de prijs van maxwell, omdat harendse smit eronder gaat zitten ghehehe ik ben benieuwd.
     
  5. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dit is minder, mijn gebruiker CP is stuk ofzo... staat dat het laatste bericht gister was...!

    Maar ik wil ook wel eens die foto's zien, ik post die van mij dan ook wel eens binnenkort denk ik. :)
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    wat is ambilight en calibratie????
     
  7. Berseker

    Berseker Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga de Samsung LE26R51B kopen en waarschijnlijk ook de Logitech Z-5500 maar weet iemand of je hiervoor ook een receiveir nodig hebt.
     
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @ berserker

    Ik raad je zeer zeker aan om de z-5500 te halen ik heb em nu al 3 maanden en kan niet meer zonder er komt echt monsterlijk geluid uit _O_
     
  9. Berseker

    Berseker Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus heb je geen recieveir nodig?
     
  10. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ambilight,is licht links en rechts van philips LCD en plasma TV's dat overeenkomt met de kleur op het scherm.
    calibratie is een specialeupdate waarbij de beste contrast, scherpte enz. per TV met behulp van een programma kunnen worden ingesteld
     
  11. Ambilight is gewoon een lamp achter de TV gericht op de muur. Dat is rustiger voor de ogen. Philips gebruikt meekleurende lampen waardoor het beeld meekleurt met het scherm en groter lijkt. Je zou ook je TV's kunnen backlighten door er een lampje achter te plaatsen die qua lichtopbrengst overeenkomt met je TV. Dat heb ik zelf ook gedaan. Volgens recensies is een lampje dat constant een neutrale kleur gefet nog prettiger dan meekleurende lampjes omdat die soms zelfs afleiden van het beeld.
     
  12. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    thanx voor het beantwoorden van me 2 vragen.
    Rest me nog 1 vraag is dat "ambilight" ook bij de nieuwe samsung televisies(van die reclames)beschikbaar?
    Want ben namelijk aan het sparen voor zo een model.
    @berserker
    Nee je hebt geen receiver nodig :)
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2005
  13. chizzle

    chizzle Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze lcd halen de philips 32PF9966 en toch niet de sony.
    En je kunt de Ambilight gewoon op 1 licht laten staan.
    Ik vind deze tv gewoon tot nu toe het beste beeld geven in zijn prijsklasse(en zelfs nog hoger).
     
  14. Chizzlle, er si net ene niewu model,zelfdespecs een extra aansluiting. Jij twijfelt teveel denk ik :)
     
  15. chizzle

    chizzle Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha klopt, maar die nieuwe model kost volgens mij wel duurder?
    Maar waar kan ik een high def kabel voor de gewone xbox kopen?
    Ik blijf nu gewoon bij deze keuze van philips ik heb al genoeg gewisseld...
    Ik heb hem bij harendse smit besteld voor een totaal prijs van 2100 met 4 jaar top garantie.
     
  16. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ambilights.

    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/lcd%20tv%20woonkamer%20003.jpg[/plaatje]

    aan weerszijde 3 gekleurde lampen die samen alle kleuren tegen de wand (kunnen) projecteren.
    op de tv kan ik instellen hoe en wanneer dit zich voltrekt.

    dit kan dus in verschillende standen,helderheid,snelheid,kleur,reactietijd en het kan ook gewoon uit.
     
  17. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    ff n vraagje: Als ik vanaf mn PC een film afspeel op mn TV (dat samsung geval) krijg ik aan de boven en onderkant gigantische zwarte strepen. Beetje vreemd want de TV heeft toch een 16:9 verhouding? Hoe kan ik dit verhelpen? Aan het menu van de TV heb ik niet veel. Ik kan daar alleen kiezen tussen breedbeeld en 4:3. Bij breedbeeld geeft ie dus gewoon die zwarte balken. De zoom-functie is niet beschikbaar.
     
  18. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Zul je op je pc ergens moeten instellen dat de output 16:9 is ipv 4:3... Maar kan je verder niet helpen want heb me pc er (nog) niet op aangesloten. Ik weet alleen dat ik nooit last heb van erg grote balken, terwijl op mijn ouders breedbeeld je bij elke zender weer tussen de verschillende modes moet switchen om alles op het beeld te krijgen.
     
  19. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    heeft de samsung le26r51b een scherm diagonaal van 66 cm (waar daadwerkelijk wat op te zien is) of heeft HEEL de tv een diagonaal van 66 cm ?
     
  20. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    daadwerkelijk beeld. De tv zelf is groter. Bij LCD is de diameter wat je ook krijgt aan echt beeld, bij CRT vaak niet. Vandaar dat een 15" TFT ongeveer net zoveel beeldscherm oppervlak heeft als een 17" CRT. :)

    Edit\ Die stomme User CP is nog steeds niet gefixt!!! :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina