1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    1" (inch) is 2,55 cm

    :)
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    2,54 om precies te zijn. ;)
     
  3. Blümchen

    Blümchen Me poesie en me krèk

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de definitie die Tipex hanteert zou mijn plasmadisplay geen echt HDTV-appraat zijn, aangezien ik geen HDMI of DVI-ingang heb maar alleen component.
     
  4. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    met component kan je ook high def op een geschikt scherm toveren.......maar ik snap je opmerking lol.
     
  5. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Houd wel rekening met de kijk afstand. Als je er vrij dicht op zit wil je misschien niet zo een erg groot scherm. Aangezien de resolutie het zelfde blijft, worden de pixels zelf alleen maar groter, dus als je er dan te dicht op zit is het niet zo mooi meer. Je zult zelf even moeten kijken of je dat hinderlijk vind of niet, maar let er wel even op. :)
     
  6. Is je afstand drie tot vijf meter, dan kun je beter voor een 26 inch TV gaan. Groter is niet altijd beter. Als je ene mooie woonkamer hebt, en alle ruimte, dan is 42 inch isschien leuk, maar 32 inch is in mijn ogen toch echt wel genoeg voor de emiddelde huiskamer.
     
  7. chowmin

    chowmin Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin van deze topic zag ik de bovenstaande reactie en ben eigenlijk ook best gecharmeerd van deze tv! De volgende specs vond ik in de handleiding van de tv op de site van JVC!

    [​IMG]
    [​IMG]

    Nu is mijn vraag is dit een verstandige aanschaf in combinatie met de 360?
     
  8. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Sow he, vandaag eens even met 480P op m'n xbox gespeeld. Ziek scherp beeld :9
     
  9. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Na maanden lang dit forum en andere forums(tweakers.net) in de gaten gehouden te hebben kwam ik onlangs uit op de veelbelovende Bravia serie van Sony. Dit is de nieuwste serie die volledig HD ondersteunt. De resolutie van het scherm is 1366*768, bevat een HDMI ingang, meerdere component ingangen en ga zo maar door. Vandaag konden ze me eindelijk in de winkel het model laten zien.

    Conclusie: prachtig beeld..

    Echter wil ik het gelijk groots aanpakken, niet alleen voor xbox360 maar algemeen home entertainment, en dus heb ik gekozen voor het 40" 8) model. Zie de link voor het 32" model..

    http://www.sony.nl/view/ShowProduct...w_nl_NL&pageType=Overview&category=TVP LCD TV
    _O_ _O_ _O_
    Hoogstwaarschijnlijk wordt de tv op 5 oktober afgeleverd. Ik zal dan direct mijn ervaringen posten op dit forum.
     
  10. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Prijs?

    Mja, ik lig er zo'n 3 meter vanaf (TV staat bij 't voeteneind van m'n bed), maar ik denk gewoon dat 26" te klein is.. Denk dat 42" idd wel iets teveel van het goeie is en ik toch maar voor 32" ga. Ik wil gewoon lekker groot beeld, wil alles perfect kunnen zien.
     
  11. 3 meter, dan is 32 inch eigenlijk te groot. vergete niet dat 26 inch een 70 centimeter TV is, een hele gangbare woonkamermaat. 32 inch is 80 centimeter.
     
  12. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    jezus wat een geile tv 8)

    hoe duur is ie?
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2005
  13. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn huidige TV is 70cm en ik vind het eigenlijk alweer te klein. :D Ik wil echt groter. Maar goed, denk dat het pas rond de kerst wordt. Hopelijk zijn er dan wat meer HD Ready LCDTV's op de markt zodat ik eens goed kan kijken welke ik nou wil hebben.
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil ik hebben
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 sep 2005
  15. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij die tv al dan?

    Dan zou ik graag jouw bevindingen lezen..
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2005
  16. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    De 40" versie heeft een standaard winkelprijs van 2700 euro. Met een beetje afdingen kwam ik uit op 2500 euro...

    De 32" versie zal wel ongeveer rond de 1800 euro zijn.. Maar dat weet ik niet zeker.
     
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0

    Bedoel wil ik hebben
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Holy mother of jezus, 101,6 cm...
     
  19. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Tering das echt huge zeg. Prachtige aankoop !
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n pa was naar de stad geweest en vroeg hoe het zat met Xbox 360 en een HDTV.

    Nou blijkt dus dat wij een HD-Ready Tv hebben.

    Maar er mist een aansluiting voor en of andere stekker.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina