Hij is dacht ik alleen geschikt voor Computer signalen. Dus met je notebook moet werken. Als je een resolutie van 1280x720 hebt, spreek je indd van HDTV ik weet niet of het ook progressive is (omdat het van de pc komt) maar ga daar ook maar van uit. Als ik jouw was zou ik voor de grap eens gaan spelen met je resolutie Van 800x600 (of zelfs nog lager) naar 1280x720 of nog beter 1366x768 bij jouw natuurlijk. Ik las dat je ook de Sams
ung LE26R41/51 had?
Wat betreft die sticky: Is indd wel goed plan. Dat was ook beetje het idee van mij bij het openen van deze thread. Het uitleggen van HDTV, maar het is helaas vooral naar een: is deze tv goed? thread gegaan. Dan zou een Sticky over HDTV + een HDTV Televisies en vragen thread of iets in die richting denk ik beter zijn. Want je zult altijd mensen houden die nog iets willen vragen. Dus of je maakt er een centrale thread voor waar ze terecht kunnen, of er worden zo ontzettend veel threads geopend dat je er gek van wordt.
Want reken maar dat als mensen straks in de winkel op de Samsung LE23R41B naar Xbox 360 beelden kijken ze ook zo een TV willen...
Ik ben trouwens best bereid die sticky te schrijven (over algemeen HDTV en waar op te Letten bij aanschaf enz) en dan dus iets mooier aankleden en veel dieper gaan dan deze SP. Maar ik denk dat Tipex er gewoon weg veel meer van weet. Zie dus maar.
Simpel: NEE is geen HDTV. De resolutie is maar 640x480 deze dient minimaal 1280x720 te zijn voor 720p. Maar goed dit is pas de duizendste keer dat het gevraagd wordt...
Rechtstreeks uit de SP:
Een aantal dingen waar je op moet letten voordat je tot aanschaf overgaat:
- Let op de resolutie: Om 720p ‘native’ te bekijken dient de televisie over 1280 x 720 pixels te beschikken. En voor 1080i/p 1920 x 1080 pixels.
Laatst bewerkt: 20 sep 2005