1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 26inch LCD is qua beeldformaat gelijk aan een 70 centimenter CRT. Kortom, het is beslist gene kleine TV.
     
  2. Als je een Samsung LCD hebt, dan zijn bij de meeste bronnen meerdere zoomstanden, zoals auto breed, breed, panorama, zoom, handmatig instelbare zoom (je kan zelfs bepalen hoe je het uitrekt).

    Bij de PC mode moet je alles zelf instellen via de PC. Zet je beeldscherm op 1366x768 (dat heb je reeds gedaan denk ik) en zorg dat je goede DVD software krijgt waarbij je in kan stellen hoe groot het beeld is (Ik raad Theatertek aan, PM maar!). Als je de PC niet instelt op bovengenoemde breedbeeld resolutie krijg je altijd zwarte balken. Bovendioen hebben sommige DVD's balken door hun aspect ratio. Dat kun je met goede software verhelpen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2005
  3. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan ook maar eens een aantal foto's van mijn tv:

    Zo zag het er voor de vakantie uit: (brakke telefoon cam)

    [​IMG]

    En na me zomervakantie projectje :D :

    Eerst een amateuristische panorama: (digicam ondersteund het niet, moet dus op goed geluk + photoshop, klopt dus niet helemaal, maar het geeft een idee ;) )

    [​IMG]

    En dan een gewone foto:

    [​IMG]

    Edit\ Hmm ze waren eerst mooi klikbaar voor grotere versie maar nu blijven ze groot en kan ik niet meer klikken, zijn er meer die hier last van hebben? want dan ga ik ze ff fysiek resizen. Oh nu zijn ze wel weer gewoon klikbaar... :confused:
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  4. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi hoor! en bij mij zijn ze gewoon klikbaar
     
  5. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker mooi!!! ik vraag me wat af. ik heb een digital sound DTS-geval van US Blaster die op mijn pc is aangesloten. et is een mooi systeempje. hij zit met 3 kleine stekkertjes in mijn PC, ik geloof me moederbord. kan die ook aangesloten worden op die Samsung van jou????aangezien ik die wil gaan kopen
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Geil TV'tje Banjy.
    Hoeveel was je ervoor kwijt?
     
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    idd ziet er goed uit _O_
    hoeveel inch is die jij hebt??
     
  8. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is het een 26 inch, gezien zijn vorrige Tv, kast en zo te zien.
     
  9. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi hoor Banjy, dat ziet er gelikt uit.
     
  10. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Samsung LE26R51B €922 - €50 retour actie maar exclusief verzendkosten...
    Heb em trouwens al een paar maanden hoor, maar had nooit zin om foto's te posten.
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zou je nog wat meer plaatjes kunnen schieten van die pracht-TV? :)
     
  12. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Retouractie was geldig tot eind augustus ofzo. Misschien dat er nu een nieuwe actie is. Ik heb de mijne bij its gekocht voor €1015,-. 2 jaar garantie.
     
  13. Banjy, mooi stekkie :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2005
  14. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mijn 2 delig zolderkamertje. De fotos zijn alleen niet meer recent. De DVD en Xbox collectie is alleen wat gegroeid en naast mij tv staat nu een 19'' monitor.
    Deze 82cm Sony trinitron 50hZ met platte beeldbuis heb ik nu 3 jaar, alleen zou ik wel graag een goede HDTV kopen. Uiteraard voor de 360! Maar ook die Sony HD cam staat op mijn lijstje, effe doorsparen nog! 8) verder heb ik hier ook mijn shuttle pc'tje staan en een dolby digital setje met 350Watt op alles aangesloten.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    :D
     
  15. Mooi hoor, maar uhm, wat heeft dit met HDTV te maken? Misschien is het een leuk idee om een thread te maken waarin mensen hun gamekamer kunnen laten zien.
     
  16. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0

    die bestaat al lang . maar daaar moet je langer dan 90 dagen voor geregistreed zijn .. waar jij dus nog niet kan komen.. maar die threadbestaat dus al . alleen jij zie hem nog niet ;)
     
  17. Dat is ook wat, een schaduwforum....
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben tegenwoordig dus ook de trotse bezitter van hetzelfde scherm als op Banjy's foto's ;)
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duur is een gemiddele HD TV in Nederland?!
     
  20. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje rare vraag? Hoe duur is de gemiddelde auto?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina