1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chizzle

chizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ghehehe.
    Inderdaad, misschien zouden we je kunnen helpen als je er even bij meld hoe groot de tv moet zijn.
    En kijk anders eventjes op kieskeurig.

2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0

Z'n 61cm en ik ga kijken op kieskeurig

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    kunnen we niet met z,n alle een inkoop axctie doen met alle lleden van xbw

4. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    als jij t organiseert, doe ik als de tv(welke had je in gedachten?) een mooi bedrag heeft wel mee.

5. Blümchen

Blümchen Me poesie en me krèk

Leuk Bevonden:
    0
    De gemiddelde prijs van een HDTV?
    Tja, afgelopen weekend zag ik in de Media Markt nog een fijn scherm dat was afgeprijsd van €25.000 naar (ik dacht) €16.000

6. FabianNL

FabianNL Guest

en wat voor TV was dat dan wel niet zeg? :eek:

of is het 1.600 ipv 16.000 ofzo? is namelijk nog al wat zeg...

7. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Was dat niet een Panasonic toestel met HD van 1080P kan trouwens ook 720P zijn geweest. Het was in ieder geval prachtig :) Ik was er een keer en toen lieten ze een voetbal wedstrijd zien op die tv. En zelfs op een halve meter afstand zag het er gruwelijk uit :eek:.
    Maar goed daar betaal je dan ook voor :)

8. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
  9. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen weekend heb ik ook wel van die HD-ready tv's gezien bij de media markt. Zag er zekers te mooi uit!! Voor 2000 € een HD-ready 70cm, maar deze is iets van 1200 x ? pixels. Het is toch zo dat er binnenkort ook HDTV's komen met 1900 x ? pixels? 8)

10. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    ik heb dan geen HD tv, wel een projector. De Epson tw10h ondersteund Progressive Scan(HD tv) Me xbox werkt nu op 480p/625i. De vraag is nu, aangezien mijn beamer geen 720p aankan of de 360 dan toch nog een goed scherp beeld gaat leveren in 480p??

11. Binnekort 1080p, tja, niet echt, voor bizarre prijzen en alleen de gote modellen. 720p van dichtbij ziet er ook superstrak uit (doe maar eens een test met HD materiaal).

12. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Wat is de makkelijkste manier om dit te testen? Heb nog geen HD materiaal in huis.

13. chizzle

chizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stel ik heb een hdtv thuis en een high defenition dvd speler die 720p en 1080i/p aan kan... MOET ik dan ook een dvdfilm hebben die 720p of 1080i/p aan kan of word het gewoon 1 van die standaarden?
    B.v shrek 2.

14. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige dvd spelers kun het signaal upscalen naar 720P / 1080i maar dan nog is het niet zo mooi als bron data die al van zichzelf 720P is. Op internet is inmiddels overal hd materiaal legal te downloaden, beste testen met je pc aan je tv dus. Wel je pc instellen op de resolutie van je tv.

15. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Als je zoals tipex zegt je pc hebt aangesloten op je LCD dan ff op die manier testen.

Mocht je alleen je PC monitor met hoge resolutie hebben, check dan even: http://www.wmvhd.com/ en dan eventjes een paar samples downloaden... :9

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb even een vraagje.
    In verband met de komst van de xbox 360 ben ik van plan een LCD HDTV te kopen.
    Nou is het erg lastig om op internet te vinden welke tv's HD ready zijn.
    Ik zou een 23 inch willen hebben. Ik heb zelf wat zitten zoeken en ben de Samsung LE23R41B tegen gekomen. Deze is HD ready, maar ik vind hem vrij prijzig, 899 euro.
    Weten jullie misschien nog andere?

Alvast bedankt!

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is een goed type TV, maar hij heeft geen HDMI/DVI aansluiting dat vind ik wel een beetje jammer. Als ik jou was zou ik voor de 26 inch versie gaan (ik heb de LE26R51), die heeft dezelfde specs en meer aansluitingen. Online kun je hem bestellen voor iets meer als 900 euro....scheelt veel met een "gewone" winkel.

Ik heb de mijne bij Budgetwinkel.nl besteld en heb gewoon 2 jaar garantie, de TV is goed afgeleverd en tis echt een superscherm. Je zult er geen spijt van krijgen ! :)

18. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een vraag;
    Om het overzichtelijk te houden zou een nieuwe centrale thread met de beste HDTV's niet slecht zijn. Het enige verschil is dat gewoon een informatie thread word die sticky word en dan gelijk op slot gaat. Als iemand die zou willen maken om goede informatie te geven, stuur me een PM.

thnx :)

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm bedoel je hiermee dat mensen dan gewoon alleen goede types HD Ready TV's kunnen posten zonder dat er teveel technische vragen omheen gesteld worden ? En wanneer gaat ie dan op slot want er komen iedere maand goede, nieuwe TV's bij :confused: Ik snap um niet helemaal maar kan aan mij liggen hoor O-)

20. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Zeg maar dat de beste tv's van dit moment op een rijtje worden gezet zonder al te veel technische termen, dat het voor de leken ook begrijpbaar word. Hij gaat gelijk op slot en alleen diegene die het maakt zie je die post van. Het word ook gelijk een sticky zodat mensen hem gelijk zien :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina