Tipex, Mooie opzet!
2 kleinde dingetjes die mij even opvallen:
Kopje: Waar kan ik nog High Definition ontvangen / kijken behalve via 360?
Op DVD
Misschien dat het handig is om te vermelden dat dit op dit moment via een pc dient te verlopen. Straks krijg je mensen die dit soort DVD's gaan bestellen en dan vervolgens boos worden dat het niet werkt. (of zit ik hier nou fout? ...)
Blu-ray Disc™ en HDV
Hier staat ergens u in, lijkt nu op een copy/paste. Het is mieren neuken, ik weet het. Maar als het iets persoonlijker is, is het naar mijn idee toch wat beter
Suggesties:
- Link naar die demo site van iemand op het net over Dragons Lair 3, waar je goed alle formaten kan vergelijken.
- Misschien enkele gewone plaatjes direct uit films in verschillende resoluties, om het nog iets meer 'uitstraling' te geven.
Verder erg goed! Maar wat mij wel lastig lijkt is om die televisie lijst bij te gaan houden, het zullen er zo ontzettend veel gaan worden! Maar goed als jij bereid bent die moeite elke maand bijv. te doen, dan is het wel handig voor een hoop mensen denk ik.
---------------------------------------------------------------------
Ik heb ook nog even vraagje, op tweakers.net heb ik gelezen dat Philips het volgende WK in HD wil uitzenden, maar dit zal neem ik aan via een decoder lopen? Is daar al meer over bekend, want om nou voor 1 WK zo een decoder te kopen... Of hij moet alvast klaar zijn voor de toekomst. (HD over de kabel)
Laatst bewerkt: 21 sep 2005